Mahewcoro
Active Member
Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima
Näin ne maut eroavat. Mutta eiköhän pelistä saisi avautua sen omassa ketjussakin.
Itsellä menee varmaan kirkkaasti Wiin top 10:een, ja ihan selvästi ainakin Mario Galaxyn ohi.
Nikki, mielenkiintoista että kysyttyyn listaani ei löytynyt mitään sanottavaa vaan puheenaihe vaihtuikin aivan toisten konsolien säälittäviin pelivalikoimiin?
Olisi sinne väliin toki voinut heittää "joku toinen voi näistä pitääkin", mutta puolustakoot SPM:n tai showpainin fanit kyseisiä pelejä.
Ihan mielenkiintoista että on ihmisiä jotka pitävät Dragon Quest Swordsista. Tuo on nimittäin huonoin peli mitä olen Wiillä pelannut ja olen mielestäni pelannut sillä aika paljon pelejä. Wiille on kyllä löytynyt tasaisesti jotain hyvää pelattavaa jo vuoden pari joten en kyllä tajua miksi pitäisi tyytyä DQ Swordsiin missään olosuhteissa. Pahoittelen avautumista mutta maksoin pelistä joten ilmeisesti olen helvetin tyhmä.
Näin ne maut eroavat. Mutta eiköhän pelistä saisi avautua sen omassa ketjussakin.
Itsellä menee varmaan kirkkaasti Wiin top 10:een, ja ihan selvästi ainakin Mario Galaxyn ohi.
Nikki, mielenkiintoista että kysyttyyn listaani ei löytynyt mitään sanottavaa vaan puheenaihe vaihtuikin aivan toisten konsolien säälittäviin pelivalikoimiin?
Erikoinen lista, koska tuossa on monta hyvää ns. oikeata peliä.
Olisi sinne väliin toki voinut heittää "joku toinen voi näistä pitääkin", mutta puolustakoot SPM:n tai showpainin fanit kyseisiä pelejä.