Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin pelivalikoima

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Calathia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Tämä alkaa olla jo koomista. :D

Indeed.

Tee sama vielä XO-ropeille ja koko kuva paljastuu!

Koska Wiillä ei WRPG:itä ole, muotoilin sanani miten muotoilin. Mutta jos pilkkua halutaan ahdistella niin Lost Odyssey kyllä riittää kruunun viemiseen vielä tässä vaiheessa. Blue Dragonia en ole pelannut, mutta kyllä se samaan kastiin myös menee kuin listaamasi kuona, tai korkeammalle. Toriyama osaa suunnitella hauskoja mörköjä.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Ei mikään haittaa. Parhaiten toteutettu koskien wiin fps-pelejä, joskin moh:heroes 2:sessa on enempi säätömahdollisuuksia. Codissa tuntuma on jotenkin parempi, voin sanoa sen nyt yli 15 tunnin pelaamisen jälkeen :)

Tästä olen kyllä aivan samaa mieltä COD 5 ohajus toimii lähes tulkoon täydellisesti. Ja tuntuma on tosiaan parempi kuin MOH 2.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Parin arvostelun perusteella. Olen nähnyt nähnyt pelin, mutta en päässyt kokeilemaan.

No jo Joosepin ja kaupparin kokemusperäiset kommentit tässä ketjussa kyllä asettavat kommenttisi hataraan asemaan. Enhän itsekään pysty kertomaan onko Wiin CODissa hyvä tai huono ohjaus, koska en ole sitä pelannut.

Olen lukenut arvosteluja Wiin peleistä, joissa ohjaus haukutaan ja kun on itse päässyt pelaamaan, ei mainituista ongelmista ole tietoakaan. Wiin ohjaus ei vain toimi "heittämällä" kuten padikontrolleissa, vaan usein optimaalisin kokemus löytyy asetuksia rukkaamalla ja sensor barin sijaintia vaihtamalla. Eihän tämä välttämättä käyttäjäystävällisintä ole, mutta sellaiseksi se vain nyt on tehty.

m_vierimaa sanoi:
tiedän hyvin että joku Wiin (piraatti?)pelivalikoiman omistava voi pitää tilannetta kuitenkin hyvänä ja huokeana vaihtoehtona.

En ole varma mitä tällä tarkoitit, mutta haiskahtaa tahalliselta provoamiselta. Kerro jos olen väärässä.

Samalla taas muistutus siitä, että mielipiteet ovat sallittuja ("Wiin pelivalikoima on kakka" on vankka ja suoraan sanottu mielipide) mutta vihjailevat, tarkoituksenhakuiset provoilut saavat ylläpidon näkemään punaista. Eikä nyt puhuta tontuista.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

No jo Joosepin ja kaupparin kokemusperäiset kommentit tässä ketjussa kyllä asettavat kommenttisi hataraan asemaan. Enhän itsekään pysty kertomaan onko Wiin CODissa hyvä tai huono ohjaus, koska en ole sitä pelannut.

Olen ihan mielelläni väärässä! Oli tosiaan toisen käden tietoa ja kuten varmaan huomasit se oli viestini merkityksettömin osa.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Olen ihan mielelläni väärässä! Oli tosiaan toisen käden tietoa ja kuten varmaan huomasit se oli viestini merkityksettömin osa.

Sanotaan näin, että jos tykkää mohhin kontrolleista wiillä niin on kuin kotonaan codin kimpussa :)

Jos motella ampuminen on vierasta niin silloinhan asia on eri.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Koska Wiillä ei WRPG:itä ole, muotoilin sanani miten muotoilin. Mutta jos pilkkua halutaan ahdistella niin Lost Odyssey kyllä riittää kruunun viemiseen vielä tässä vaiheessa. Blue Dragonia en ole pelannut, mutta kyllä se samaan kastiin myös menee kuin listaamasi kuona

Vanhan linjan konsoliroolipelaajana ajattelen "roolipelin" konsolilla vielä automaattisesti japanilaiseksi roolipeliksi, vaikka jo SNESillä Shadowrunia tuli pelattua. Eihän vielä PlayStation 2:llakaan ollut merkittävää WRPG-edustusta, ja sama trendi näyttää jatkuvan Wiillä. Se WRPG-kokemus on yksinkertaisesti niin erilainen, että se ei tyydytä JRPG-nälkää, ja näiden kahden genren eroista on tapeltu iät ja ajat. Kun moneen kertaan on teroitettu että nyt on kyse niistä JRPG:istä, ja sittenkin vielä yritetään tuputtaa genren täytteeksi länsiropeja, ja tällä perusteella yritetään lytätä Wiin JRPG-valikoimaa, näyttää se aika tarkoitushakuiselta.

Lost Odyssey vai My Life as a King? Tales of Symphonia 2 vai Tales of Vesperia? Tässä vaiheessa näiden konsolien tarjonta genressä on aikalailla tasapuolista, ja on makuasia kumpaa arvostaa enemmän, mutta on aika paha lähteä mollaamaan Dragon Quest Swordsia Blue Dragonin perusteella. Vasta jatko näyttää, vetääkö kumpikaan konsoli selvää kaulaa toiseen, mutta ainakin Wiin lähitulevaisuuden näkymät tällä saralla ovat valoisemmat kuin XO:n. JRPG:iden osalta se "säälittävä" valikoima on eräällä kolmannella konsolilla.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Sanotaan näin, että jos tykkää mohhin kontrolleista wiillä niin on kuin kotonaan codin kimpussa :)

Jos motella ampuminen on vierasta niin silloinhan asia on eri.

Itse asiassa en päässyt MOHH2:n kontrollien kanssa niin sinuiksi, kuin muiden hehkutusten perusteella oletin. Hyvinhän ne toimi, mutta MP3-tason vaivattomuutta en silti löytänyt, vaikka punnersin yksinpelin läpi ja pelasin kohtalaisesti moninpeliä.

Ts. kyllä fps-pelit pysyvät minulla motella lapasessa, mutta kuten joku on saattanut jo päätellä, en anna kokemukselle juuri lisäarvoa. Se on vain väline ja hyvin tehtynä hyvä väline, mutta kake kätösessä ei silti muutu rynkyksi olalla. Valopistoolipelit Zapperilla on sitten ihan toinen juttu. Niissä on fiilistä - ainakin Segan räiskyttelyissä.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

En ole varma mitä tällä tarkoitit, mutta haiskahtaa tahalliselta provoamiselta. Kerro jos olen väärässä.

Samalla taas muistutus siitä, että mielipiteet ovat sallittuja ("Wiin pelivalikoima on kakka" on vankka ja suoraan sanottu mielipide) mutta vihjailevat, tarkoituksenhakuiset provoilut saavat ylläpidon näkemään punaista. Eikä nyt puhuta tontuista.

Ok, en vihjaile vaan sanon mitä tarkoitan:
Tarkoitan että jos piratisoi pelinsä, niinkuin ilmeisen moni Wiillä pelaava on tehnyt, on Wiin pelivalikoima houkuttelevampi, koska XO:lla ja PS3:lla vastaavaa piratismia ei ole tai se on pienempää. Siis lopputuotteena pelaamista on enemmän ja se on halvempaa.

En syyllistä ketään ja varmaankin moni täällä kirjoittava ei sellaista harrasta, mutta ei voine kiistää piratismin suosiollista vaikutusta esim. PS2 ja PSX suosioon. Sama vaikuttanee Wiinkin suosioon.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Lost Odyssey vai My Life as a King? Tales of Symphonia 2 vai Tales of Vesperia? Tässä vaiheessa näiden konsolien tarjonta genressä on aikalailla tasapuolista, ja on makuasia kumpaa arvostaa enemmän, mutta on aika paha lähteä mollaamaan Dragon Quest Swordsia Blue Dragonin perusteella. Vasta jatko näyttää, vetääkö kumpikaan konsoli selvää kaulaa toiseen, mutta ainakin Wiin lähitulevaisuuden näkymät tällä saralla ovat valoisemmat kuin XO:n. JRPG:iden osalta se "säälittävä" valikoima on eräällä kolmannella konsolilla.

Heh Final Fantasy: Gimped SimCity vai vanhojen FF:ien eeppisyyttä hipova seikkailu... no jokainen päättäköön itse. Ja mitä Dragon Quest Swordsiin tulee, niin siihen on olemassa kaksi sääntöä.

1. Dragon Quest Swordsista ei puhuta
2. Dragon Quest Swordsista ei puhuta
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Ok, en vihjaile vaan sanon mitä tarkoitan:
Tarkoitan että jos piratisoi pelinsä, niinkuin ilmeisen moni Wiillä pelaava on tehnyt, on Wiin pelivalikoima houkuttelevampi, koska XO:lla ja PS3:lla vastaavaa piratismia ei ole tai se on pienempää. Siis lopputuotteena pelaamista on enemmän ja se on halvempaa.

Tämä nyt ei ole faktatietoa, joten saa ojentaa luotettavammilla lähteillä, mutta voisin kuvitella että iso osa Wiin omistajista (tavikset, juu nou) ei edes tiedä modausmahdollisuuksista ja siitä mitä se tarkoittaa.

Mutta tosiaan jotain lähdeviitettä kaipailisin, sillä en ole ennen kuullutkaan tällaisesta vertailusta jossa X0/PS3 -piratismi olisi todettu huomattavasti vähäisemmäksi.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Ok, en vihjaile vaan sanon mitä tarkoitan:
Tarkoitan että jos piratisoi pelinsä, niinkuin ilmeisen moni Wiillä pelaava on tehnyt, on Wiin pelivalikoima houkuttelevampi, koska XO:lla ja PS3:lla vastaavaa piratismia ei ole tai se on pienempää. Siis lopputuotteena pelaamista on enemmän ja se on halvempaa.

En syyllistä ketään ja varmaankin moni täällä kirjoittava ei sellaista harrasta, mutta ei voine kiistää piratismin suosiollista vaikutusta esim. PS2 ja PSX suosioon. Sama vaikuttanee Wiinkin suosioon.

Kaikista ihmeellisistä kommenteista...

Tämän sisäistäminen nyt vaatii vähän vaivannäköä, katsotaanpa sitä alkuperäistä kommenttia...

m_vierimaa sanoi:
Koska tiedän näkökulman olevan omani, tiedän hyvin että joku Wiin (piraatti?)pelivalikoiman omistava voi pitää tilannetta kuitenkin hyvänä ja huokeana vaihtoehtona.

Vanhojen äidinkielen oppituntien mukaanhan sulut voi jättää pois, ja joko niissä oleva jätetään pois epäoleellisena tai sitten lisätään tekstiin oleellisena. Oliko tarkoitus siis sanoa, että Wiillä todennäköisesti on omistajiensa mielestä hyvä pelivalikoima, vai, kuten jälkimmäinen "selitys" antaa ymmärtää, että Wii-pelaajat pitävät pelivalikoimasta koska kaikilla on laitteissaan mod-piiri ja pelit ovat ilmaisia?

Kaikin puolin hämmentävää. "niinkuin ilmeisen moni Wiillä pelaava on tehnyt"... Wii-omistajat piraatteja, ei hyvä. "lopputuotteena pelaamista on enemmän ja se on halvempaa"... enemmän pelaamista, hyvä. Niiden pelien täytyy olla myös hyviä että niitä jaksetaan pelata, hyvä. Wii-pelaajat yhä piraatteja, ei hyvä. Nyt selvisi myös miksi XO:n attach rate on keskimäärin 2 peliä korkeampi kuin Wiin! Toisaalta tämä ei selitä PS3:n alhaista attach ratea, ilmeisesti se on sitten todella suosittu BluRay-toistin?

P.S. Zoukka :D
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

P.S. Mahe (lainaus Suomalaisesta pelimediasta)

Dragon Quest Swords on yksinkertainen, yhdentekevä ja innoton. Se aliarvioi sekä aloittelevat roolipelaajat että ennen kaikkea Wiin ostaneet roolipelien ystävät. Samalla se tekee tarpeettomalla tavalla sen minkä Dirge of Cerberus teki Final Fantasylle: tahraa laadun takeeksi mielletyn pelisarjan nimen. Tämän pelin myyminen viiden kympin hintalapulla pitäisi tuomita petoksena.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Minakin voisin osallistua keskusteluun osaltani. Olen omistanut kaikki konsolit ja talla hetkella omistuksessa on Playstation 3 ja WIi. PS3 toimii itsellani 1. laitteena sen runsaan pelitarjonnan takia, etenkin urheilupelit(Nhl, PES jne.) jaksavat pitaa minut niiden parissa pitkaan. Wiilta ei moista loydy, joku voisi sanoa, etta Wii Sports olisi tammoinen peli, mutta ei ainakaan omissa kirjoissani. Tassa tulee lista itseni mielesta hyvista julkaistuista Wii-peleista:

- Super Mario Galaxy
- Metroid Prime 3: Corruption
- Super Smash Bros. Brawl, en itse omista koska ei kiinnosta. Mutta on kieltamatta monen pelaajan mielesta loistopeli. Siksi laitoin listaan.
- Legend of Zelda: Twilight Princess
- Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
- Fire Emblem: Radiant Dawn, joka on muuten Wiin kirkkaasti paras peli.
- Mario Kart Wii

Siinapa tuo. Ei ole kertynyt paljoa pelattavaa Wiin olemassaolon aikana. Siksi aikanaan ostin X0:n ja myohemmin vaihdoin taas X0:n PS3:n(bluray). Huomioitavaa on kuitenkin se, etta hyvat Wii tai siis Nintendo-pelit ovat yleensa kaikkein parhaimpia peleja jarjestelmallisesti. Harmi vaan, etta niista ei riita pelattavaa kovin pitkaksi aikaa.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Oliko tarkoitus siis sanoa, että Wiillä todennäköisesti on omistajiensa mielestä hyvä pelivalikoima, vai, kuten jälkimmäinen "selitys" antaa ymmärtää, että Wii-pelaajat pitävät pelivalikoimasta koska kaikilla on laitteissaan mod-piiri ja pelit ovat ilmaisia?

Ilmaisin kieltämättä itseni tuossa huonosti, koska yritin sanoa kahtaa eri asiaa samalla lauseella ks. alla.
1) On varmasti niitä joiden mielestä Wiillä on eriomainen pelivalikoima. Olen itsekkin Wiin omistaja mutten voi omalta kohdaltani sanoa samaa. Wii on ollut lähes käyttämättä 6kk.
2) En sanonut että "kaikilla on laitteissaan mod". Tarkoitin että sellaisilla pelaajilla jotka harrastavat modaamista on oma syynsä pitää pelivalikoimaa hyvänä koska pelejä on paljon ja pelaaminen tulee halvaksi. Haluatko vieläkin selvennystä?

Kastle: Jos lähdeviitteitä haluaa runsaasta piratismista mikä tietysti on kohtuullinen pyyntökin niin 2 minuutin googlaaminen tuotti seuraavat:
http://www.nintendowiifanboy.com/2007/04/03/wii-piracy-in-china-is-serious-business/
http://www.nintendowiifanboy.com/2007/05/14/pirates-rule-the-philippine-seas/
http://www.codenamerevolution.com/?p=4510
http://www.nintendo.com/whatsnew/detail/3GwK3lZIp7jrUUeZdcp7se3MlENRIULs
XO:n piratismia en osaa arvioida mutta käsittääkseni se on PS3:lla lähellä nollaa.

Pysyn siis Mahewcoro väitteeni "ilmeisen moni" takana. Ja eihän viitsitä hurskastella että piratismi koskee vain muuta maailmaa, varsinkin kun Suomessa noita modin asentajia löytyy haluavalle helposti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Tuntuu muutenkin että suuriosa näistä tehokonsoleille julkistetuista jättipeleistä kuten Alan Wake, RE5 ym.. julkistettiin jo vuosia sitten, olikohan '06 E3 messuilla tai vastaavilla jolloin Wiitä/PS3:a oltiin vasta julkaisemassa. Tuolloin kukaan ei juuri odottanut Wiiltä alkuhuuman jälkeen suurta menestystä, eikä monikaan uskaltanut ottaa riskiä aloittamaan Wii-pelien kehitystä vaan keskityttiin tekemään pelejä tehokonsoleille kun jompi kumpi menestyy varmasti, jolloin riskejä juuri ei ollut. Toisin kuitenkin kävi ja vasta tänä vuonna on alkanut kiinnostus kääntyä kunnolla Wiin pelialustaa kohden mikä näkyy mm. julkistetuissa yksinoikeuspeleissä. Multiplattarienkin taso on kasvanut huimasti ja panostusta riittää nykyään yhtä paljon kuin tehokonsolien peleissä, ainakin COD5:sta kovinkaan moni ei väitä muita versioita huonommaks jos ollenkaan.

Come on man.. jopa Reggie pystyy tunnustamaan että mitään kääntymistä ei ole tapahtunut vaan julkaisijoiden parhaat tuotokset pysyvät edelleen muilla alustoilla. Luuletko että nämä huipputiimit siirtyvät takaisin PS2 aikaan?

Wii tulee kyllä samaan halvemman budjetin yksinoikeuksia.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Made 44 kiteytti aika hyvin listan Wiin erinomaisista peleistä, joiden jälkeen alkaa laadukas pelattava käydä vähiin. Lisäisin listaan vielä Okamin, jonka parissa olen viihtynyt erittäin hyvin.
Pelikello näyttää 50 h, enkä ole vielä peliä mennyt läpi. Tosin aluetta olen tutkinut melko tarkkaan ja ihan aina en ole tiennyt, mitä seuraavaksi pitää tehdä. Loistava peli kaiken kaikkiaan.

Itse en ole vielä uusimpaan Zeldaan tutustunut, mutta sen olen aatellut hankkia. Vähän aikaa sitten tuli uus töllö taloon ja samalla poistui viimeinen syy olla hankkimatta teräväpiirtokonsolia.
Pahoin pelkään, että Wii jää sitten pahasti paitsioon.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Come on man.. jopa Reggie pystyy tunnustamaan että mitään kääntymistä ei ole tapahtunut vaan julkaisijoiden parhaat tuotokset pysyvät edelleen muilla alustoilla. Luuletko että nämä huipputiimit siirtyvät takaisin PS2 aikaan?

Wii tulee kyllä samaan halvemman budjetin yksinoikeuksia.

No Reggie sanoi että: "3rd party still dont get it" ja kyllähän se on vielä osittain niin, kun nyt vasta aletaan heräilemään. Isojen pelien tekeminen vie monta vuotta ja tämä herääminen alkoi vasta viime vuoden lopuilla ja tämän vuoden paikkeilla kun huomattiin että Wiihän myy ja alkaa olla suorastaan typerää olla kehittämättä sille pelejä. Julkistettujen yksinoikeuspelien määrä tänä vuonna puhuu jo puolestaan, mutta siinä olet oikeassa että Wii ei tule pahemmin saamaan suuremman budjetin yksinoikeuksia GTAIV tasolla, mutta siihen ei ole tarvettakaan kun yleensä suurinosa näiden isojen pelien budjetista kuluu muutenkin visuaaliseen toteutukseen, mikä on Wiillä yleensä toisisijainen asia. World of Goo jo todistaa että pienellä budjetilla voidaan saada parasta jälkeä niin visuaalisesti kuin pelillisestikin.


Minusta sillä ei ole edes merkitystä onko PS3/Xbox360:n pelitarjonta Wiitä "parempi", kun konsolit ovat ihan eri planeetalta. Wiitä kun pelaa niin voi olla varma että saa jotain mitä ei muualta saa. Teräväpiirtokonsoleiden parissa kun pyörii niin voi odottaa sitä samaa mitä lähes kaikkialta löytyy - jos omistat Xboxin niin varmasti löytyy lähes samanlainen pelivarasto PS3:lta ja PC:lta muutamia yksinoikeuksia lukuunottamatta. Hyvä se on omistaa joku näistä niin ei jää varmana mistään paitsi - itsellä on konsoleita tehokkaampia PC, jolle löytyy suuriosa samoista peleistä mitä teräväpiirtokonsoleille, mutta grafiikat saan tarkemmiksi ja ohjaustavan saan itse päättää näppäimistöstä xboxin padiin. Kuitenkin 90% näistä multiplattareista ei kiinnosta yhtään vaikka ne koneella toimisikin. PC toimii minulla ainoastaan MMORPG-pelien alustana, kun niitä ei vielä miltään muulta alustalta löydy. Teräväpiirtokonsolien käyttöarvo on minulle mitätön ja vaikka olisikin näiden multiplattaripelien ystävä niin ei se arvo siitä paljoa nousisi.


Kyse on siitä mistä pitää. Aiemmat Nintendon konsolit ovat ainoastaan ollut omistuksessa niiden ainutlaatuisen ja ihanan pelivaraston takia(nintendon pelit), mitä ei mistään muualta ole ollut mahdollista saada. 90% Cuben peleistäkin(n. 20kpl) ovat yksinoikeuksia ja lähes kaikki Nintendolta ja sama Wiin kanssa. Wiissä on juuri parasta se että kun Gamecubella ainoastaan Nintendon pelit olivat niitä ainutlaatuisia kokemuksia mitä ei muualta saatu niin Wiillä koko pelivarasto on sitä samaa ainutlaatuista ja koukuttavaa tarjontaa mitä ei muualta saa - kiitos Wiimoten.


Voihan ihmiset tapella siitä että Boxilla on enemmän hyvin arvioituja pelejä kuin Wiillä, mutta jos ihmiset älyisivät välillä miettiä sitä mistä itse pitää, eikä mistä muut pitää niin oltaisiin sovussa. Wiillä on minusta paras pelivalikoima tällä hetkellä. Annan oman listani Wiin hyvistä peleistä, varokaa - siellä on paskasti arvioituja pelejä( Wii Music) mutta minkäs sille itse mahtaa että pitää bruneteista?

- Super Mario Galaxy
- Wii Sports
- Wii Music
- Metroid Prime Corruption
- Super Smash Bros. Brawl
- Speed Racer
- The Legend of Zelda
- Zack & Wiki
- Bomberman Blast
- Tetris Party
- Boom blox
- No More Heroes
- Wario Ware
- MKWii
- PES09
- Lost Winds
- FFCC - My life as a king
- Wario Land shake it.
- Strong Bad's Cool Game for Attractive People Episodet!
- Resident Evil: Umbrella Chronicles
- Guilty Gear XX Accent Core
- Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3
- Worms: A Space Oddity
- Disaster

Näitä mä ainakin rakastan. Pahemmin ei noita löydy muilta alustoilta ja jos löytyy niin niistä puuttu se jokin kuten esim. PES09 ohjaus oli ainoa asia joka sai pelaamaan ja lopulta addiktoi pelin pariin.
 
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Wormsia nyt ainakin löytyy jokaselta mahdolliselta alustalta...
Etenki kaiken logiikan mukaan Worms on kuitenki paras PC:llä.
Ja DBZ BT3 on myös PS2:lle (jolle sen itse ostaisin =P), mutta en osaa sanoa onko ohjausta muuteltu.

e: tää oli siis tohon sun listaas
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima

Wiin Wormissa kaikki aseet on uusittu ja koko asearsenaali on ihan eri mitä muilta on löytynyt, jokaiseen aseeseen käytetään todella mainiosti Wiimotea ja esim. homming misile ohjataan soittimilla sek'ä kaikissa aseissa löytyy sitä jotain hienoa. Todella puutteellinenhan toi Wormsi on ainakin ominaisuuksien kannalta(parhaat Wormsit löytyy PC:lta tietenkin, mutta se ei tarkoita että tämä olisi huono) mutta todella mukavaa ajankulua porukalla. Tenkaichissakin pelasin kymmenet tunnit sitä pelkästään Wiimote + Nunchukilla liikkeentunnistusten kera. Jokaisesta löytyy jotain.
 
Ylös Bottom