Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Windows Media Center Extender for Xbox

Byte

New Member
Näköjään tulossa tuollainen lisälaite Xboxiin, jolla mahdollistetaan tietokoneen ja Xboxin yhdistäminen toisiinsa. Onko kellään tietoa, onko tämä MCE tulossa myös Eurooppaan?

Lisätietoa :confused:
 
Vastaus: Windows Media Center Extender for Xbox

Muuten ei tuo nyt niin hirveästi olisi kiinnostanutkaan, mutta seuraava rivi kiinnitti huomion ja sai leuan lattiaan:

Watch and record television shows.

Jos tuo kitti on kohtuuhintainen (alle 100 egee) ja tuo ominaisuus toimii kuten pitääkin, niin VHS roskikseen sujahtaa... :D
Tätä se yks jannu uumoili jo viime vuonna MikroPC:n kolumnissa, mutta hulluna minä sitä pidin. :)

EDIT: Pitääkin = Eli jos se siis toimii kuten nykyiset DVD/kiintolevytallentimet.
 
Vastaus: Windows Media Center Extender for Xbox

Onkohan niin, että kaikki softa (esim. televisio-ohjelmat) tallennetaan PC:n kovikselle ja Xbox vain näyttää ne?

Joka tapauksessa, kovin epäilen tuon tuloa Eurooppaan.
 
Vastaus: Windows Media Center Extender for Xbox

Dr Evil sanoi:

Aivan. Eli sitten Xboxin oman kovalevyn koolla ei ole merkitystä.

Toi toisaalta on huono juttu, sillä olis ollu mukavaa tallennella boxiin ohjelmia ja leffoja ja sitten ne olisi mukana mökkireissulla (kun boxi on siellä yleensä messissä.)

Jollain sopivalla pakkaussuhteella saisi jokusen tunnin matskua jopa boxin kovalevylle.
 
Vastaus: Windows Media Center Extender for Xbox

Tonppa sanoi:
Aivan. Eli sitten Xboxin oman kovalevyn koolla ei ole merkitystä.

Toi toisaalta on huono juttu, sillä olis ollu mukavaa tallennella boxiin ohjelmia ja leffoja ja sitten ne olisi mukana mökkireissulla (kun boxi on siellä yleensä messissä.)

Kyllähän tuokin onnistuisi, mutta vaatisi tiettyjä toimenpiteitä, kaverilla on Boxi leffakäytössä ja hyvin pelittää.
 
Vastaus: Windows Media Center Extender for Xbox

Dr Evil sanoi:
Kyllähän tuokin onnistuisi, mutta vaatisi tiettyjä toimenpiteitä, kaverilla on Boxi leffakäytössä ja hyvin pelittää.

Juuh, tunnen itsekin sellaisia, mutta nuo vaativat boxin modauksen. Minua ei kiinnostaisi avata konetta.
 
Vastaus: Windows Media Center Extender for Xbox

Tuon paketin pitäisi sisältää:
- Uusi kaukosäädin (ei vastaanotin mokkulaa)
- Ohjelmalevy

Eli, tuota varten pitää olla jo tuo DVD toistopaketti jo hankittuna.
Lisäksi, jos ymmärsin oikein, se vaatii että PC:ssä on
Microsoft XP Media Center 2005 asennettuna.

jankro
 
Vastaus: Windows Media Center Extender for Xbox

Lisäyksenä tuohon edelliseen:

Vaatii toimiakseen "Media Center PC:n", jota ei voi itse värkätä, vaan ostaa ainoastaan valmiina, tietyiltä valmistajilta!
Lisäksi tuo PC:lle tuleva ohjelma on itse asiassa uusi versio XP Home käyttiksestä ja tuota XP:tä ei myydä ilman PC:tä.

Joten se siitä.
Parempi on hommata mod Xboxiin ja jatkaa siitä.

jankro :confused:
 
Ylös Bottom