Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Play

Vastaus: Wii play

Aika hieno aloitus uudelle keskustelulle.
Itse ostin tämän pelin Wii moten takia.
 
Vastaus: Wii play

Ohjaimen takiahan tämä tulee ostettua ja hyvä niin, pingis, laser hockey, bilis, tankki ja shooting gallery on hupaa kaksinpelinä, jotkut jopa yksinpelinä.
 
Vastaus: Wii play

Onko normaalia että Fishing:ssä tulee jatkuvasti sellaine tekstiboksi siihen eteen peittämään puolet pelialasta?? Sanoo jotain, että tarkkuus on parempi jos siirtyy lähemmäs sensoria, mutta ei sillä tunnu mitään vaikutusta olevan onko lähempänä tai ei. Aika hankala vaan pelata kaksinpeliä kun iso laatikko on siinä lammen edessä..
 
Vastaus: Wii play

ressu sanoi:
Onko normaalia että Fishing:ssä tulee jatkuvasti sellaine tekstiboksi siihen eteen peittämään puolet pelialasta?? Sanoo jotain, että tarkkuus on parempi jos siirtyy lähemmäs sensoria, mutta ei sillä tunnu mitään vaikutusta olevan onko lähempänä tai ei. Aika hankala vaan pelata kaksinpeliä kun iso laatikko on siinä lammen edessä..

Koeta vähentää sähköteholtaan suuria valonlähteitä (pelkkää arvailua)
 
Vastaus: Wii play

Kiitos vinkistä, mutta eipä niitä muita oikein ole kuin tuo videotykki katossa. Sen kun sammuttaa niin ei näe yhtikäs mitään =) Muissa peleissä ei ole ollut vastaavia ongelmia.
 
Vastaus: Wii play

Sensitivityä isommalle wii asetuksista?

Myös kulma tuntui vaikuttavan, kun kaverit oli käymässä: mitä viistommasta sensorbarin nähden oli, sitä herkemmin valitti.
 
Vastaus: Wii play

Monessako lajissa ootte saanut platinaa? Itse oon saanut biljardissa (63 pst) ja lehmäpelissä (330 pst), jolla sai platinaa. Ilmakiekko vai mikä spacehockey onkaan olen saanut 10 maalia. Muita ei ole pahemmin tullut pelailtua.
 
Vastaus: Wii play

kari1980 sanoi:
Monessako lajissa ootte saanut platinaa? Itse oon saanut biljardissa (63 pst) ja lehmäpelissä (330 pst), jolla sai platinaa. Ilmakiekko vai mikä spacehockey onkaan olen saanut 10 maalia. Muita ei ole pahemmin tullut pelailtua.

Ammunnassa platinaa eli yli 600 pst (658pst) yhellä kädellä. Beat that!

E. Ei se niin hyvä ollutkaan sain tunnin sessioinnilla 707pst :D
Eka katkeamaton sarja ilman hutilaukauksia kesti jonnekkin kiekkoammunnan loppupäähän.
E2: nyt 730 :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii play

Onks olemas jotain nettisivua missä olis pelaajien ennätyksiä wii playstä? Pistäkää tänne lisää omia ennätyksiänne :) Itselläni on kaikista peleistä platina-mitali :D

Omat ennätykset:
shooting range: 731 p​
find mii: 97 lvl​
table tennis: 567 times​
pose mii: 1260 p​
laser hockey: 14 p​
billiards: 60 p​
fishing: 2780 p​
charge!: 328 p​
tanks!: 184 tanks​
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii play

crown sanoi:
Onks olemas jotain nettisivua missä olis pelaajien ennätyksiä wii playstä? Pistäkää tänne lisää omia ennätyksiänne :) Itselläni on kaikista peleistä platina-mitali :D

Omat ennätykset:
shooting range: 678 p​
find mii: 97 lvl​
table tennis: 567 times​
pose mii: 1260 p​
laser hockey: 14 p​
billiards: 60 p​
fishing: 2780 p​
charge!: 328 p​
tanks!: 184 tanks​

Ai se table tennis jatkuu sitten kun pelaa uudestaan? Kun se nyt loppui itsestään sataan kun tänään pelasin. Ja ilmakiekossakin tuli 13p ja kultaa, luulin että kulta olisi se viimeinen mitali :eek:

Miten se "find x odd miis out" oikeen toimii? En niinku mitenkään tajua, miten ne jotkut muka eroaa joukosta?
 
Vastaus: Wii play

nuni sanoi:
Miten se "find x odd miis out" oikeen toimii? En niinku mitenkään tajua, miten ne jotkut muka eroaa joukosta?
Se kääntelee päätä päinvastoin kuin muut, eli katsoo vasemmalla kun muut oikealle.
 
Vastaus: Wii play

nuni sanoi:
Ai se table tennis jatkuu sitten kun pelaa uudestaan? Kun se nyt loppui itsestään sataan kun tänään pelasin. Ja ilmakiekossakin tuli 13p ja kultaa, luulin että kulta olisi se viimeinen mitali :eek:

Miten se "find x odd miis out" oikeen toimii? En niinku mitenkään tajua, miten ne jotkut muka eroaa joukosta?

Table Tennistä voi pelaa sen jälkeen uudestaan kun olet kerran saanut sen sata kertaa. Silloin siinä ei ole mitään rajaa kuinka monta kertaa pompottelee palloa edestakaisin.

Toinen "find x odd miis out" on kun mii-hahmot kävelee niin yksi niistä kävelee eri tahtiin kuin muut.
 
Vastaus: Wii play

crown sanoi:
Onks olemas jotain nettisivua missä olis pelaajien ennätyksiä wii playstä? Pistäkää tänne lisää omia ennätyksiänne :) Itselläni on kaikista peleistä platina-mitali :D

Omat ennätykset:
shooting range: 731 p​
find mii: 97 lvl​
table tennis: 567 times​
pose mii: 1260 p​
laser hockey: 14 p​
billiards: 60 p​
fishing: 2780 p​
charge!: 328 p​
tanks!: 184 tanks​

Elämä, siis ihan oikeasti. Hanki.
 
Vastaus: Wii play

Calathia sanoi:
Elämä, siis ihan oikeasti. Hanki.

Mistä ihmeestä vauhkoat? Xbox 360:n playerscorejahan pidetään joissakin piireissä yhtenä koneen koukuttavimmista ominaisuuksista. Ja sehän on siis puhtaasti scorejen vertailua. Kyllä mua ainakin kiinnostaisi sivusto joka kerää vaikka jotain top10 (tai enemmänkin) -listaa Wiin pelien tuloksista.

Aika kovia tuloksia muuten jos kaikista lajeista on jo platinat hankittuna.
 
Vastaus: Wii play

Kurimus sanoi:
Se kääntelee päätä päinvastoin kuin muut, eli katsoo vasemmalla kun muut oikealle.

No oon vähän ihmetellytkin, miksi mulla ei se mene putkeen, koska olen luullut että tarkoitetaan "paritonta" miitä.. Täytyykin heti illalla taas palata Playn pariin pitkästä aikaa.
 
Vastaus: Wii play

Kiitoksia tuosta odd mii out vinkistä kuka sen nyt antoikin, Oli pakko ostos kun ei paljoa nostanut kapulan hintaa. Tanks taitaa olla paras tuosta pelivalikoimasta ja kalastus on myös mukavaa. Kultanen mitalli saatunna ammunnasta joistakin muista pronssi vai mikä on.
 
Vastaus: Wii play

Wii Play saa viimeinkin jatkoa: Wii Play Motion on 12 pelin kokoelma, jossa kaikki pelit käyttävät Motionplus-ominaisuutta. Ja samaan tapaan kuin alkuperäisellä, myös Wii Play Motionin mukana tulee Wiikake-ohjain: tällä kertaa sisäänrakennetulla Motionplussalla varustettu Wiimote Plus.

Uusi kokoelma julkaistaan Yhdysvalloissa kesäkuun 13. päivä, ja Euroopan-julkaisukaan tuskin on kovin kaukana.

Dust Off Your MotionPlus for Wii Play: Motion in June - Wii News @ Nintendo Life
 
Ylös Bottom