Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Sports

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Wii Sports yhdistää yhteen, helposti lähestyttävään pakkaukseen kolme tuttua urheilulajia eli tenniksen, baseballin ja golfin, joita jokaista pelataan käyttäen ohjainta kuhunkin mailapeliin luonnollisella tavalla. Tenniksessä ei tarvitse huolehtia liikkumisesta, vaan voi keskittyä iskemään ylä- ja alakierteitä. Sekä kontrollit että sarjakuvamaiset grafiikat näyttävät olevan hyvin yksinkertaiset. Lajimäärä saattaa ajan myötä kuitenkin kasvaa.

Vielä on itseltäni varsinaisesti nuo Reggien ja poikien tennisessiot näkemättä, mutta ihan hauskalta ainakin kuulosti :P

Vastaus: Wii Sports

Eipä ennen paljon tämä peli kiinnostanut, mutta katsottuani Gamespotista tuon reggien ja kumppanien tennismatsin nii kyllä värähti kiinnostus viisari! Muutenkin lähiaikoina alkanut jostain syystä tennis kiinnostamaan.

Minulla on kokoajan ollut semmoinen harhaluulo että tuo airplane on oma pelinsä! Onneksi ei ole, nyt olen varma että ostan wii sportsin!

Videosta sai sen kuvan, että hahmoa ei itse liikuteta lainkaan tenniksettä. Hahmo siis liikkuu automaattisesti, ja pelaajalle jää tennismailan hutkiminen. Olenko oikeassa?

Draco sanoi:
Videosta sai sen kuvan, että hahmoa ei itse liikuteta lainkaan tenniksettä. Hahmo siis liikkuu automaattisesti, ja pelaajalle jää tennismailan hutkiminen. Olenko oikeassa?

Näinhän se noissa videoissa on, mutta muistan lukeneeni juttua, että kehittäjät harkitsevat liikkumisenkin siirtämistä pelaajan harteille.

Kuulostaa hyvältä ja näyttää videoitten perusteella hyvälle pelille joten varmaan joutuu sen hommaamaan. :rolleyes:

Pöh, jos ei saada itse pelaajia liikuttaa, niin mikäs tennis se sitten on?
En osta. :I

Paavi sanoi:
Näinhän se noissa videoissa on, mutta muistan lukeneeni juttua, että kehittäjät harkitsevat liikkumisenkin siirtämistä pelaajan harteille.

Olisi hyvä jos saisi valita liikuttaako tai eikö liikuta. Voisi pelata sellaisten kanssa, jotka eivät osaa tattia käyttää. Antaisi myös hiukan tasoitusta heikommille pelaajille ja lisäisi näin mielekkyyttä :)

IpaX85 sanoi:
Netissä näyttäisi olevan uutta tekstiä että Wii Sportsi olisi mahdollisesti tulossa bundlena konsolin mukana. :D
Jos minä olisin pamppu Nintendolla, tarvitisisin sieniä ollakseni bundlettamatta Wii Sportsia. Wii Sports on hyvä myyntivaltti Wii-paketille mutta ei kumminkaan erikseen myytävänä kokonaisuutena vaikuta oikein tarpeeksi vetävältä.

Knight sanoi:
Jos minä olisin pamppu Nintendolla, tarvitisisin sieniä ollakseni bundlettamatta Wii Sportsia. Wii Sports on hyvä myyntivaltti Wii-paketille mutta ei kumminkaan erikseen myytävänä kokonaisuutena vaikuta oikein tarpeeksi vetävältä.

Niinpä.. Jää itseltä ostamatta tuo peli jos ei bundlena tule mutta kyllä tuo peli ohjaimien myyntiä varmasti lisää jos se konsolin mukana annetaan kun kuka nyt urheilupelejä aina yksin haluaisi pelata. :D

Tuli tässä juuri katsottua tuota Wiin japanin hintaa ja huomattua että eihän tuo ole kuin ~167.5€ joten voi hyvinkin olla että konsoli myydään suomessa yksistään (tai jopa wii sportsin kanssa) 200€:n hintaan tai tuona bundlena 250€:lla. Saa nähdä tässä lähipäivien aikana kuinka käy. Amerikassa wii sports ainakin tulee konsolin mukana. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Euroopassa tämä Eurogamerin mukaan tulee bundlessa kunnon kotelolla varustettuna. Jenkkienhän oli tyytyminen pahvikoteloon.

Samppa sanoi:
Euroopassa tämä Eurogamerin mukaan tulee bundlessa kunnon kotelolla varustettuna. Jenkkienhän oli tyytyminen pahvikoteloon.
Joo luin kans jostain jotain tällästä. Vaikka tää nyt ei mitenkään iso juttu oo niin itse tykkään.

ja jenkit kuulemma saa olikos se puolen dollarin hintaan ostaa kunnon kotelon, mut parempi et on ilmanen :)

Mäksä sanoi:
ja jenkit kuulemma saa olikos se puolen dollarin hintaan ostaa kunnon kotelon, mut parempi et on ilmanen :)

Ilmainen? Sehän kotelo maksaa n. 20 meille eurooppalaisille :cool:

Danzig sanoi:
Ilmainen? Sehän kotelo maksaa n. 20 meille eurooppalaisille :cool:

no tosiasiahan on se että vaikka jenkeis ja euroopas ei ois tullu koko wii sportsia mukana, niin hinnat ois prikulleen samat niin aasiassa, jenkeissä kuin täälläkin, mut sit valitettais ku ei saa edes demo peliä. saati hiukan kunnollisempaa peliä mukaan

Ylös Bottom