Mahewcoro
Active Member
Niin koska Metacritic ja arvostelijathan tunnistavat virheettömästi hyvät pelit.
Wii Sports Metacritic: 76
Wii Sports Metacritic: 76
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvä seivaus, not.Niin koska Metacritic ja arvostelijathan tunnistavat virheettömästi hyvät pelit.
Wii Sports Metacritic: 76
3DS:n Mario Maker on keskeisiltä ominaisuuksiltaan rampautettu portti ja sitä eivät lisätyt Nintendo-kentät ja Street Passit muuksi muuta.
Ei ole vaikea tajuta. Universaali totuus se ei kuitenkaan ole, arvostelujen perusteella päinvastoin. Käyttäjien antamat arvosanat Metacriticissä vielä kriitikoita kriittisempiä siinä missä WiiU:lla samat 8,8.Japanissa Super Mario Makerin käsikonsoliversio yhä on vakiovieras top-listoilla ja on myynyt siellä jo reilusti yli miljoonan eli enemmän kuin mihin Wii U -versio koskaan ylsi. Länsimaista ei ole yhtä tarkkoja tietoja mutta sama saattaa pitää paikkansa täälläkin. Esimerkiksi Isossa-Britanniassa peli on yhä 2DS:n/3DS:n top-10:n tuntumassa, useiden uudempien ja Nintendo Selects -halpajulkaisujen seurassa.
Voiko olla noin vaikea tajuta, että monille pelaajille kuten minulle tämä parannettu versio oikeasti tarjosi ominaisuuksia jotka laittavat sen selvästi Wii U -version edelle?
Mulla ei peliä enää ole, mutta 99% varmuudella siinä oli 100 kenttää joita itsekin yritin läpäistä.Eikö Mario Makerin Wii U versiossa muka ollut esiladattuja kenttiä? Olin merkannut Wii U version omnaisuuksiin näin:
Pelilevyllä on 100 kenttää valmiina niin voi pelata ilman internet yhteyttä
'Japanissa Super Mario Makerin käsikonsoliversio yhä on vakiovieras top-listoilla ja on myynyt siellä jo reilusti yli miljoonan eli enemmän kuin mihin Wii U -versio koskaan ylsi. Länsimaista ei ole yhtä tarkkoja tietoja mutta sama saattaa pitää paikkansa täälläkin. Esimerkiksi Isossa-Britanniassa peli on yhä 2DS:n/3DS:n top-10:n tuntumassa, useiden uudempien ja Nintendo Selects -halpajulkaisujen seurassa.
Tää logiikka menee siis silleen, että pelien suuret myyntiluvut merkitsevät pelien sekä laitteiden paremmuutta. Siis yleensä. Switchin kohdalla pelien hyvät myyntiluvut kertovat pelien puutteesta ja PS4:n kohdalla yksittäisten pelien matala myynti laitteen diversiteetistä ja suuresta suosiosta.Miten pelkästään 2/3DS:n myyntilistojen sijoitukset muutenkaan littyy mitenkään pelien keskinäiseen paremmuuteen?
Eikö Mario Makerin Wii U versiossa muka ollut esiladattuja kenttiä? Olin merkannut Wii U version omnaisuuksiin näin:
Pelilevyllä on 100 kenttää valmiina niin voi pelata ilman internet yhteyttä
Mistähän olet saanut tuon?
"Peli sisältää myös 100 tasoa, joita voit pelata ilman internet-yhteyttä."
https://www.nintendo.fi/pelit/wiiu/super-mario-maker
Minäpä meen tarkistaa. Sillä aikaa voit miettiä vastausta mistä se valtava lisäsisältö 2DS-versioon on peräisin..Tuopas on mielenkiintoista koska minä en tosiaankaan keksi miten tuohon 100 kenttään pääsee silloinkaan, jos mukaan laskee 10 Mario Challengen kaikki minikentät. Osaako joku sanoa, mistä noiden pitäisi löytyä?
Course Botista (Sample Courses) löyty 17 neljän kentän maailmaa. 68 kenttää siis jo tossa.Minäpä meen tarkistaa. Sillä aikaa voit miettiä vastausta mistä se valtava lisäsisältö 2DS-versioon on peräisin..
Sillä aikaa voit miettiä vastausta mistä se valtava lisäsisältö 2DS-versioon on peräisin..
Is Super Mario Challenge any good?
Well, at the time of publication some comments are embargoed, but in our preview we were clear in saying that it's rather enjoyable. Consider it an expansion of the '10 Mario Challenge' in the Wii U entry, but with more structure and a cumulative lives system.
Plenty of Nintendo-designed levels split into set worlds, along with two Challenge Medals per stage, make it a fun mode that can take a good amount of time to clear. That said, we'd suggest that rattling through this mode (with assist items an option if you struggle in a level) is a much quicker way to unlock creative items than the time-based approach of the Wii U entry.
Silleen vähän puutteellinen vastaus, että jätit (taas) mainitsematta ne WiiU-käyttäjien luomat kentät. Omiani tosin vähän huonosti pelattavissa 2DS-perheen laitteilla, koska extra-asut blokattu.Osa on niitä 10 Mario Challengen kenttiä, osa on niitä minikenttiä laajennettuina varsinaisen tason pituiseksi, ja suuri osa on täysin uusia kenttiä. Super Mario Challenge tarjoaa huomattavasti laadukkaampaa ja haastavampaa pelattavaa kuin suurin osa Wii U:n minikentistä, ja samalla niitä on tosiaan enemmän.