Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Wheel saatavuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JTahti

Well-Known Member
Ostin tuossa Mario Kartin ja tarkoituksena oli ostaa lisäratti jotta kaksinpelissä olisi yhteneväiset varusteet molemmilla. Kaupassa oli kuitenkin eioota. Nettikauppoja selaamalla tilanne näyttää aika heikolta. Koskahan tuota lisärattia alkaa saamaan kaupoista?

Vastaus: Wii Wheel saatavuus

Enpä ole vielä ennättänyt pahemmin liikkeiden tilannetta tarkastamaan, mutta ainakin Oulussa päin City Anttilan Top Ten -osastolla noita ratteja oli aika hyvänlaisesti siihen vajaan 20 egen hintaan. Joko sieltä, Stockalta (tosin hintaa en tiedä) tai Play-Asiasta (n. 12 euroa + toimituskulut) aion omani tilata. BTW, taisin nähdä Amazon.co.uk:ssakin noita ratteja samanlaiseen hintaan kuin Play-Asiassa, mutta en tiedä sitten toimittaako kyseinen online-pulju noita pelivälineitä muuhun kuin sisämaahan (Brittein saarille).

OT: Mihin hintaan Stockmann muuten myy noita ratteja?

Prismassakin olen ratteja nähnyt noin 15 hintaan. Ryöstöä sanon minä ja pelaan ilman.

Itse kun kävin Prismasta Kartin hakemassa, lisärattien hinta näytti silloin olevan 17,95e.

Näköjään tämän ratin kanssa on niin että marketeista löytää, mutta ei erikoisliikkeistä.

Kävin tänään Tikkurilan Prismassa ja siellä nökötti yksi kappale hyllyssä, josta poimin sen mukaan.

Se aloitusviestin kauppa oli Tikkurilan VPD missä sitä ei ollut kun kävin siellä.

Onkohan joku viime aikoina yrittänyt metsästää näitä?
Tarvis toisen ratin, kun vihdoinkin hankin sain hankittua kartin, mutta eipä tunnu mistään löytyvän.
Jollain jotain sisäpiiritietoa, mistä löytys? ;)

Ylös Bottom