Vastaus: Wiin omistajien raporttia ensikokemuksista.
Mistä päin Suomea onnistuit Classicin kaivamaan?
Ei täällä kait ketään syödä...periaatteessahan se on vain sinun menetyksesi, jos Wii ei nappaa
Itsellä tuli ehkä välillä hieman sama fiilis. Tuo kursorin katoaminen ruudulta lienee korjattavissa softapäivityksellä, koska esim. Wii Sportissahan sormi ei suostu menemään alalaidasta läpi. Lisäksi olisin kaivannut ainakin Golfiin hieman vapaamman ohjauksen; nyt ohjaimella lähinnä säädellään vain lyönnin lujuus.
Älä muuta virka. Laatu ehkä kuitenkin hieman parempaa kompostilla kuin odotin. Putkiteeveessä varmaan jopa siedettävä.
Toivotaan, että tähänkin tulisi muutos softassa.
Itse olen varsin tyytyväinen muuten koneeseen. Komponentilla graffatkin tulee olemaan varsin hyviä minun asteikollani. Nintendon konsolit olen ostanut aina hyvien (ja erilaisten) pelien vuoksi, enkä usko, että Wiikään tuottaa pettymystä tulevaisuudessa. Kunhan esim. EA keskittyisi kunnon Tigerin tekemiseen Wiille, niin voisi olla varsin makoisa lopputulos Nintendon omien klassikoiden lisäksi.
a_Sniper sanoi:Tänään hommasin Classic Ohjaime sekä Raymanin wiille![]()
Mistä päin Suomea onnistuit Classicin kaivamaan?
Karvapallo sanoi:Silläkin uhalla, että mut syödään täällä elävältä, täytyy sanoa että olin lievästi pettynyt Wiihin.
Ei täällä kait ketään syödä...periaatteessahan se on vain sinun menetyksesi, jos Wii ei nappaa

Itseäni häiritsi paikoitellen Wii Remoten epätarkkuus ja kursorin katoaminen ruudulta Wiin valikoissa aina kun osoitti ohjaimella alueen ulkopuolelle (olisin toivonut, että kursori olisi pysynyt näkyvissä ruudun reunalla).
Itsellä tuli ehkä välillä hieman sama fiilis. Tuo kursorin katoaminen ruudulta lienee korjattavissa softapäivityksellä, koska esim. Wii Sportissahan sormi ei suostu menemään alalaidasta läpi. Lisäksi olisin kaivannut ainakin Golfiin hieman vapaamman ohjauksen; nyt ohjaimella lähinnä säädellään vain lyönnin lujuus.
Komposiitilta ulos tuleva kuva oli odotetusti heikkolaatuinen ja varsinkin Zeldassa värit olivat vesittyneen oloiset. Komponentti tänne ja äkkiä
Älä muuta virka. Laatu ehkä kuitenkin hieman parempaa kompostilla kuin odotin. Putkiteeveessä varmaan jopa siedettävä.
Eniten häiritsee Wii Remoten kalibroinnin puute. Jotenkin tuntuu, että ohjaimelle saisi enemmän tarkkuttaa paremmalla kalibroinnilla. Pelkällä 5 pykälän herkkyyssäädöllä ei voi saada ihanteellista ohjaustuntumaa joka tilanteessa.
Toivotaan, että tähänkin tulisi muutos softassa.
Itse olen varsin tyytyväinen muuten koneeseen. Komponentilla graffatkin tulee olemaan varsin hyviä minun asteikollani. Nintendon konsolit olen ostanut aina hyvien (ja erilaisten) pelien vuoksi, enkä usko, että Wiikään tuottaa pettymystä tulevaisuudessa. Kunhan esim. EA keskittyisi kunnon Tigerin tekemiseen Wiille, niin voisi olla varsin makoisa lopputulos Nintendon omien klassikoiden lisäksi.
Viimeksi muokannut moderaattori: