Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä
Hieno ja odotettu julkistus. Ja että Twilight Princess HD:sta välittyy tietoja siihen seuraavaan Wii U:n Zeldaan? Mikäs siinä, mutta en välttämättä itse osta tuota toistamiseen.
Älähän nyt.. Skyward Sword on ainoa 3d-Zelda, josta minulla ei ole vähintään kahta versiota. Ocarinasta ja Majorasta on nykyään vain kaksi molemmista (+ Ocarinan Master Quest -versio), kun on Cubelle ja 3DS:lle, mutta molemmat löytyivät alunperin N64:lle, vieläpä kahteen otteeseen (omistin konsolin silloin kun se ilmestyi ja sitten vielä tuossa muutama vuosi takaperin toisen kerran). Wind Wakerista löytyy Cube- ja Wii U -versiot. Twilight Princessista Cube- Ja Wii -versiot, joista Cube-version olen ostanut kahteen kertaan.

Ja nyt kun miettii, niin olen omistanut muutkin kotikonsoli-Zeldat vähintään kahteen kertaan ja NES:in Zeldat löytyy edelleen Cubelle ja 3DS:lle ja Link to the Pastista löytyy VC-versiot Wiille ja Wii U:lle, mutta niistäkin olen aikoinaan omistanut alkuperäiset versiot. Voisi ehkä sanoa, että Zeldat ovat heikko kohtani. Tai sitten olen vain hullu..

No, hankintaan menee.
Kabanossi: Jos ei ole aiempaa kokemusta Ocarinasta tai Majorasta, niin osta toki - etenkin Majora's Mask on mielestäni paras Zelda. Tai saahan ne alkuperäiset toki Wiin Virtual Consolesta ja eikö Ocarina ole tullut jo Wii U:nkin VC:hen..? Toki nuo 3DS-versiot on näyttävämpiä. Äh, osta molemmat versiot, niin saat täysipainoisen kokemuksen!
Muuten Direct ei kyllä taaskaan mitään suurempia tunteita herättänyt. Cloudin tulo Smash Brosiin on ihan jees - toivoin salaa Ice Climbereita. Myös Dragon Quest VII ja VIII ovat ihan tervetulleita 3DS:lle, sillä ovat varsin laadukkaita ropelluksia.
Star Fox ei kyllä edelleenkään herättänyt mitään innostuksen tunteita. Sarja on muuttunut jotenkin persoonattoman oloiseksi ja ohjauskin vaikuttaa vain turhalta kikkailulta. Miksi esim. sitä ohjaamokuvakulmaa ei voi laittaa valittavaksi vaihtoehdoksi tv-ruudulle? Tästä tulee kyllä otettua tarkoin selvää ja jos mahdollista niin testata ennen kuin edes harkitsee ostamista. Harmi, sillä aiemmista olen pitänyt, joskin Cuben Star Foxissa ne juoksenteluosuudet olivat turhinta ikinä. No, ainahan sitä voi pelata VC- ja 3DS-versioita.