Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii U:lle tulevia pelejä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    wiiu
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Olipas kamalan näköinen tuo uusi Zelda :)

Jotain Nintendolla kyllä on vialla, kun tuollaista roskaa julkaisevat.

PAskalta se näytti, siinä olet oikeassa, mutta huomioi, että se ei ole uusi Zelda, vaan Tecmo Koei:n Dynasty Warriors-sarjan osa, johon on lätkästy Zelda skinsit päälle. Uusi Zelda on edelleenkin tekeillä, eikä siitä tiedetä vielä mitään.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Olipas kamalan näköinen tuo uusi Zelda :)

Jotain Nintendolla kyllä on vialla, kun tuollaista roskaa julkaisevat.

Juu, tuota ei saa uudeksi The Legend of Zelda -sarjan peliksi luulla millään muotoa, mutta ei tuo mun mielestä kauhelta vaikuttanut ajatuksena ollenkaan! :) Tai sitten mua vaan kiehtoo Zeldan naittaminen tämmöttiseen toimintaräimeeseen. Eihän Dynasty Warriorsitkaan mitään kamaluuksia ole olleet, joten mä ainakin kiinnostuin tästä semisti. Oli kyllä vähän keskeneräisen näköistä, paremman tuomioni annan sitten, kun julkaisu lähenee.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Juu, tuota ei saa uudeksi The Legend of Zelda -sarjan peliksi luulla millään muotoa, mutta ei tuo mun mielestä kauhelta vaikuttanut ajatuksena ollenkaan! :) Tai sitten mua vaan kiehtoo Zeldan naittaminen tämmöttiseen toimintaräimeeseen. Eihän Dynasty Warriorsitkaan mitään kamaluuksia ole olleet, joten mä ainakin kiinnostuin tästä semisti. Oli kyllä vähän keskeneräisen näköistä, paremman tuomioni annan sitten, kun julkaisu lähenee.

Minullakin heräsi tuohon kiinnostus, vaikka tosiaan näyttikin melko keskeneräiseltä. Dynasty Warriorseja en ole koskaan tainnut pelata, mutta mielenkiinnosta tuo tulee varmaankin testattua sitten joskus, kun ilmestyy. Vaikka tuo ei tasoltaan varmastikaan yllä pääsarjan sfääreihin (ja eri genrestähän tässä on kysymys muutenkin), niin ihan piristävää nähdä, että Zeldan maailmaa hyödynnetään muunlaisissakin projekteissa. Ei haittaa yhtään, että Nintendo lainailee brändejään muiden firmojen käyttöön, sillä sehän vain rikastuttaa Wii U:nkin pelikirjastoa. En näe mitään syytä, miksi Zeldan mytologiaa ei voisi hyödyntää kevyemmissäkin projekteissa (kuten esim. Link's Crossbow Training, joka oli omalla tavallaan viihdyttävä). Siinäkin mielessä Nintendon on hyvä antaa muiden kehittäjien hoitaa tällaisia spin offeja, että iso N voi itse keskittyä ns. vakavampiin projekteihinsa, mutta samalla me pelaajat saamme lisää esim. juuri Zelda-aiheista pelattavaa ennen seuraavan oikean Zeldan julkaisua. En siis odota mitään kovin syvällistä kokemusta, vaan rehellistä mättöä Zelda-lisenssillä kuorrutettuna. Ja kun tuon julkaisustakaan ei vielä vuotta tarkemmin taidettu mainita, niin ulkoasukin varmasti vielä tuosta kohenee - emmehän edes tiedä kuinka kauan projekti on ollut tekeillä ja kuinka vanhaa koodia pelistä näytettiin. Hmm, tulee jotenkin Super Mario 3D Worldin julkistus mieleen.. ;)

Onhan noita ihan onnistuneita projekteja ollut aiemminkin, kuten vaikka Starfox Assaulta, jonka lentelykentät oli varsin viihdyttävää räiskintää, joskin jalkakentät roskaa. Viihdyin myös Metroid: Other M:n parissa, vaikka sitä pidettiinkin melkoisena sylkykuppina - ainakin se teki jotakin erilaista lisenssillä Primejen jälkeen. Mutta minä nyt en ole enää vuosiin suhtautunut noihin brändeihin niin vakavasti, että erilaiset spinoffit häiritsisivät, vaikka eivät sitten edes onnistuisikaan. Ei kai se ole keltään pois, että joku ulkopuolinen firma pääsee toteuttamaan visioitaan Nintendon lisensseillä, kun kerta firma itse vääntää vielä ne sarjojen pääpelit.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Kunniamaininta tosiaankin sille Wii Sports Club golfille! Mun mielestä siinä demonstroidaan erinomaista käyttöä Gamepadille. Mulla on Megadrivelle golfmaila-ohjain, jossa lattialle pistetään sellainen sensorilevy, jossa on golfpallon kuva ja maila heijastaa lavan muotoisen, punaisen valon sensorilevylle, jonka avulla voit sihtaa "golfpalloon" lattialla ja hakea oikeaa kulmaa lyödessäsi. Tuntuma peliin oli aivan toista luokkaa, kun alkuperäisessä Wii Sportsissa, jossa joutui sihtaamaan tyhjän päälle. Tosin en tiedä tarvitseeko siihen palloon edelleenkään osua, niinkuin tuossa Megadriven versiossa, vaan riittääkö vain kun heilautat ohjainta, mutta onhan tämä silti askel parempaan suuntaan. Tuo golf on ensimmäinen Wii Sports Club-peli, johon voisin harkita jopa investoivani
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Olipas kamalan näköinen tuo uusi Zelda :)

Jotain Nintendolla kyllä on vialla, kun tuollaista roskaa julkaisevat.

Kenties kannattaa kuitenkin odottaa että peli on oikeasti julkaistu ja mahdollisesti jopa pelattu ennen kun luulee tietävänsä liikoja sisällöstä ;)

Eiväthän nämä third party -yhteistyöt ole aina olleet hirveän onnistuneita (Metroid: Other M), mutta tämä ainakin näyttää tuovan Zelda-sarjaan tuoreen tuulahduksen. Varsinainen laatu todetaan sitten kun lopullinen peli on käsissä.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Smash Bros ennen vuotta 2015?

Not surprising but Miyamoto confirms Smash Bros will arrive end of 2014
Small correction: Miyamoto says Smash Bros coming by the end of the year. Since Mario Kart is May, that leaves us with June through December

Emily Rogers Twitter 1, 2.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Jes, vihdoinkin!
BgTIldXIYAA3pnh.png:large

Mikä tuollainen esitysaika on? Tulee torstai perjantai välisenä yönä keskiyöllä.
www.nintendo.co.uk/nintendodirect
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Jos nuo twiittaukset jotain meinaavat, niin kuvaa/tietoa saadaan Next Levelin jostain pelistä, Platinumilta kenties Bayonettaa, X:stä jotain ja kenties uusi hahmo* Smash Brosiin. Ei kannata varmaan kuitenkaan liikoja odotella, ettei vaan pety. Harmillisen myöhään tosiaan, koska itse aion olla kyllä tiukasti vetämässä hirsiä tuolloin.

* = Donkey Kongin julkaisun kunniaksi varmaan Diddy Kong.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

joo ei kyllä uskalla valvoa. Tulee tyhmä olo, jos sieltä tuleekin vain Cranky Kongin uudet kujeet.
 
Ylös Bottom