Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Windows Media Player ongelma

Solid Snake

Active Member
OK! Täällä on muutamia tietokone ihmisiä, joten ajattelin pyytää hiukan apua.
Latasin äsken yhden videon, rupesin sitä innoissani katsomaan mutta ääni kuului, kuvaa ei näkynyt. Olen ymmärtänyt että tällä on jotain tekemistä codeccien tai jonkun muun semmoisen kanssa. Siksipä nyt kysyn, mitä minun pitäisi tehdä että saisin tuon videon näkymään? Vastaavanlaisia videoita on ennekin tullut vastaan eivätkä ne ole toimineet.

Kiitos avusta.
 
Vastaus: Windows Media Player ongelma

Noh, kannattaa koittaa jotain muuta soitinta, tai ainakin päivittää Media Player uusimpaan, jos ei jo ole.

Täältä löytyy 100-varmasti ratkaisu joka tapauksessa.
 
Vastaus: Windows Media Player ongelma

VLC:llä jokainen video on toiminut kitisemättä (poislukien Quicktimet) ilman mitään codec-päkkejä. Ja paljon kevyempi ja mukavampi käyttää kun hirveä WMP.

http://www.videolan.org/vlc/
 
Vastaus: Windows Media Player ongelma

Voi saakeli, löysin nyt codecit ja video alkoi pyörimään, mutta se on semmoista pätkimistä ettei mitään rajaa. Jostain syystä tuo VLC ei toiminut minkä Shaban pisti. Onko ideoita mitä voisin tehdä että lopultakin näkisin sen saakelin videon?
 
Vastaus: Windows Media Player ongelma

Solid Snake sanoi:
Voi saakeli, löysin nyt codecit ja video alkoi pyörimään, mutta se on semmoista pätkimistä ettei mitään rajaa. Jostain syystä tuo VLC ei toiminut minkä Shaban pisti. Onko ideoita mitä voisin tehdä että lopultakin näkisin sen saakelin videon?

Minulla oli ffdshow käytössä 5-6 vuotta vanhassa rämässä ja kaikki videot toimivat hienost. Koitapas siis ladata se vaikka täältä: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53761. Niin, ja vanhat codec-packit kuulemma yleensä kannattaa poistaa ennen uusien asennusta.
 
Vastaus: Windows Media Player ongelma

Täältäkin yksi ääni VLC:lle. Toimii täydellisesti ainakin XP:n ja Win2000:n kanssa.
 
Vastaus: Windows Media Player ongelma

Hain nyt BSPlayerin ja kyseinen video toimi joten kuten. Tällä hetkellä minulla on 400 Mhz, pienimuisti, paska kovalevyinen -ruoska käytössä väliaikaisesti, joten en edes ihmettele miksi video ei pyörinyt, mutta nyt sain sen joten kuten toimimaan BS:llä.
 
Ylös Bottom