Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiillä nettiä selaamaan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Tuossa tuli selaimen kanssa leikittyä. Eihän tuolla kuuhun mennä, mutten ole yrittämässäkään. Varmasti irtoaa hupia, jos ei muuten niin iltaisin maatessa "kaukosäätimellä" vaan surffailee. Muutama bookmarkki talteen niin avot. Youtube meni heti bookmarkkeihin.
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Toimiiko YouTube taas? Eilen tuli sellainen hetki, ettei mikään video enää toiminut, valitti vain vanhaa Flash-versiota. Siis myös sellaiset videot eivät toimineet jotka aiemmin toimivat, ja PC:llä ne taas kyllä pelittivät ihan normaalisti.

Ehkäpä korjasivat jonkin bugin (ainakin aiemmin osa videoista päättyi ennenaikojaan ja videon jälkeen ei tullut niitä muita suosituksia).
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Nonniin, nyt olen mulkannut omia kotisivujani hieman Wiillä kivemmaksi selata. On siinä vielä projektia ja hienosäätöä paljonkin jäljellä, mutta ainakaan ei tarvitse zoomailla jos tahtoo jostakin saada selvää. Ainakin pudotusvalikko pitäisi vielä kehitellä.
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Meneekö muilla koko Wii jumiin kun yritää pooistua Operasta Wiimoten Home napilla?
Ei auta edes virtanapin painaminen, vaan täytyy irrottaa töpseli seinästä.
Miten muuten sen selaimen saa sammutettua???
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Kyllä se minulla on sammunut ihan nätisti, tosin se on kyllä jumitellut montakin kertaa. Jotkut pelisivustot ovat aika ilkeitä jumituttamaan täydellisesti.
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Onkohan kukaan täällä kokeillut WiiCR:ää?
Täytynee itse koettaa lähiaikoina(kun kerkeän), lupaavalta ainakin vaikuttaa! näin saisi koko tietokoneella olevan musiikki-kirjaston olohuoneen stereoiden käyttöön...:)
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

jenssode sanoi:
Onkohan kukaan täällä kokeillut WiiCR:ää?
Täytynee itse koettaa lähiaikoina(kun kerkeän), lupaavalta ainakin vaikuttaa! näin saisi koko tietokoneella olevan musiikki-kirjaston olohuoneen stereoiden käyttöön...:)
miksei sulla mee vaan piuhalla äänet koneelta stereoihin :confused:

noo mutta mielenkiintoinen viritys kuitenkin :)
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

eejapar sanoi:
miksei sulla mee vaan piuhalla äänet koneelta stereoihin :confused:

noo mutta mielenkiintoinen viritys kuitenkin :)


Tietokone taitaa olla siis eri huoneessa kuin stereot. Itseä kiinnostaisi videoiden streamaus tuon systeemin läpi mutta mikä mahtaa olla laatu. Jos joku sattuu tuota kokeilemaan niin raporttia kehiin vaan.
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

jenssode sanoi:
Onkohan kukaan täällä kokeillut WiiCR:ää?
Täytynee itse koettaa lähiaikoina(kun kerkeän), lupaavalta ainakin vaikuttaa! näin saisi koko tietokoneella olevan musiikki-kirjaston olohuoneen stereoiden käyttöön...:)


Tästäkin saattaisi olla apua:

http://wii.ign.com/articles/753/753105p1.html

Onkohan tälle käyttöä?

On meinaan periaatteessa melkoisen yksinkertainen käyttää... :)
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

bf-man sanoi:
Tästäkin saattaisi olla apua:

http://wii.ign.com/articles/753/753105p1.html

Onkohan tälle käyttöä?

On meinaan periaatteessa melkoisen yksinkertainen käyttää... :)

Tulipa sitten testattua tämä ja tässäpä hieman tunnelmia.
Periaatteessa ihan näppärä systeemi, vaan ei käytännössä kovinkaan kätevä.

+ Kuva arkistoja tällä selailee kyllä ihan OK.
+ Ämppäritkin kuuluu ihan hyvin.
+ Videotkin pyörii koodekista riippumatta.

- Kuvia / videoita ei saa koko ruudun kokoisiksi vaan ne näkyy kaikki pienempinä kuin oikea resoluutio johtuen Opera selaimen isosta alapalkista.
- Ämppärit kaikki jumitti juuri ennen loppua jostain syystä.
- Yhteys katkesi yhtäkkiä vaikka netti kyllä koneelta toimii moitteetta.
- Yhteys myös pätki muutamaan otteeseen. Minulla on 10 / 10 Full rate netti yhteys ja Wii on D-Linkin wlan:illa yhteydessä nettiin.

Lopputuloksena on päätelmä omalta kohaltani, että luultavasti en tule tätä pahemmin käyttämään. Varsinkaan, kun minulla jo menee valmiiksi kuva ja ääni piuhoja pitkin koneelta telkkuun ja vahvistimeen.

Ehkä se täytyy vielä kokeilla sitä WiiCR:ää jos vain jaksaa joku päivä taas alkaa leikkiin.
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

reptail sanoi:
Tulipa sitten testattua tämä ja tässäpä hieman tunnelmia.
Periaatteessa ihan näppärä systeemi, vaan ei käytännössä kovinkaan kätevä.

+ Kuva arkistoja tällä selailee kyllä ihan OK.
+ Ämppäritkin kuuluu ihan hyvin.
+ Videotkin pyörii koodekista riippumatta.

- Kuvia / videoita ei saa koko ruudun kokoisiksi vaan ne näkyy kaikki pienempinä kuin oikea resoluutio johtuen Opera selaimen isosta alapalkista.
- Ämppärit kaikki jumitti juuri ennen loppua jostain syystä.
- Yhteys katkesi yhtäkkiä vaikka netti kyllä koneelta toimii moitteetta.
- Yhteys myös pätki muutamaan otteeseen. Minulla on 10 / 10 Full rate netti yhteys ja Wii on D-Linkin wlan:illa yhteydessä nettiin.

Lopputuloksena on päätelmä omalta kohaltani, että luultavasti en tule tätä pahemmin käyttämään. Varsinkaan, kun minulla jo menee valmiiksi kuva ja ääni piuhoja pitkin koneelta telkkuun ja vahvistimeen.


Yes, kiitti kokemuksista. Itselläni kun ei ole nyt tietsikka kiiinni stereoissa/telkkarissa syystä että ne on eri huoneissa, joten voisi olla näppärä tällainen systeemi. Jos laitat vielä kokemuksia siitä WIICR:stä niin olisin kiitollinen. Tosin täytyy myöntää että pärjään ilmankin mutta hyvä lisä.
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

No niin tietysti, juuri kun aioin testata tuota Wiirc:tä niin niiden sivu ei toimi.
Surullista, nyt joudun sitten alkaa taas pelaamaan Wii:llä :)
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Tuo onkin jo kolmas variaatio mitä olen nähnyt. En tosin muista enää kahden muun osoitteita, kun en itse niitä käytä.
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Mm. selainlaajennuksistaan tunnettu Web-käyttäjäyhteisö StumbleUpon on julkistanut Wii-käyttäjille suunnatun videopalvelun.

Lehdistötiedotetta siteeraten:

StumbleUpon Brings Personalized Online Videos to the Living Room Via the Nintendo Wii

SAN FRANCISCO (PRWEB) February 13, 2007 -- StumbleUpon (http://www.stumbleupon.com), the best way to discover new sites and video content on the Internet, now delivers online video into the living room. With today's launch of a customized version of Stumble Video for Nintendo's Wii video game console, StumbleUpon combines the power to discover videos on the Internet with the ability to watch these videos on television. By visiting http://www.stumble.tv, Wii users can discover and rate personalized video content from StumbleUpon's fast growing community of more than 1.8 million members who have stumbled more than 1 billion times.

This week the company will also release StumbleUpon 3.0, an updated version of the StumbleUpon toolbar that includes integration with Stumble Video. Now, users will be able to easily access StumbleUpon and Stumble Video from the same convenient location.

http://prweb.com/releases/2007/2/prweb504734.htm
 
Vastaus: Wiillä nettiä selaamaan!

Internet channeliin on julkaistu update!

Uudistukset:

1. Faster launch time
2. Added search button
3. Text stays clearer when you zoom in.
4. Closing the toolbar maximises the screen.

+ other features.

Nyt sitten menen painamaan update nappia.
 
Ylös Bottom