Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Winning Eleven 6 (PES 2) hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Kysyin asiaa konsolinetistä ja sieltä tuli sellainen vastaus, että he postittavat pelit heti kun saavat ne itse. Yleensähän jälleenmyyjät saavat pelit paria päivää aikaisemmin, joten onhan se mahdollista, että peli tulisi esimerkiksi torstaina.

Mulle sanottiin, kun kysyin samaa konsolinetistä, että ne pyritään saamaan kuluttajille täsmälleen ilmestymispäivänä ja ennen sitä ei missään tapauksessa 0_o

Mutta niin kyllä se mgs2:nkin tuli mulle päivää aikasemmin konsolinetistä...
 
Oiskohan ne vihdoin ja viimein saanu ne kierteetkin kehiin... ainakin tossa yhdessä arvostelussa sanottiin, että vapareiden kierteet toimii, mutta mitenhän on itse pelissä... ja sitten vaikka kolmiota painamalla vois näyttää sille kusipiätuomarille keskaria tai ainakin nyrkkiä, kun se vilauttelee korttia :D...
 
Joo, ja pessissä treeniä tarttee TODELLA paljon hallitakseen kaiken! Ja se on hyvä asia!:)
 
Siksi pidänkin siitä niin paljon.
Ostatkos muuten nyt tuon Pleikkarin tuosta nurkista pyörimästä, pitäisi saada tietää tänään!
 
Joo, mutta tänään saat kyllä tietää, mahdollisimman pian.

Onkos sulla toinen ostaja valmiina?
 
No nii nyt on tilaus muutettu ja maksettu!! ei muuta kuin odottelemaan perjantaita(mutta ikävä kyllä olen kursseilla koko perjantain ja vielä lauantainkin:( )
 
Toivottavasti Konamin pojat ovat ehtineet päivittämään joukkuetiedot niin, että Litti on Ajaxissa ja Ronaldo Madridissa. Onko kellään varmaa tietoa että näin tulee olemaan?
Litti on edelleen Liverpoolissa ja Ronaldo on edelleen Interissä.

Listä PES2 stadioneista löytyy täältä jos kiinnostaa katsoa. Siellä on myös yksi kuva joka stadionista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Editointiurakka tulee olemaan jopa suurempi kuin ennen. Ensinnäkin seurajoukkueiden nimet pitää muuttaa, tuossa on lista (onneks ne sentään voi muuttaa):

Yorkshire - Leeds
Abruzzi - AS Roma
Westfalen - Borussia Dortmund
Anhalt - Bayern Munich
Ruhr - Bayern Leverkusen
Rheinland - Hamburger SV
Peloponnisos - Olympiakos
Byzantinobul - Galatasaray
Marmara - Dynamo Kiev
Valdai - Spartak Moscow
Selvas - Vasco Da Gama
Pampas - River Plate
Patagonia - Boca Juniors
Conmacht - Glasgow Rangers
Dublin - Aston Villa
Europort - Liverpool
Aragon - Manchester United
Highland - Newcastle
Lake District - West Ham
Ulster - Celtic
Navara - Real Madrid
Piemontt - Juventus
Liguria - Chelsea
London - Arsenal
Cataluna - Barcelona
Andalucia - Valencia
Cantabria - Deportivo La Coruna
Provence - Monaco
Languedoc - Olympique (Marseille?)
Normandie - Paris St Germain
Medoc - Bordeaux
Rijnkanaal - Ajax
Noordzeekanaal - Feyenoord
Flandre - PSV Eindhoven
Marche - Inter Milan
Lombardia - AC Milan
Umbria - Lazio
Emilla - Parma
Toscana - Fiorentina

Tietenkin selostaja käyttää noita alkuperäsiä nimiä :mad:

Hollantilaisilla pelaajilla nimet ovat tyyliin Orange001 jne. Siis ei mitään pieniä kirjaimenvaihtoja. Ei mahdu mun kaaliin, Konami taitaa tosissaan pelätä oikeusjuttuja.

Siirtomoodia pelissä EI ole ja rosterit eivät ole ajan tasalla, Ronaldo on Interissä ja muuta mukavaa.

Luulisi että Konami saa PES2:n myynnistä sen verran rahaa että vois vihdoinkin hoitaa nuo lisenssiasiat kuntoon. Tai sitten he eivät vain halua käyttää rahaa siihen, tai taustalla on jotain muuta. Tämä jokavuotinen editointiruljanssi alkaa ottaa jo pikkuhiljaa hermoon. Vaikka "kyllä sen kestää kun tietää miten hyvää se mulle tekee" :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Tietenkin selostaja käyttää noita alkuperäsiä nimiä :mad:

Kuulemma jos voittaa jonkun umbro-cupin, niin selostajat ottavat käyttöön seurojen oikeat nimet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan heinz
Kuulemma jos voittaa jonkun umbro-cupin, niin selostajat ottavat käyttöön seurojen oikeat nimet.

Joo luin kans saman, mutta sitä ei vielä ole vahvistettu. Tosin selostus on taas varmaan muutenkin niin huono että sen laittaa heti pois päältä. Paitsi espanjan- tai italiankielistä vois ainakin koittaa.
 
Samaa mieltä noista lisensseistä. Peli on kuitenkin myynyt pelkästään jo japanissa toista miljoonaa, ja eikös euroopan myyntiluvutkin olleet jotain puolen miljoonan tietämillä. Ei kai EA:lla sentään mikään yksinoikeus noihin lisensseihin ole?

Ei mulle sinänsä tuo editointi suurempia tuskia tuota, mutta muutama oikea liiga olisi peliin mukava saada, esim. Italia, Espanja ja Englanti. Voisin vaikka maksaa tuosta pelistä muutaman euron enemmän jos nämä olisivat mukana.

"Siirtomoodia pelissä EI ole... "

Minä taas luin jostain että ON eli pelaajia voi suht' helposti siirrellä edit-moodissa seurasta toiseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Hollantilaisilla pelaajilla nimet ovat tyyliin Orange001 jne. Siis ei mitään pieniä kirjaimenvaihtoja. Ei mahdu mun kaaliin, Konami taitaa tosissaan pelätä oikeusjuttuja.
Tästä kirjoitin jo (s.7). Jopa FIFA2003 kärsii kuulemma samasta ongelmasta.

"Oon lukenut jotain huhuja, että ECTS-messuilla Konami oli kertonut kaikkien Hollannin pelaajien olevan lopullisessa pelissä nimellä Orange#. Syy on se, että Hollannin seurajoukkueet ovat uhkailleet Sonya oikeustoimilla TIF:n roostereiden vuoksi ja ikävä kyllä TIF:ssähän on sama lisenssi kuin PES:ssä PES2:ssa."

Vaikka "kyllä sen kestää kun tietää miten hyvää se mulle tekee"
Totta, se on lopulta kyllä aika palkitsevaa.
Tästä asiasta ei kuitenkaan kannattaisi repiä pelihousujaan, kun oikeat pelaajat kuitenkin ovat siinä.
 
http://www.pro-evolution-soccer2.de on näköjään avattu, tosin ainoastaan saksankieliset sivut toimii.
 
"http://www.pro-evolution-soccer2.de on näköjään avattu, tosin ainoastaan saksankieliset sivut toimii"

Heh, toi "tv-spot" on aika hauska. Tosin vasta pätkän lopussa ilmenee että siinä mainostetaan jalkapallopeliä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom