Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wireless Wii Nunchuck

tOn1ni

Member
Elikkä Nykolta on tulossa Wiille langaton Nunchuck -apuohjain. Wiimoteen liitetään lisäohjainten liitäntäkohtaan pienehkö lisäpalikka jonka kautta sitten yhteys Nunchuckaan tehdään. Näppäimet nunchuckissa on tottakai samalla asettelulla kuin nintendon omassa ja siihen on lisätty myös virtanäppäin. Myös wiimoteen liitettävässä lisäpalikassa on virtanappi. Ja koska tämä uusi nunchuck on nyt langaton eikä kiinni wiimotessa on myös nuntsaan laitettu nyt turvaranneke. Itse en varmaankaan kyllä tule ostamaan sillä on jo valmiiksi 2 langallista nuntsaa enkä enempää tarvikkaan ja riittää itelle hyvin langallisuus ja alkuperäinen on omasta mielestä hienompi.

Lukekaa täältä lisää jos tahdotte: http://gear.ign.com/articles/840/840028p1.html
 
Vastaus: Wireless Wii Nunchuck

Tuollaisenhan voisi ostaakkin, kunhan hinta pysyy aisoissa. Normi-nuntaskin maksaa maltaita, että kovinkaan paljon enemmän en kyllä maksaisi.

Tätähän onkin odoteltu vain Wiin julkaisusta asti. Tuolla nyrkkeilykin voisi onnistua kuristumatta itse. Pelottaa vain tuo Nykon brändi, kun kaikissa (paitsi Logitechin) testaamistani tarvikeohjaimissa tuntuu olevan huono tuntuma tai jotain ihan hämäriä valintoja. IGN:n kuvista päätellen tyylikäs vehje.
 
Vastaus: Wireless Wii Nunchuck

Eipä tuo juuri kiinnosta. Minua tuo langallisuus ei ole ehkä hieman yllättäen päässyt häiritsemään juuri yhtään. Ja tämäkin varmaan toimii sitten erillisillä paristoilla? Se ja mahdollinen tarvikeohjaimen huono tuntuma ja laatu ovat liian suuria hintoja maksettavaksi siitä vähästä hyödystä mitä tämä minulle toisi. Liikkeentunnistus on taas yksi uusi asia, minkä tarvikevalmistajat saattavat mokata.

Virallista Nintendon langatonta nunchaa voisi jo harkita, mutta epäilen että sekin jäisi hankkimatta.
 
Vastaus: Wireless Wii Nunchuck

näinköhän tuo palikka edes menee kiinni jos wiimotessa on suojus päällä?
 
Vastaus: Wireless Wii Nunchuck

Löytyykös näitä nyt mistään? Etenkin nyrkkeilyssä voisi langaton Nuntsa olla hieno kapistus.
 
Vastaus: Wireless Wii Nunchuck

Kuulemma tuo Nykon nunchuk (josta on kehkeytynyt jo aikamoinen riita Nintendon kanssa oikeustoimia myöten ilmeisesti) ei ole hyvä kapistus. Kuulemma se on liian arvaamaton ja viivekin voi olla ratkaisevan suuri. Itse en ainakaan ostaisi... monestakin syystä.
 
Vastaus: Wireless Wii Nunchuck

Nintendo ja Nyko ovat nyt sopineet kiistan Nykon langattomasta nuntsa-ohjaimesta. Nyko saa jatkaa ohjaimensa myyntiä ja Nintendo on tyytyväinen saavutettuun sovintoon.
 
Vastaus: Wireless Wii Nunchuck

Onkos kokemuksia tuosta? Ainakin arvostelut ovat lupaavia, ja hinta on halvempi kuin Nintendon virallisilla, tai edes monilla third party -valmistajien langallisilla Nuntsilla.

Ei ole kokemusta tuosta, mutta varsin hyvältä "kiina-tuotteelta" vaikuttaa. Jonkin verran olen testiksi tilaillut eri ohjaimia ja lisäohjaimia kiinasta ja lähes poikkeuksetta saanut hieman pettyä. Tuolla hinnalla ja noilla arvosteluilla voisi tuotetta kyllä testata, mutta liikaa ei kannata odottaa.
 
Vastaus: Wireless Wii Nunchuck

2.4G Wireless Nunchuck Controller for Wii - White + Black - Free Shipping - DealExtreme

Onkos kokemuksia tuosta? Ainakin arvostelut ovat lupaavia, ja hinta on halvempi kuin Nintendon virallisilla, tai edes monilla third party -valmistajien langallisilla Nuntsilla.

Erittäin pätevältä vaikuttaa ensitestailujen perusteella. Tuntuma on erinomainen, ja langaton yhteys vaikuttaa pelaavan ongelmattomasti. Wiikakeen kiinnitettävä palikka ei ole hirveän iso, eikä vaikuta kuluttavan kohtuuttomasti virtaa. Myös Nuntsan akku vaikuttaa kestävältä.

Laatu on siis melkeinpä samantasoista kuin Nintendon omassa langallisessa Nuntsassa, ja langattomalla versiolla on mukava pelata. Toivottavasti tämä myös kestää käytössä, mutta ensivaikutelmat ovat ainakin erittäin positiiviset.
 
Ylös Bottom