Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wipeout HD jumituu alkutekijöissään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masamasa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

masamasa

New Member
Latasin Storesta ko. pelin ja asensin sen. Kun yritin käynnistää sitä se halusi päivittää itsensä versioon 1.10. Tämäkin ruudun mukaan onnistui. Konsoli käynnistyi uudelleen ja yritin käynmnistää pelin niin se alkutekstien jälkeen jumituu ruutuun jossa kerrotaan terveysvaikutuksista. Ao. ruudusta tulisi päästä eteenpäin X-näppäimellä, vaan ei mene. Pelistä pääsee pois joten ohjain pelaa ok. Kun latasin peliä ilmoitettin kahdesta erillisestä latauksesta - toinen oli varsinainen peli ja toinen pieni unlock päivitys. Molemmat on koneella. Mitä tehdään, onko vinkkiä?

Vastaus: Wipeout HD jumituu alkutekijöissään

Wipeoutissa on joku bugi kuulemma joka liittyy frendien määrään. Homma ei ilmeisesti esiinny aivan kaikilla, mutta osalla porukasta jos yli 50 kaveria, niin voi kaatua. :confused: Kokeile muuten offlinessä startata ja kattoo, että kaatuuko sitten?

Mulla on 60+ ja kyllä se ainakin viimeksi pelitti aivan fine kun koitin. Tietty voit yrittää uudelleenasennustakin, että jos joku olisi mennyt siinä asennuksessa pieleen?

Tämä ongelma ilmeni ennen edellistä bugikorjausta, myös allekirjoittaneella. Se, että tätä tapahtuu yhä vieläkin jolla kulla on jo ihme. Kokeile tosiaan tuota yllä mainittua kikkaa, eli käynnistä peli verkkokaapeli irroitettuna.

Itse olen huomannu storesta ostetuissa peleistä sellaista, että ne olettavat käytettävän ohjaimen olevan määritellyn numero ykköseksi. Itselläni guitar heron ohjain varaa aina ykkösohjaimen paikan, ja joudun sitten sieltä ps napin takaa tulevasta valikosta määrittämään ohjaimet uudelleen. Tämä ainakin prince of persia ja crash bandicoot peleissä ja ellen väärin muista, myös wipeoutissa.

Kiitoksia kaikile vastauksista! "Buzz"- ohjaimet siirsivät toisisijaiseksi ohjaimeksi ja näin ei toiminut oikein. Buzz-palikka irti ja ohjaimen valinta ensimmäiseksi niin jo pelaa. Nyt harjoittelemaan!

Ylös Bottom