Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Jotta todelliset prosenttiosuudet tulisivat selville, niin tässä tämänhetkiset tulokset ilman tuota "tahdon vain nähdä tulokset" -kohtaa:

Päivitetty 23.12.2006 kello 14:07
Oikeasti äänestäneitä tässä vaiheessa: 94

Kyllä, langattomasti: 79,8%
Kyllä, perinteikkäästi ethernet-kaapelia käyttämällä: 19,1%
En aio: 1,1%

Kun aika usein viitataan että osuus olisi 70% ja unohdetaan ottaa huomioon noiden nuuhkijoiden aiheuttama häiriö prosenttilukuihin :) Tosin tämä otos on kovin pieni, koostuen vain lähinnä kovimmista konsolipelaajista. Mutta emmehän me täältä käsin voikaan parempia tuloksia saada.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Langatta, aika näppärästihän tuo meni.
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

En ymmärrä miksi moni olisi langattomasti tuuppaamassa sitä nettiin. Melko moneen asiaan WLAN sopii muttei pelaamiseen, sen latenssit verkossa kun ovat pitemmät (huonommat pingit) kun perinteisen eetterin.
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

JuhaS14 sanoi:
En ymmärrä miksi moni olisi langattomasti tuuppaamassa sitä nettiin. Melko moneen asiaan WLAN sopii muttei pelaamiseen, sen latenssit verkossa kun ovat pitemmät (huonommat pingit) kun perinteisen eetterin.

JA verkkopelejä Wiille olivat tällä hetkellä?
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Se olisi hyvä juttu jos Rayman Raving Rabbidsissa olisi verkkopeli...:)
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Ainiin ja luulisin että myös Call Of Dutyssa olisi verkkopeli mahdollisuus...
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Samapa tuo onko se verkko WEPillä vai ilman, lähes yhtä helppo sinne on kuitenkin ulkopuolisen mennä.

WPA alkaa olemaa jo sitten vähän varmempi.
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Straawberry sanoi:
JA verkkopelejä Wiille olivat tällä hetkellä?

Eikö COD3 muka verkkoa tue?

Joka tapauksessa varmaan melko moni sitä tulee tulevaisuudessa myös verkkopelaamiseen käyttämään.
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Langattomasti on Buffalo AirStation G54S Turbo G -WLAN-boxilla eikä mitään suojauksia ole päällä,koska asun korvessa.^^
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Wiissä ei ole RJ-45 -liitintä ja tarvitset juuri sovittimen. Ongelma on vain siinä, että kaikki USB-sovittimet eivät toimi Wiin kanssa. Ainakin yksi on todettu toimivaksi, mutta sitä ei ole ainakaan minun tietääkseni saatavilla Suomessa. Nintendollakin on toki tarjolla oma sovittimensa, mutta se maksaa vähän merkkilisää. Sen verran, että pienellä lisäpanostuksella saa jo sen langattoman reitittimen.
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Merri sanoi:
Wiissä ei ole RJ-45 -liitintä ja tarvitset juuri sovittimen. Ongelma on vain siinä, että kaikki USB-sovittimet eivät toimi Wiin kanssa. Ainakin yksi on todettu toimivaksi, mutta sitä ei ole ainakaan minun tietääkseni saatavilla Suomessa. Nintendollakin on toki tarjolla oma sovittimensa, mutta se maksaa vähän merkkilisää. Sen verran, että pienellä lisäpanostuksella saa jo sen langattoman reitittimen.

Millaista langatonta reititintä suosittelisit? Tietokone tulee olemaan noin 2,5 metriä ylempänä kuin Wii toisessa kerroksessa, toimiiko langaton netti tuosta läpi?
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Kyllä toimii, minulla on kolme konetta tässä ympäri taloa ja netti toimii parin seinän ja piipun lävitse melkein ihan toiselle puolen taloa kerroksesta toiseen :) Seinien lävitse tavanomaisin kantomatka lienee 10 - 20 metriä, suoralla aukealla 50 - 100 metriä.

Laitetta on vaikea suositella kun niitä on niin monia, enkä ole 100% tyytyväinen omaani. Kannattaa lueskella lävitse näitä langattomista kertovia keskusteluja (tämän lisäksi on ainakin yksi toinen).
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Itse suosittelen D-Linkin Wireless Routeria.
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

tänään langattomasti nettiin kuulemma (ja vieraileen ehkä jonkun Wiissä:)) :cool:

soitti lähettifirmalta että illalla tulee paketti ovelle :rolleyes:

siis tilasin sen foneran ilmasen tukiaseman 21.12., kuulemma tilauksia oli tullut enemmän kuin koskaan ennen (ei ihme että kesti melkein kuukauden toimitus) :eek:
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Eilen napsahti Wii nettiin, todella tuskaton operaatio D-Linkin DI-524:n kera.
Nyt on hirveät pelkotilat päällä, notta naapurit käyttää meikäläisen
liittymää warettamiseen ja vielä ILMAN EDESTÄ !!!
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

BlingBling sanoi:
Eilen napsahti Wii nettiin, todella tuskaton operaatio D-Linkin DI-524:n kera.
Nyt on hirveät pelkotilat päällä, notta naapurit käyttää meikäläisen
liittymää warettamiseen ja vielä ILMAN EDESTÄ !!!
No laita ihmeessä salaukset kuntoon niin ei tarvitse siitäkään murehtia.
 
Vastaus: Wii nettiin langalla, ilman vai ei ollenkaan?

Tottahan minulla salaukset on kohdallaan mutta jos naapuri on
kuitenkin hakkeroinut systeemiin jotenkin ja jos en voi sitä
havaita, niin en tietenkään voi olla varma, ettei kaistan ryöstöä ja
laittomuuksia nimissäni tapahtuisi... :D

Ei sentään, itse yritin d-linkkiä odotellessani miettiä salasanaa naapurin langattomaan,
enkä useammallakaan yrityksellä osunut oikeaan, arvaaminen
liennee taitolaji.

Eli olen turvassa... vai olenko ??? :p
 
Ylös Bottom