Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii U:lle tulevia pelejä

Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

CTdXDjJWIAAiiJw.png:large

[Shibata] I hope you will join me for a new #NintendoDirectEU with updates on upcoming #WiiU & #3DS games on 12/11!
NoE Twitter
Shibata pitää ensimmäisen Nintendo Directin sitten E3 messujen.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Twilight princess HD, vihdoinkin saadaan kaikkien aikojen paras zelda tähän kasvojen kohotus leikkiin mukaan. Mahtavaa!! Maaliskuussa ilmestyy.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Jes. Hyvä julkistus. Ehdottomasti hommaan hyllyyn. Olen pelaillut tässä Wind Wakerin HD-versiota ja hyvä pelihän tuo on. Kiva kun pääsee vielä toisenkin Zeldan kokemaan paranneltuna. Pitäisköhän tässä hommata vielä 3DS ja sille ne muokatut N64:n Zeldat... :)
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Hieno ja odotettu julkistus. Ja että Twilight Princess HD:sta välittyy tietoja siihen seuraavaan Wii U:n Zeldaan? Mikäs siinä, mutta en välttämättä itse osta tuota toistamiseen.

Oli muuten aika tulinen Directi, aikamoisen monta itseäni kiinnostavaa peliä 3DS:lle sekä Wii U:lle. Fast Racing Neo esimerkiksi näytti todella hyvältä.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Hieno ja odotettu julkistus. Ja että Twilight Princess HD:sta välittyy tietoja siihen seuraavaan Wii U:n Zeldaan? Mikäs siinä, mutta en välttämättä itse osta tuota toistamiseen.

Älähän nyt.. Skyward Sword on ainoa 3d-Zelda, josta minulla ei ole vähintään kahta versiota. Ocarinasta ja Majorasta on nykyään vain kaksi molemmista (+ Ocarinan Master Quest -versio), kun on Cubelle ja 3DS:lle, mutta molemmat löytyivät alunperin N64:lle, vieläpä kahteen otteeseen (omistin konsolin silloin kun se ilmestyi ja sitten vielä tuossa muutama vuosi takaperin toisen kerran). Wind Wakerista löytyy Cube- ja Wii U -versiot. Twilight Princessista Cube- Ja Wii -versiot, joista Cube-version olen ostanut kahteen kertaan. :D Ja nyt kun miettii, niin olen omistanut muutkin kotikonsoli-Zeldat vähintään kahteen kertaan ja NES:in Zeldat löytyy edelleen Cubelle ja 3DS:lle ja Link to the Pastista löytyy VC-versiot Wiille ja Wii U:lle, mutta niistäkin olen aikoinaan omistanut alkuperäiset versiot. Voisi ehkä sanoa, että Zeldat ovat heikko kohtani. Tai sitten olen vain hullu.. :eek: No, hankintaan menee.

Kabanossi: Jos ei ole aiempaa kokemusta Ocarinasta tai Majorasta, niin osta toki - etenkin Majora's Mask on mielestäni paras Zelda. Tai saahan ne alkuperäiset toki Wiin Virtual Consolesta ja eikö Ocarina ole tullut jo Wii U:nkin VC:hen..? Toki nuo 3DS-versiot on näyttävämpiä. Äh, osta molemmat versiot, niin saat täysipainoisen kokemuksen! :D

Muuten Direct ei kyllä taaskaan mitään suurempia tunteita herättänyt. Cloudin tulo Smash Brosiin on ihan jees - toivoin salaa Ice Climbereita. Myös Dragon Quest VII ja VIII ovat ihan tervetulleita 3DS:lle, sillä ovat varsin laadukkaita ropelluksia.

Star Fox ei kyllä edelleenkään herättänyt mitään innostuksen tunteita. Sarja on muuttunut jotenkin persoonattoman oloiseksi ja ohjauskin vaikuttaa vain turhalta kikkailulta. Miksi esim. sitä ohjaamokuvakulmaa ei voi laittaa valittavaksi vaihtoehdoksi tv-ruudulle? Tästä tulee kyllä otettua tarkoin selvää ja jos mahdollista niin testata ennen kuin edes harkitsee ostamista. Harmi, sillä aiemmista olen pitänyt, joskin Cuben Star Foxissa ne juoksenteluosuudet olivat turhinta ikinä. No, ainahan sitä voi pelata VC- ja 3DS-versioita.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Tuo Zelda TP HD julkistus ei itsellä aiheuttanut minkäänlaista tuntemuksia mihinkään suuntaan. Trailerissa oleva materiaali ei eronnut alkuperäisestä pelistä kovinkaan paljoa ja olisivat voineet hahmottaa enemmän sitä, että mitä ne muut uudistukset Amiibo turhakkeiden lisäksi ovat?

Fast Neo Racing vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä ja kaippa tuota tulee kokeiltua, kun F-Zeroa ei Wii U tule saamaan.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Tuo Zelda TP HD julkistus ei itsellä aiheuttanut minkäänlaista tuntemuksia mihinkään suuntaan. Trailerissa oleva materiaali ei eronnut alkuperäisestä pelistä kovinkaan paljoa

Noin minäkin ajattelin, mutta taas oli vaan aika kullannut muistot. Kyllä tuossa aika reipas ero on.
EVvN7pE.jpg


Tuossa vielä vertailu video:
[video=youtube_share;pSjP7qxsSzk]http://youtu.be/pSjP7qxsSzk[/video]
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Kuten ylläkin lukee, Wii U -julkaisun ensimmäisessä erässä tulee mukana myös Rodea the Sky Soldierin alkuperäinen Wii-versio.

Nyt tämä julkaisu on villinä ja vapaana, mutta Wii U -versiossa ei ole hirveästi kehumista. Ainakin tämän arvostelijan mukaan Rodea the Sky Soldierin Wii-versio on kaikin tavoin parempi peli: luontevampi ohjaus, enemmän haastetta, ylimääräisiä bonuskenttiä, monipuolisempi pelimekaniikka, nopeampi tahti ym. Videoita katsomalla grafiikoissakaan ei vaikuta olevan hirveästi eroa.



Myös itse Yuji Naka suosittelee pelaamaan pelin Wii-version. :D

Yuji Naka sanoi:
Rodea the sky soldier will be released today in North America! ! Please play the Wii version.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Gamexplainin vaatimattomat 27 minuuttia pitkä xenoblade arvostelu.
Kommenttien perusteella ei sisällä spoilereita. Kyllähän tuo ostaa täytyy vaikka varmaan onkin liian monimutkainen meikäläiselle.

[video=youtube;0nk79b821kU]http://www.youtube.com/watch?v=0nk79b821kU[/video]
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Cci3PYHXIAAXV7L.png:large

It's time for a new #NintendoDirect! We'll be live on 03/03 at 23:00 CET!
NoE Twitter
Tulisipa teaseri Nintendo NX:stä.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Miksi tuo uusi Paper Mario muistuttaa enemmän sticer starin kammottavaa jatko osaa? Jos pelissä on pelkkiä Toadeja ja antagonistina häärää Bowser, niin voi surutta sanoa, että Paper Mario -sarja on kuollut.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

^ Siinäpä omat ajatukset myös summattuna. Uusi Paper Mario sai suupielet ylöspäin, mutta tuo Sticker Star -pelin oloiset ominaisuudet saivat sitten hirveän epäuskon valtaan. Sarjan kaksi ensimmäistä osaa olivat todella loistavia pelejä, niin miksi pitää koko ajan viedä näitä uusia aina vain kauemmaksi niitä.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Täälläkin aika samat fiilikset. Super paper mario oli eka paper mario kokemus ja se oli todella loistava. Sticker staria ei tarvinnut edes kokeilla kun jo videoista näki, että ei ole meikäläisen juttu ja tämän kanssa on samat fiilikset. Aluksi tosiaan näytti kivalta, mutta äkkiäkös se innostus lopahti.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Mua yllätti, että mukana oli uusia julkistuksia. Tai no ainoa ihan uusi oli vissiin toi Paper Mario, mutta yllätykseksi lasken myös ton Project Guardin josta siis tuli Star Fox Guard. Starf Fox Bundleen vois sijoittaa vaikka emopeli ei mitään erityisiä fiiliksiä herätä. Tokyo Mirage Sessions vaikuttaa sopivan häröltä eli olen myyty jos ei ihan 3/10 kuraksi osoittaudu. Lost Reaversin betaan kiinnostaisi kyllä myös osallistua nyt kun kovalevyllä on tilaa. Tohon päälle vielä oikein asiallinen latauspelikattaus ja backlogi. Ihan asialliset jäähyväiset.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

RUMOR - Zelda Wii U also on NX, character options and more -gonintendo
  1. Zelda U ilmestyy sekä Wii U:lle että NX:lle
  2. Saa valita onko Link tyttö vai poika
  3. Moni hahmo on ääninäytelty, paitsi Link
Ihmettelin kun Twitterissä seurattujen tilien lukema oli pienentynyt itsestään, mutta en keksinyt kuka puuttuu. Emily Rogers puuttui ja nyt hänellä on uusi nimimerkki. Jos on Twitter tili niin kannattaa laittaa seurantaan siltä varalta että tili muuttuu myöhemmin yksityiseksi.
 
Vastaus: Wii U:lle tulevia pelejä

Zelda myöhästyy taas!? Nyt se on tulossa 2017.

The new Legend of #Zelda will be the focus of #E3 2016. It will launch simultaneously on both Wii U and NX in 2017
Brittilän Nintendo Twitter
 
Ylös Bottom