Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Windows Vista & Logitechin headset

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Missäköhän vika, kun Windows Vista ei suostu yhteistyöhön Logitechin USB-headsetin kanssa? Ilmoittaa vain, että:

Laitetta ei voi käynnistää. (Koodi 10)

Valitse Etsi ratkaisuja, jos haluat lähettää tätä laitetta koskevia tietoja Microsoftille ja tarkastella, onko ratkaisua saatavilla.

Samainen laite kyllä on toiminut Windows XP:n parissa ilman mitään ongelmia. Hmm...:confused:
 
Vastaus: Windows Vista & Logitechin headset

Missäköhän vika, kun Windows Vista ei suostu yhteistyöhön Logitechin USB-headsetin kanssa? Ilmoittaa vain, että:



Samainen laite kyllä on toiminut Windows XP:n parissa ilman mitään ongelmia. Hmm...:confused:


Oiskohan vain laite rikkoontunut? Mulla oli Logitechin USB-kuulokkeet, jotka toimi hyvin molemmissa käyttiksissä, ja myös pleikkarissa, kunnes tytär rikkoi ne.
Oletko muuten testannut miten toimii ps3:n kanssa?
Tai kyseessä voi olla yhteensopivuusongelma jonkin muun usb-laitteen kanssa.
Mulla ei vista tunnista N81:stä pc-suiten kautta, jos Microsoftin lifechat- kuulokkeet on kiinni koneessa yhtäaikaa.
 
Vastaus: Windows Vista & Logitechin headset

Oiskohan vain laite rikkoontunut? Mulla oli Logitechin USB-kuulokkeet, jotka toimi hyvin molemmissa käyttiksissä, ja myös pleikkarissa, kunnes tytär rikkoi ne.
Oletko muuten testannut miten toimii ps3:n kanssa?
Tai kyseessä voi olla yhteensopivuusongelma jonkin muun usb-laitteen kanssa.
Mulla ei vista tunnista N81:stä pc-suiten kautta, jos Microsoftin lifechat- kuulokkeet on kiinni koneessa yhtäaikaa.

Toimii hyvin XP-koneessa ja PS3:ssa. Nyt tarkemmin tutkittuani asiaa, en ole näemmä ongelman kanssa aivan yksin, sillä kyseessä on ihan laaja ongelma (code 10). Yksi fiksi löytyy, mutta menee jo niin monimutkaiseksi dos-säätämiseksi, että taidan jättää väliin. On tämä ihmeellistä seikkailua yhä vieläkin, PC-maailmassa :D
 
Ylös Bottom