Morjens.
Onko kenelläkään kokemusperäistä/virallista tietoa siitä miten Wii Shop Channel-ostosten käy esim. Wiin rikkoutuessa takuuajan ulkopuolella? Voiko ostettua sisältöä siirtää uuteen konsoliin vai onko Nintendon linja, että sisältö tulisi ostaa uudelleen? Nintendo Europen sivuilta löytämäni virallisen dokumentaation mukaan sisältö on sidoksissa konsoliin, jolla ko. sisältö on ensimmäisen kerran ostettu. Arvelisin ettei tämä ole kuitenkaan koko totuus asiasta, vaan ostettu sisältö olisi jollakin tavoin palautettavissa tai varmuuskopioitavissa pahan päivän varalle.
	
		
			
		
		
	
				
			Onko kenelläkään kokemusperäistä/virallista tietoa siitä miten Wii Shop Channel-ostosten käy esim. Wiin rikkoutuessa takuuajan ulkopuolella? Voiko ostettua sisältöä siirtää uuteen konsoliin vai onko Nintendon linja, että sisältö tulisi ostaa uudelleen? Nintendo Europen sivuilta löytämäni virallisen dokumentaation mukaan sisältö on sidoksissa konsoliin, jolla ko. sisältö on ensimmäisen kerran ostettu. Arvelisin ettei tämä ole kuitenkaan koko totuus asiasta, vaan ostettu sisältö olisi jollakin tavoin palautettavissa tai varmuuskopioitavissa pahan päivän varalle.
 
				 
 
		 ) ja en edes muista mikä maa mulla oli valittuna kun Wii meni sököksi. Toisaalta jos ilmaiseksi saa lähettää niin sama kai se on yrittää.
) ja en edes muista mikä maa mulla oli valittuna kun Wii meni sököksi. Toisaalta jos ilmaiseksi saa lähettää niin sama kai se on yrittää.