Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Diko sanoi:Laitoin Live ID:ksi sähköpostiosoitteen, jonka haluaisin nyt vaihtaa. Tein uuden tilin windowslive.comiin pelkästään xbox-käyttöä varten. Mutta mitenköhän tuota Live ID:tä voi vaihtaa? En ole löytänyt siihen yhtään kohtaa.
Diko sanoi:Ärsyttävä juttu, kun koneella on Messenger auki, niin konsoli kirjaa itsensä samalle windows live -tilille. Ja haluan muutenkin pitää nämä tilit erillään.
Joe sanoi:Samaa haluaisin miekin tietää.
Tällä tyylillä pitää luoda samalla uusi Live ID -tili. Itse olin jo aiemmin luonut toisen Live ID:n, joten en sitä saa siihen laitettua.Legge sanoi:Vähän myöhässä tulee, mutta tiedoksi muille mahdollisille ihmettelijöille:
Täältä kirjaudutte tilipalveluihin https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?lc=1035
Heti pääsivulla on s-postiosoitteen vieressä linkki "muuta".
Diko sanoi:Tällä tyylillä pitää luoda samalla uusi Live ID -tili. Itse olin jo aiemmin luonut toisen Live ID:n, joten en sitä saa siihen laitettua.
No siinähän on se "Tarkista saatavuus" -nappi ja kun siitä painaa, tulee kentän yläpuolelle teksti: Windows Live ID -tunnus xx@xx.com ei ole käytettävissä. Sama tulee kun painaa alhaalta "Hyväksyn" -painiketta. Ei tämä enää ole ainakaan minulle ongelma, sillä loin uuden gamertagin ja laitoin siihen tuon toisen Windows Live ID:n.Legge sanoi:Meitsi ei nyt varmaan ymmärrä, mistä on kyse. Itse vaihdoin vähän aikaa sitten s-postiosoitteen Live ID -tiliin tuolla tavalla. Ei siinä mitään uutta pitänyt luoda. Xlootakin osasi automaattisesti päivittää kirjautumistiedoissa s-postiosoitteen uuteen.
Diko sanoi:No siinähän on se "Tarkista saatavuus" -nappi ja kun siitä painaa, tulee kentän yläpuolelle teksti: Windows Live ID -tunnus xx@xx.com ei ole käytettävissä. Sama tulee kun painaa alhaalta "Hyväksyn" -painiketta. Ei tämä enää ole ainakaan minulle ongelma, sillä loin uuden gamertagin ja laitoin siihen tuon toisen Windows Live ID:n.
Siis käsittääkseni minulla on nyt olemassa kaksi Live ID -tiliä; xx@gmail.com ja xx@windowslive.com. Xboxiin olin Live ID:ksi laittanut tuon gmailin Live ID:n, mutta jälkeen päin halusin vaihtaa sen windowslive.com:iin. Mutta passport-sivun kautta se ei nyt kuitenkaan onnistu, kun molemmat ovat Live ID:itä?Legge sanoi:Sinulla siis oli alunperin kaksi tiliä ja sitten yritit laittaa saman s-postiosoitteen molempiin? Eihän se s-postiosoite muuten voi olla varattu.
Jos tämä on asian laita, niin hommahan olisi onnistunut siten, että luo vaikka gmailiin uuden osoitteen itselleen ja vaihtaa sen väliaikaisesti Live ID:n s-postiosoitteeksi. Nyt osoite ei ole enää varattu ja sen voi vaihtaa toiseen tiliin.
Diko sanoi:Siis käsittääkseni minulla on nyt olemassa kaksi Live ID -tiliä; xx@gmail.com ja xx@windowslive.com. Xboxiin olin Live ID:ksi laittanut tuon gmailin Live ID:n, mutta jälkeen päin halusin vaihtaa sen windowslive.com:iin. Mutta passport-sivun kautta se ei nyt kuitenkaan onnistu, kun molemmat ovat Live ID:itä?
Alkaa mennä jo asian selvittelykin sen verran vaikeeks, että helpommin pääsee tekemällä uuden gamertagin. Onneksi sain tagiksi juuri sen minkä halusinkinLegge sanoi:No nyt luullakseni tajusinEt siis tietenkään pysty tekemään kahta samalla s-postilla olevaa Live ID -tiliä. Jos olisit halunnut vaihtaa xx@windowslive.com osoitteen X360:llä käyttämääsi tiliin, olisit joutunut käyttämään toisessa tilissäsi jotain muuta osoitetta.