Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wipeout Pure

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wipeout Pure

mutta eikös tuonne rabbitshareen kirjautuminen maksa?
Ei. Sinne voi ostaa maksullisen tunnuksen, jolloin pääsee lataamaan enemmän ja ilman odotusta. Mutta ilmaiseksikin ja ilman tunnusta voi kyllä käyttää ihan hyvin.

No joo. Otan ja katon kun pääsen koneelle.
Hetkonen muuten täytyykö mun odottaa jotta pääsen lataamaan niitä tiedostoja

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos et vähään aikaan(n. tunti) ole sieltä mitään ladannut, pitäisi latauksen onnistua Free download-napista ja odottamalla n. 1-2 minuuttia. Jos taas olet niin saattaa joutua odottelemaan 15-60 minuttia tai enemmänkin. Tähän vaikuttaa myös se, että jos käyttää esim. työpaikan tai taloyhtiön liittymää niin myös kaikkien muiden käyttäjien Rapidshare-lataukset lasketaan mukaan, jolloin saattaa joutua odottelemaan tuon pidemmän ajan.

Okei painoin siitä ja vielä jonkin aikaa ja pääsen lataamaan. Entä minne kansioon nuo pitää laittaa muistarilla?

No mikäs nyt tuli kun tuo pysyy koko ajan 60% ja lataus nopeus ei likumihinkään ja lopetti niinkuin latauksen vaikka lukeekin että lataa. vastatkaa pian. Ja ladattu on 55.7 megatavua eikä liiku mihinkään

E: ei ladannut päähän asti lopetti kesken mitä tein muka väärin?

Et välttämättä mitään, joskus nuo lataukset vain jumittavat tai tyssäävät kuin seinään ja joutuu aloittamaan alusta.

Nuo lataukset pitää laittaa samaan paikkaan kun pelien tallennukset eli muistaakseni PSP-kansion sisällä olevan SAVEDATA-kansion sisään.

Oman tallennuskansion sisällä näyttäisi olevan 12 lisäkansiota UCES00001D-alulla ja perässä CLASSIC, OMEGA, GAMESRADAR ym. Katso kuva tuosta alta.
Itse pelin tallennus on kansiossa UCES00001P0000.

li teeen tallennuksen pureen ja save kansion sisään vain nuo pakit vai?
Ei tarvitse välttämättä edes tallentaa. Kunhan muistikortilla on hakemisto SAVEDATA\UCES00001P0000, kopiot paketin sisällöt sinne. Jos hakemistoa ei ole, voi sen helposti sinne tehdä itsekin; joko suoraan tietokoneella tai sitten pelin sisältä savettamalla kertaalleen.

Kaikki samaan kansioon, eli SAVEDATA-kansioon. Tuossa minun kuvassahan näkyy alimpana tuo itse pelin tallennuskansio eli se on samassa kansiossa kuin nuo lisäpaketit.

Nyt pääsin pelaamaan ja laitoin classic1 ja classic 2 pakit tonne save kansioon niin kuin kuvassa oli ja avasin pelin niin pystyin vain pelata alpha kansion ratoja en kyllä millään lailla asetellut niitä sinne, mutta mikä on jos ei näy kuin alpha?

Katoin save kansioon ei näkynyt tuota kansiota joka tuossa luki. sen sijaan siellä oli kansio UCUS98612P0000 eli voiko tuo olla amerikan version save kansio. Avasin pelin niin siellä kyllä tuli euroopan maiden kielia espanol, francais ja english, että kyllä ainakin kielet on euroopan kieliä. Mitä teen?

sen sijaan siellä oli kansio UCUS98612P0000 eli voiko tuo olla amerikan version save kansio. Avasin pelin niin siellä kyllä tuli euroopan maiden kielia espanol, francais ja english, että kyllä ainakin kielet on euroopan kieliä. Mitä teen?
Katso pelin kotelon kyljestä pelin ns. tuotekoodi. Jenkkiversion koodi on nimenomaan UCUS98612, joten tallennuskansion nimikin kuuluu siis jenkkiversiolle.

Ai kun mulla on tallennus tos niin siellä missä on ICONOt ja pic kuvat ja sen sellaasen niin sinne samaisenkansion sisään?

Ai kun mulla on tallennus tos niin siellä missä on ICONOt ja pic kuvat ja sen sellaasen niin sinne samaisenkansion sisään?
Jos pelisi tuotekoodi on UCUS98612, ja peli teki itse tallennushakemiston UCUS98612P0000, niin kyllä, siirrä ne ratapaketit yms. sinne HAKEMISTOINEEN PÄIVINEEN. Ei tää nyt ole mitään rakettitiedettä. :)

USA-versioon on eri paketit eri sisällöllä. En tiedä on tuolla kaikki mutta aika monta löytyy täältä: http://www.psp-hacks.com/category/16 (Älä ota sitä EU-pakettia.)

Paketit menevät PSP/SAVEDATA-hakemistoon ainakin EU-versiossa rinnakkain(ei toistensa sisään) näin:

UCUS98612DPAKDAXTER
UCUS98612DPAKJAKX
UCUS98612DPAKSOCOM3
UCUS98612DPAKSOCOMFTB
UCUS98612DGAMMAPACK1
UCUS98612P0000
jne.

Jos pelisi tuotekoodi on UCUS98612, ja peli teki itse tallennushakemiston UCUS98612P0000, niin kyllä, siirrä ne ratapaketit yms. sinne HAKEMISTOINEEN PÄIVINEEN. Ei tää nyt ole mitään rakettitiedettä. :)
Ok, näemmä on melkoista rakettitiedettä, kun eri alueiden pelejä varten on vielä eri paketitkin. Ja kuten oshihiro tuossa ystävällisesti huomautti, rata- yms. pakettienkin hakemistot ovat PSP/SAVEDATA/-hakemiston alla, EIVÄTKÄ pelin tallennushakemiston alla kuten yllä väitin.

PS. Huomasin tässä, että itselläni on ihan iloisesti sekaisin EU- ja US-version paketteja muistikortilla. Täytynee poistaa noi EU-versiot ja latailla jenkkimatskua tilalle.

Ylös Bottom