Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii U:n eShop-pelit

Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Pakkohan tuohon oli tarttua. Tuossa jollekkin Runbow koodi: B0LS80JD3XYHS50F
Näytti sellaiselta videon perusteella, että sitä ei kiinnosta edes kokeilla. Joku party peli se näytti olevan.
Musta toi on tosi hupaisa. Löytyy pitkä yksinpelikampanja sekä paikallinen ja online -moninpeli monine pelimuotoineen. Jälkimmäiseen löytyy nyt paremmin pelaajiakin kiitos bundlen.
Tosin olin hankkinut tän jo itse aiemmin, eli multakin koodi: B0LS7HM633LLGDBK
 
Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Nyt on humble pelit pelattu WiiU:n osalta.

Affordable space adventures yllätti kyllä kivasti. Olin pari traileria nähnyt, mutta en tiennyt, että tuo on tavallaan puzzle peli. Lisää toimintoja ohjaukseen tulee sopivalla tahdilla lisää eikä ne ainakaan minulle ongelmia tuottaneet. Muistaisin jostain lukeneeni, että peli on suorastaan turhauttava yksin pelatessa. Meno kuitenkin on varsin rauhallista joten voi ihan rauhassa suunnitella missä kohtaa aktivoidaan mitäkin. Jos homma menee pieleen ja henki lähtee niin checkpointeja on reippaasti.
Lisäksi peli näyttää paikoitellen varsin komealta ja siinä on aivan upea tunnelma varsinkin kuulokkeet päässä.

Kun lopputekstit alkoi rullaamaan niin oli pakko antaa aplodit. Ihan heittämällä yksi vuoden hienoimpia kokemuksia.
 
Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Tuota noin, olisi yksi typerä kysymys: onko olemassa jonkinlaista juridista tai teknistä ongelmaa siihen, että DOOM 64 -peliä ei koskaan julkaistu Wii Virtual Consolessa eikä kyseistä peliä varmaan koskaan julkaista Wii U:n virtual consolessa ?
 
Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Tuota noin, olisi yksi typerä kysymys: onko olemassa jonkinlaista juridista tai teknistä ongelmaa siihen, että DOOM 64 -peliä ei koskaan julkaistu Wii Virtual Consolessa eikä kyseistä peliä varmaan koskaan julkaista Wii U:n virtual consolessa ?

Veikkaan, että syynä ovat mutkikkaiksi vääntyneet julkaisuoikeudet. Alkujaan pelin julkaisijana toimivat Midway ja Id yhdessä, ja Midway on nyttemmin poistunut keskuudestamme.
 
Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Ajattelin ehkä viimeinkin ostaa fast racing neon kun siihen tulee perjantaina uusi dlc ( 2 uutta cuppia jotka koostuu kahdeksasta uuudesta radasta ja hinta 4.95e ) joten saattaisi onlinessakin pelaajia löytyä.
Jollainhan täällä taisi olla kokemusta sekä tuosta, että wiin fast racing leaguesta niin miten nuo vertautuu vaikeustasoltaan?

Tänään tuli fast racing leaguesta kohtuu vaivattomasti voitettua kaikista cupeista kultaa kahdella ekalla nopeusluokalla. Se viimeinen sitten olikin jo sellainen, että ajaminen ei ollut enää mielekästä.
Sen tiedän etten koskaan pärjäisi hyper sonic tasolla enkä välttämättä edes super sonic tasolla, mutta kai mulla sillä helpoimmalla on edes mahdollisuus voittaa ilman, että vkäyrä menee katosta läpi?
Online puoli sitten taas olisi stressi vapaa tapa opetella ratoja jos siellä vaan on pelaajia vielä.
 
Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Ajattelin ehkä viimeinkin ostaa fast racing neon kun siihen tulee perjantaina uusi dlc ( 2 uutta cuppia jotka koostuu kahdeksasta uuudesta radasta ja hinta 4.95e ) joten saattaisi onlinessakin pelaajia löytyä.
Jollainhan täällä taisi olla kokemusta sekä tuosta, että wiin fast racing leaguesta niin miten nuo vertautuu vaikeustasoltaan?

Tänään tuli fast racing leaguesta kohtuu vaivattomasti voitettua kaikista cupeista kultaa kahdella ekalla nopeusluokalla. Se viimeinen sitten olikin jo sellainen, että ajaminen ei ollut enää mielekästä.
Sen tiedän etten koskaan pärjäisi hyper sonic tasolla enkä välttämättä edes super sonic tasolla, mutta kai mulla sillä helpoimmalla on edes mahdollisuus voittaa ilman, että vkäyrä menee katosta läpi?
Online puoli sitten taas olisi stressi vapaa tapa opetella ratoja jos siellä vaan on pelaajia vielä.
Vaikeustaso Neossa on mutulla aavistuksen helpompi , mutta voi se johtua myös siitä, että se on vain pelinä vähemmän turhauttava. Mokaamisesta kyllä edelleen rangaistaan raskaimman kautta.

Sanoisin, että jos emopelistä kokemus on yhtään plussan puolella, niin kyllä Neo kannattaa hankkia. Parhaimmillaan niin vauhdikasta ja näyttävää toimintaa, että ärräpäiden jälkeen meno taas maistuu.

DLC-paketin hankin nyt tuoreeltaan ja taso on kova. Niin on kyllä vaikeusastekin eli helpoimmalla tasolla ei palkinnoille ekalla yrityksellä mitään asiaa.
 
Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Tänään tuli aamulla fast racing neo + dlc hommattua ja nyt on kaikki muut cupit hypersonicilla läpi paitsi iridium cup (eka dlc cup).
Kyllä tuokin varmasti menisi kun vaan tarpeeksi tahkoaisi, mutta tänään on muutenkin ollut ohjain niin monta kertaa vaarassa lentää voimalla seinään, että parempi kun jättää ajamatta. Ei siinä oikeastaan muuta vmäistä rataa ole kuin se islannin putki. Ylivoimaisesta paskin rata koko pelissä.
Ei noista muistakaan kultaa sentään ole saatu. Yksi on kultaa ja sitten taisi olla pari hopeaa ja pari pronssia.

Netissäkin tuli pari tuntia pelattua ja turpaanhan siellä tuli, mutta oli se mukavan rentoa vaan nauttia siitä ajamisesta. Huomenna voisi laittaa nopeudeksi supersonicin vaikka tuo ilmeisesti määräytyy aina "heikoimman" mukaan eli jos aulassa on 7 pelaajaa joilla on valittuna hypersonic ja sinne tulee joku joka valitsee subsonic nopeuden niin sitten kaikki matsit ajetaan sillä kunnes kyseinen pelaaja poistuu.
Noin sen joku oli gamefaqsissa selittänyt.

Toki jostain täytyy valittaakin ja minusta on suorastaan raivostuttavaa, että jos tekoäly tulee turbon kanssa päälle niin alus spinnaa. Kerran olin kolmas ja maali häämötti jo niin eikös sieltä joku runkku tule kuminauhan avulla ja boostaa päälle ja tipuin kuudenneksi. Toki saman voi tehdä niillekin, mutta niillä on kuitenkin se kuminauha puolellaan. Wiin fast racing leaguessa ei tuollaista ollut ja se oli paljon parempi siinä suhteessa.
En ole myöskään noiden orbien keräämisen ylin ystävä koska olen äärimmäisen hyvä aina missaamaan ne. Tässä on kuitenkin vauhtia paljon enemmän mitä leaguessa joten niiden missaaminen on vielä helpompaa mitä siinä.

Oli pelistä mitä mieltä tahansa niin pakko nostaa shi'enin tyypeille hattua teknisestä suorituksesta taas kerran. Koko pelin on tehnyt viisi tyyppiä ja kokoa on n.400mt joka on aika käsittämätöntä.
Nyt fiilistelen pelin soundtrackilla.
Jukebox aukeaa kun saa vähintään pronssia hypersonic neon cupissa. Tai siis pitäisi aueta, mutta mulla peli ilmoitti vasta carbon cupin (toinen dlc cup) pelaamisen jälkeen, että hypersonic on suoritettu ja avasi jukeboxin. Joku bugi siinä oli koska supersonic tasolla peli ilmoitti, että se luokka on suoritettu ja avasi hypersonicin kun neon cup oli läpi.

Muutenkin joillakin (myös minulla) bugaa tuo dlc. Aina kun pelin käynnistää niin se ilmoittaa, että dlc täytyy ostaa vaikka siellä kyllä näkyy ne tienatut pystitkin. Täytyy aina mennä käymään eshopin puolella ja sitten vaan peruuttaa sieltä takaisin peliin niin se tajuaa, että hei sähän oot ostanut tuon jo.
 
Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Pelailin Teslagradia silmämuna hirviöön asti ja tämä saa jäädä tähän. Epätyydyttävää hinkkaamista sekavilla kontrolleilla. Annoin eShopissa arvosanaksi 2/5.
 
Vastaus: Wii U:n eShop-pelit

Nyt tuli pelattua Q.U.B.E. läpi. Kolmiulotteinen palikkapuzzle peli. Toisin kuin Ittle Dewn laatikkopuzzleissa, Quben palikkapuzzlet ovat oikein kekseliäitä. Peli antaa koko ajan uusia jippoja mukaan puzzleihin, joten tehtävät pysyvät monipuolisena läpi pelin. Howlongtobeat sivun mukaan tämän pääsee kolmessa tunnissa läpi, mutta mulla meni melkein tuplat kun jäin jumittamaan paria puzzlea enkä halunnut katsoa Youtubesta. Menihän se läpi lunttaamatta. Pelissä on myös jonkin sortin juoni, mutta en oikein tajunnut sitä. Peli on kuitenkin puhdas puzzlepeli, jossa juonella ei ole niin väliä. Annoin eShopissa 5/5.
 
Nyt tuli pelattua Paper Monsters Recut läpi. Tämä on graafiselta tyyliltään vähän kuin Littlebigplanet, mutta huonommin animoituna. Lisäksi indiepeleille tyypillisesti tässä on huono kenttäsuunnittelu ja mielikuvituksesta on pulaa. Ilmeisesti peliohjelmoija on huono pelaamaan eikä voi suunnitella kovin monimutkaisia kenttiä mitä ei itse pääsisi läpi pelitestauksessa. Ainakin tämä toimii vaikka onkin vähän keskinkertainen. Uusi LittleBigPlanet oli vähän buginen Pleikkarilla. Annoin 3/5 eShopissa.
 
Tuli pelattua Tetrobot and Co. peliä vähän pätkää. Tämä on tämmöinen perus palikkapuzzle peli, joka käy hyvin nopeasti tylsäksi. Pelasin tätä sen verran että eShop antaa pisteyttää tämän ja annoin 2/5.

Pullblox World
tuli pelattua lopputekseihin asti. Tämä on myös palikkapuzzle peli, mutta tässä on parempi toteutus. Monta kenttää tuli pelattua hyvällä ruokahalulla, mutta viimeistä pelikertaa ennen oli taukoa, kun peli rupesi käymään itseääntoistavaksi. Turvauduin monessa loppukentässä Youtubeen että saa pelin nopeammin pois alta. Annoin eShopissa 3/5.
 
Ylös Bottom