Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii U

Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Toimiiko muilla tuo video chat normaalisti? Itsellä pukkaa jotain erroria...Tosin varmaan johtuu taas kerran mokkulasta.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Kyllä tuo käynnistyy normaalisti ja omaa pärstääni pääsen tuijottelee :)
Vielä en kyllä ole kenellekkään soittanut.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Joku englantilainen yritti mulle soittaa, niin oman pärstän sain näkyviin. Kun yritti ottaa yhteyden, niin erroria pukkaa.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Wii U Software Availability (UK) - NeoGAF
Britit valittavat että kaupoissa ei näy Wii U pelejä lainkaan. Ehkä Nintendo aloitti digijakelun viime hetkellä. Vai onko pelien huono saatavuus kosto digijakelusta? Täällä ainakin Prismassa on Wii U pelejä ja tietysti VPD:ssä.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Pitkän harkinnan ja pähkäilyn päätteksi tein sen vihdoin, nimittäin laitoin tilaukseen wii u premiumin ja new super mario bros u:n. Toivottavasti laite pelaa ongelmitta, eikä aiheuta jäätymisiä tai ole valmiiksi tehtaalla rikkoutunut.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

miltä muilla näyttää wiin pelit ja wii-valikko wii u-konsolilla? mulla on ainakin tosi karkea ja rakeinen kuva, ja esim super mario galaxy 2 näyttää paljon huonommalta kuin muistelen galaxy ykkösen aikanaan näyttäneen peruswiillä. wiillä pelasin viimeksi tosin pari vuotta sitten, joten voi olla että aika kultaa muistot.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

miltä muilla näyttää wiin pelit ja wii-valikko wii u-konsolilla? mulla on ainakin tosi karkea ja rakeinen kuva, ja esim super mario galaxy 2 näyttää paljon huonommalta kuin muistelen galaxy ykkösen aikanaan näyttäneen peruswiillä. wiillä pelasin viimeksi tosin pari vuotta sitten, joten voi olla että aika kultaa muistot.

Oletko vaihtanut televisiota tässä välissä, ja millä kaapelilla Wii U on kiinni?
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

HDMI-kaapelilla on kiinni ja sama televisio, sonyn 40" fullhd töllötin.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Kyseessä voi olla tosiaan "aika kultaa muistot", tai sitten tässä on harvinainen tapaus, jossa hyvälaatuinen Sonyn taulutelkka osaa skaalata komponentin yli välitetyn kuvan silmää miellyttävämmin kuin Wii U HDMI:n kautta. Eli on olemassa pieni mahdollisuus, että kyseinen televisio näyttäisi komponentilla tulevan Wiin 480p-kuvan siistimpänä kuin Wii U:n kautta HDMI:llä tulevan valmiiksi skaalatun kuvan. Tätä voi tietenkin halutessaan kokeilla ja testailla Wii U:n resoluutiovalintaa vaihtamalla, jos se komponenttikaapeli yhä löytyy.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Gamepadissa on kyllä surkeat tärinät. Yhdessä AC3:n sivutehtävässä hyödynnetään paljon tärinää ja sen huomaa lähinnä siitä että kuuluu hyttysen ininältä kuulostavaa sähkömoottorin pörinää. Xbox 360 ohjaimessa taitaa olla kaikista muhkuimmat tärinät.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Jep. Ei sitä kauaa viitsinyt päällä pitää, kun tuntui että ääni on kovempi kuin itse tärinä.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Tuleeko sakilla noita hardlockeja kuinka paljon? Minulla on varmaan noin 15 tullut jo tässä (+ - johonkin suuntaan pari). Kone on aukealla paikalla joten ilma kiertää ja ei kuumana käy. Juttujahan on ollut että noita jäätymisiä on useasti... vähän nakertaa mutta onneksi ei kesken pelin nyt jumittanut.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Tuleeko sakilla noita hardlockeja kuinka paljon?

Itsellä tuntui tuota tekevän melkolailla Wii-valikon puolella.
Arviolta 3h käytön aikana taisi jumittua 4 tai 5 kertaa.
Muualla ei ole viellä onneksi jumiutunut kertaakaan.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Tuleeko sakilla noita hardlockeja kuinka paljon?

Ainoastaan kertaalleen on tullut meikäläisellä vastaan tuo pakko-ottaa-virrat-laitteesta-jumi ja tämä tuli Batmonnin seikkailujen yhteydessä. Wii-puolta en ole kuin kerran kokeillut, joten voi hyvin olla, että tuo puoli on se jumiherkempi?
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Miiverse+mokkula ainakin aiheuttaa jäätymisen, jos mokkula vaihtelee verkkoja omiaan. Helppo testata, PC:stä nettiradio päälle ja Miiverse päälle, jos jäätyminen loppuu niin vika on netin epävakaudesta. Saisivat kyllä päivitellä WiiU:n kestämään tuota mokkulan "ominaisuutta"
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Mitenkäs muuten esim. Nintendo Landissa toimivat ohjaimet? Zombie U -paketin mukana tulisi yksi pro ohjain. Voiko tuolla ja kolmella Wiimotella pelailla moninpelejä, vai pitääkö kaikilla olla Wiimotet?
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Mun mielestä vain Wiimote on tuettu lisäohjain Nintendo Landissa.

Täällä on vain yksi hard lock tullut ja se tuli AC3:ssa. Käytän jonkin verran Wii-moodia mutta siinä ei ole jumittanut.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Täysjumituksia on miulla tullu ehkä 5 kappaletta Wii-puolella LEGO Lord of the Ringsiä pelatessa. Tosin kaikki aikaisemmatkin Lego-pelit kaatoivat vanhaa Wiitä, eli vika voi olla enempi pelissä. Miiverse ja Wii U-pelit ovat toimineet ongelmitta.
 
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (US 18.11.2012, EU 30.11.2012)

Kahdesti jumitti eilen, peleinä Blops 2 ja AssCreed 3. Alkaa jo vähän pelottamaan että kone laukeaa kohta. Toisaalta ehkä tuurini on vain nyt huono. Uusia firmwareja odotellessa jos ne auttaisivat!

Ja peliaikoja laite ei osaa laskea kun kone jumittaa. Näkyy vain 1 minuutti pelin kohalla. Onneksi pelit itse oli jälleen savettanu ja lopettelemassa olin joten ei menny se aika hukkaan.
 
Ylös Bottom