Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wind Waker: Jää- ja Tulinuolet

risu_santikko

New Member
Kuka on se "invidual" (ku en tiä mitä se on suomeks) jonka se fairy queen käskee löytää nii se antaa tuli- ja jäänuolet.
 
Ne saa kunhan on ensin vetänyt temple of godsin läpi, ja sitten käy uudelleen kinuamassa niitä.
 
Kaikissa ohjeissa (gamefaqsin), mistä olen kattonu nii lukee vaan että kun sinne tulee Ballad of Galesilla nii se fairy antaa ne nuolet, mut ei se oo mitään antanu vaikka monta kertaa oon varpannu sinne.
 
Tietääkseni että saisi tuli ja jäänuolet pitää ensin saada balllad of gales, ja sen jälkeen warpata "mother and child isles" -saarelle
siellä sitten joku keiju antaa tuli ja jäänuolet.
 
Oletko nyt varma siitä, ettei se keiju antanut niitä? Nimittäin niiden käyttöön tarvitsee taikaa ja itselläni oli samantapainen juttu ennen kuin sain taikaa ja kokeilin uudestaan. Kyllä sen jälkeen toimi. Mun ei ainakaan tarvinnu tehä muuta kuin warpata saarelle ja puhuu keijulle.
 
Eikös nuo nuolet saa vasta sen jälkeen kun on käynyt Forsaken Fortressissa toiseen kertaan? Saatan kyllä muistaa väärinkin.
 
Taikamittari on ollu täynnä, oon kokeillu R:ästä vaihtaa niitä nuolia, ei oo onnistunu, mut forsaken fortressis en oo käyny vielä toista kertaa et se voi olla syynä.
 
Ylös Bottom