Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Winning Eleven10/PES 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja refleksi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Pibe sanoi:
Hienoa, että PES6 tulee luultavasti myös PS3:lle. Haastattelusta tuli sellainen olo, että jätkät on oikeasti kehittäneet PESiä taas paljon eteenpäin-. Hienolta vaikuttaa.
Eli ymmärsinkös oikein, että PES6 tulee olemaan näyttävämpi PS3:lla kuin XO:lla?
Ymmärsit väärin!
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Onko muuten tietoa tuleeko PES6:een päivityksiä jota voi sitten ladata pleikkarille?
entäs onko PES6:ssa PS2-versiossa laajakuvatukea?
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

JM sanoi:
Onko muuten tietoa tuleeko PES6:een päivityksiä jota voi sitten ladata pleikkarille?
entäs onko PES6:ssa PS2-versiossa laajakuvatukea?

Ei tule päivityksiä.
Järkevä homma olisi hankkia Maxdrive ja noutaa koneelle PES-päivitys vaikkapa pesgaming.comista sekä editori jos haluat vaikka vielä itse viilata juttuja lisää.

Pleikkari-versiossa ei tietääkseni vieläkään ole laajakuvatukea :(
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

No voihan!!! miksi sitä laajakuvatukea ei voida laittaa???
No onneksi löytyy hyvä ei-laajakuva telkkari jolla edellisiäkin versioita pelannut.
Joo mulla on tuo MAXDrive jolla edellisetkin peliasut sain kuntoon ja tuota juuri tarkoitinkin
muuta tuo editori on mulle aivan uusi juttu,mitäs illä voi editoida?
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

JM sanoi:
No voihan!!! miksi sitä laajakuvatukea ei voida laittaa???
No onneksi löytyy hyvä ei-laajakuva telkkari jolla edellisiäkin versioita pelannut.
Joo mulla on tuo MAXDrive jolla edellisetkin peliasut sain kuntoon ja tuota juuri tarkoitinkin
muuta tuo editori on mulle aivan uusi juttu,mitäs illä voi editoida?

Ainakin PESFanista löytyneellä editorilla pystyi muokkaamaan pelaajien nimiä, nimiä selässä, stadionien nimet, pelaajien arvot, joukkueiden logot & mainokset (png-muodossa)... PES-pisteiden määrää ja lukittujen ominaisuuksien avaamisen. Voipi olla että jotain unohtui mutta samaista editoria käytettiin siis PESFanin option filujen tekemisessä. Paras lopputulos tulee (ainakin mun mielestä) tekemällä pohjatyö editorilla ja loput pelin omassa editointi osiossa.
PESFania näpäytettiin virallisten logojen käytöstä viime vuonna joten sieltä ei varmaankaan enää kovin kattavia asetustiedostoja saa. Tuo pesgaming.com toimii pikkasen avoimempana joten sieltä löytynee hyvät pohjat vaikka mihin.

Taisi olla että editori tuki ainoastaan Xportin tiedostoja mutta siihenkin hätään löytyy pikku ohjelma eli siis sellainen jolla voi muuttaa Maxdriven tiedostoja Xportin formaattiin ja toisinpäin.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

JM sanoi:
No voihan!!! miksi sitä laajakuvatukea ei voida laittaa???
Eiköhän syy löydy suorituskykyongelmista. Johan nuo viime versiot ovat muutenkin takkuilleet esim. kulmatilanteissa.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

m00se sanoi:
PESFania näpäytettiin virallisten logojen käytöstä viime vuonna joten sieltä ei varmaankaan enää kovin kattavia asetustiedostoja saa. Tuo pesgaming.com toimii pikkasen avoimempana joten sieltä löytynee hyvät pohjat vaikka mihin.
Saitti ei saa enää julkaista mitään Premiershipin nimeä kantavaa, eli brittijoukkueiden pelipaitoihin ei kosketa. Optionfileen tullee kuitenkin kaikin puolin korjatut rosterit sekä kaikkien muiden joukkueiden autenttisen näköiset pelipaidat.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

JuRka sanoi:
Saitti ei saa enää julkaista mitään Premiershipin nimeä kantavaa, eli brittijoukkueiden pelipaitoihin ei kosketa. Optionfileen tullee kuitenkin kaikin puolin korjatut rosterit sekä kaikkien muiden joukkueiden autenttisen näköiset pelipaidat.

Aivan. Eli pesgaming.com on hyvä paikka suunnata koska sieltä löytyy myös "kokonaisia" paketteja ;)
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Moi, muutama kysymys olis teille tuosta PES6:n editointimahdollisuuksista.Eli onko PES6:ssa mahdollisista editoida kaikkien joukkueiden " logot,mainokset,nimet ym ym" yhtä hyvin kuin PES5:ssa? Pitääkö itse editoida vai voinko ladta Maxdrive-tiedoston jostakin saitilta ja jos pystyn niin milloin tiedostot tulevat ladattaviksi?
Luin jostakin että ainakin Xbox360-versio jos vaatii PAL60:n onko näin myös PS2-versiossa?
Katselin noita PES6:n kuvia ja ainakaan PS2-version kansikuvassa ei ollut 60hz-merkkiä kuten Xbox360:n kannessa.
Itse ostan PES6:n PS2:lle koska jotenkin nautin vaan enemmän tuosta pleikkarin ohjaimesta.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

onkos mahdollista saada joltain kunnon optionfile kopioitua mun muistikortille, kun ei viittis ostaa maxdraivia ja muuten nimien muuttamisessa jne menee monta tuntie. asustelen espoossa elikkäs jostain lähistöltä ois hyvä löytyä.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

JM

Kyllä on mahdollista editointi PES6ssa PS2lla ja PCllä, varmaan vielä paremmin kuin PES5ssa.
Ja tähän tulee optionfilet ym. superpatchit kuten PES5een tuli. Itse käytän watsonin optionfilea PES5 PC versiossa ja luultavasti watson tekee huippu optiofilen PES6een niin PClle kuin PS2llekkin.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Moi, kiitos tiedosta AXP. Tuli taas eilen pelattua PES5:sta muutaman viikon jälkeen ja täytyy kyllä taas kerran sanoa että ei missään muussa urheilupelissä ole tällaista pelattavuutta kuin näissä PES-sarjan peleissä. Itse olen myös käyttänyt PES5:ssa niitä Watsonin optiofilejä ja huippu luokkaahan ne ovat olleet joten täytyy sitten heti ladata myös PES6:n optiofile.
Eikös se tule taas julkaisupäivänä mahdolliseksi ladata netistä?
Miltäs sivuilta optiofilet tänä vuonna voi muuten ladata?
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

JM

Kaikenlaista PES sarjaan liittyvää löydät allaolevasta linkistä, eli ei muuta kuin rekistöröidyt foorumeille ja rupeat odottelemaan Watsonin uusimman tietotallenteen ilmestymistä.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Moi, kävin eilen kysymässä paikallisesta peliliikkeestä että milloin heille saapuu PES6 PS2:lle ja muillekkin alustoille ja sanoivat että maahantuoja saa peli vasta 1.11 !!!!! joten menee ensi viikkoon. Onko kellään tietoa,onko julkaisu edelleen Pe 27.10 vai onko siirtynyt?
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Haa. Eipä ole taas tuhanteen vuoteen tänne kirjoitellut, mutta uusi PES herättää aina :D

Tjaa-a. Enpä tiä Suomen julkaisusta, mutta Play.comissa on peliä jo in stock ja tilaus processing-tilassa, joten lähtee varmaan tänään postiin. Toivottavasti ehtii viikonlopuksi.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Kävin kysymässä jo toisestakin peliliikkeestä ja sama vastaus; siirtynyt marraskuun alkuu!! voi paska jo näin on.
Itse huomasin myös tuon play.comin " in stock " jutun mutta jos tilaan sen tuolta niin toimiiko se mun PS2:ssa? ja mikäs on toimitusaika?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Playlla toimitusaika on yleensä 3-7 arkipäivää. Toimii eurokoneessa, ei tule postikuluja, eikä verojakaan jos tilaus on alle 45 euroa.
Lisäinfoa aiheesta löytyy täältä kun vähän tutkit.
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Soitin vielä paikalliseen liikkeeseen ja kertoivat selvittäneen PES6:n saatavuuden ja lupasit että peli on heillä joko 26.10 tai viimeistään 27.10. Pitää nyt vaan toivoa parasta että saan PES6:n viimeistää perjantaina 27.10.
On tämä odottaminen aina vaan yhtä tuskaista joka syksy kun uusin Pessi on tulossa.
 
Ylös Bottom