Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii nettiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kärpänen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Kärpänen

New Member
Olen hankkimassa wiitä ja ajattelin, että samalla voisi hommata myös laitteet jolla sen saisi nettiin. Mikä olisi tähän paras keino? Miten kauas tuo Nintendo Wi-Fi USB Connector kantaa? Konsoli tulisi olemaan erii huoneessa kuin tietokone.

Vastaus: Wii nettiin

En siitä sitten tiedä, mutta en hirveesti suosittelis tuota wlan ratkaisua kauheen kauaksi itse konsolista, varsinkin jos välissä on jotain kryptoniittiseiniä. Itselläni on ihan buffalon hyvälaatuinen wlan-adsl noin 10 m päässä ja joutuu tulemaan kahden heppoisen puuseinän läpi. Netti on silti verrattain armottoman hidas (kaapelillä lataukset saattoivat tulla 800 kb/s, nykyään wlanilla hyvä jos tulee 100 kb/s).

aggzzu sanoi:
Olen hankkimassa wiitä ja ajattelin, että samalla voisi hommata myös laitteet jolla sen saisi nettiin. Mikä olisi tähän paras keino? Miten kauas tuo Nintendo Wi-Fi USB Connector kantaa? Konsoli tulisi olemaan erii huoneessa kuin tietokone.

Älä ihmeessä hanki tuota wifi usb connectoria. Sen asentaminen ei ole ollenkaan niin helppoa kuin luulisi. Ite oon säheltänyt jo 5 päivää sen kanssa. Wii saa palikkaan yhteyden, mutta nettiä se ei vaan osaa jakaa, vaikka mitä tekisi.

Itse hankin Nintendo Wi-Fi USB ja kyllä se toimii kuin unelma :) Palikka kiinni koneeseen ja asentaa vain ajurit ja voila :D se toimii.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom