Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-numerosi

Vastaus: Wii-numerosi

kemppakimmo sanoi:
Wii Numeroni 4195 6502 1742 6886 Tigger

edit. sitä piti vielä sanoa, että mua saa lisäillä rekisteriinne, jos haluatte. Lisäsin eilen teidät kaikki mun listoille jotka ootte tossa adminin ylläpitämässä listassa.
Että sellasta, ei muuta, Kiitos!
 
Vastaus: Wii-numerosi

6553 0004 9653 3148

Tuossa minun Wii-numeroni. Lisäilen tänään ja huomenna koko listan. :)
 
Vastaus: Wii-numerosi

Lisäsin teictuun, irksomen, kemppakimmon ja Ed-dien. Tavoitteena tulevaisuudessa olisi lisätä kaikki.
 
Vastaus: Wii-numerosi

3111 6107 0602 1919

Laita privaa jos lisäät minut, en ala täältä ketää lisäilemään ilman että hekin lisäävät minut.
 
Vastaus: Wii-numerosi

0312 8226 1444 9810
Siinäpä numeroni, ja wiin nicki on Wart
Ja jos haluaa itsensä lisättävän ilmoittakoon yksityisviestillä.
 
Vastaus: Wii-numerosi

Juu wii numero ompi:
8873 6196 4493 2002
Lempinimi: Aniki
:cool: Mitä minä piittaisin pahoista sedistä: Pelivoimani saa heidät kyyneliin siinä missä muutkin.
Vapaasti saapi lisätä.
 
Vastaus: Wii-numerosi

2305 2477 4244 0060 Mun wii numero. Laitappa itse privaan viestiä jos lisäät mut =) tosin ei ole kun pari kaverilistalla että lisää kaipaan.. :D
 
Vastaus: Wii-numerosi

Bamboocha sanoi:
Laita privaa jos lisäät minut, en ala täältä ketää lisäilemään ilman että hekin lisäävät minut.

~Hakkeri~ sanoi:
Siinäpä numeroni, ja wiin nicki on Wart
Ja jos haluaa itsensä lisättävän ilmoittakoon yksityisviestillä.
jne

kamoon hei.. ite olen ainakin lisäillyt tähän mennessä kaikki, joten lisätkää minutkin, saadaan miit reissaamaan :p nyt wiilläni n. 40 tyyppiä =) täytyy ettiä vielä muiltakin foorumeilta lisää =)

(en jaksa alkaa ilmoittelee vaan lisään sitä mukaa uusia kun tuonne listaan ilmestyy:)
 
Vastaus: Wii-numerosi

Kaikki tähän astiset numerot olen lisäilly ittelleni.. tosin suurin osa on vielä harmaana.. jo 19 sivua täynä numeroita:D enää mahtuu muutama:cool: Lisäilkää vaan jos mielenne tekee.. numero näkyy allekirjotuksessa:)
 
Vastaus: Wii-numerosi

Lisätkää 8145 1781 2564 3288
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii-numerosi

Tuossa ois numeroni 2850 4933 3742 5340

Aion tämän päivän aikana lisäillä aika paljon ja minut voi myös lisätä mitään sen suurempia ilmoittelematta...
 
Ylös Bottom