Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-ongelmathreadi

Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Juu eli ostin ton Wii Sport Resorts Packin 2 päivää sitten ja on toiminu ihan muute hyvin, mutta se ei ota ja tallenna noita pisteitä tonne Wii Sportin/Wii Sport Resortin Highscoreen. Esim. jos saan Wii Sportissa keilailussa 200 pistettä niin se näyttää et se laittaa sen sinne highscoreen, mutta sitten kun sammutan konsolin ja meen seuraavana päivänä pelaamaan niin se ei näytä siinä highscoressa mikkä pisteet oon saanu edellisenä päivänä.

Mikä tässä nyt on vikana?? Ei kai mun ny tartte vierä sitä Wiitä sinne ostopaikkaa ja sanoo et "Se ei ny kuule tallena mun peli tilastoja sinne muistiin et voisko sen laittaa huoltoon?" :confused:

Juu toi oli kyl aika Off-Topic mut mitä sit?? Haluun vaan vastauksen mun ongelmaan, olis hienoo näyttää kavereille mitä pisteitä on saanu. =D
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Menetkö varmasti loppuun asti? Kannattaa palata päävalikkoon ja katsoa, ovatko tulokset tallentuneet silloin. Ja kai pelaat samalla Mii-hahmolla? Kaikilla eri Mii-hahmoilla on eri pistetilastonsa.
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Pelaan aina omalla Mii hahmollani ja menen loppuun asti. Kun menen päävalikkoon nii ne tulokset on säilyny, mutta kun sammutan itse konsolin niin ne nollaantuu. Vaikka olen saanut eilen 200 pistettä keilauksessa ja nyt kun menen pelaamaan sitä keilausta ja saan joku 50 pistettä niin siinä lukee et "New record!" tai jotain vastaavaa.
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

König Wii virta-adapterin malli GAMWII-CA05 (220V AC) on pistetty takaisinvetoon. Siinä on havaittu turvallisuuspuutteita ja sähköiskun vaaraa. Lisätietoja Nedis Oy (Savonlinna), joka on maahantuoja.

Ilmoitus huomattu ainakin tämän päivän Savon Sanomissa.
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Onkohan täälä enää ketään vastaamassa?

No, ongelma on Wii:n äänessä joka kuuluu vain toiselta puolelta. Huomasin tämän kun sain vihdoin kytkettyä laitteen stereoihin.
Piuhat on testattu samoin kuin stereoiden kanavat.

any idea anyone?
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Mulla meni tv:n komponenttiliitännästä toinen äänikanava pimeäksi. Testasin Xboxilla niin sillä oli sama juttu. Jos ei muuta keksi niin laittaa Wiin asetuksista mono äänen niin sitten ei ainakaan jää ääniä kuulematta.
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Ei millään johdolla tule värejä usa peleihin. Telkku on vaanha 28" putkitöllö. Mikä neuvoksi?
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Ei millään johdolla tule värejä usa peleihin. Telkku on vaanha 28" putkitöllö. Mikä neuvoksi?

Pitää päivittää näyttö. Vanhat eurooppalaiset PAL-televisiot harvemmin ymmärtävät amerikkalaisen NTSC-signaalin värikoodausta.

Putkitöllöstäsi ei varmaan löydy komponenttiliitäntää, VGA-liittimestä puhumattakaan?
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Pitää päivittää näyttö. Vanhat eurooppalaiset PAL-televisiot harvemmin ymmärtävät amerikkalaisen NTSC-signaalin värikoodausta.

Putkitöllöstäsi ei varmaan löydy komponenttiliitäntää, VGA-liittimestä puhumattakaan?

No ei tod.
Mutta miksi sitten muilla konsoleilla usapeleissä värit toimivat normisti?
 
Vastaus: Wii-ongelmathreadi

Mutta miksi sitten muilla konsoleilla usapeleissä värit toimivat normisti?

Käytät erilaista av-liitäntää tai ainakin erilaisia kuva-asetuksia?

Ellet halua päivittää näyttöä tai ostaa erillistä NTSC-PAL-muunninta, värit voi koittaa saada näkymään oikein pienellä kikkailulla:
http://www.cubed3.com/news/6940/1/n...rt-gamecube-games-on-wii-without-modding.html

Jos kaapin perukoilta sattuisi löytymään kalliimman hintaluokan VHS-videonauhuri, NTSC-signaalin sen kautta kierrättämällä saattaa saada ulos PAL-järjestelmään sopiva signaalia. (Jonkinmoista urheiluhenkeähän tällainen virittely toki vaatii.)

Ihan ensiksi kannattanee kuitenkin testailla, miten NTSC-pelit näkyvät putkitelkkarissasi Wiin eri näyttötiloilla (480p/480i, 50/60 Hz jne).
 
Ylös Bottom