Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wolfenstein 3D GBA:lle

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_w3d_gba.htm

--
BAM! Entertainment on ilmoittanut päässeensä ID Softwaren kanssa yhteistyösopimukseen PC:llä vuonna 1992 nähdyn Wolfenstein 3D-räiskintäpelin julkaisemisesta Game Boy Advancella.

GBA-versio tulee ensimmäisten tietojen mukaan olemaan täysin identtinen legendaarisen PC-version kanssa ja se nähdään joskus tämän vuoden puolella.
--

Lisää käännöskamaa GBA:lle.. näyttää kuitenkin siltä, että Nintendon koneesta on tulossa eräänlainen aarreaitta vanhojen klassikkopelien perään haikaileville.
:D

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
.. näyttää kuitenkin siltä, että Nintendon koneesta on tulossa eräänlainen aarreaitta vanhojen klassikkopelien perään haikaileville.
- Esa

Pikemminkin romukoppa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Wolfestein on kaikkien 3D räiskintöjen äiti. Miten sinä voit sanoa sitä romuksi?
Wolfenstein oli ennen maailman hienoin peli - Voi että sitä tuli pelattua!! Mutta sitten tulivat Doomit, Duket ja Quaket ja ties mitkä, jonka jälkeen Wanha Wolfenstein ei enää tuntunutkaan niin hyvältä. Toisin sanoen pelaan mieluummin Wolfensteinin uutta versiota.

Ajat siis muuttuvat, Eskoseni :)

PS. Jos joku haikailee vanhojen klassikoiden perään, minulla olisi myynnissä vanha Game Boy + monta hyvää peliä. Viestit privana!

Mikäs siinä, että tulee. Taitaa kuitenkin jäädä väliin allekirjoittaneelta, kun peli on löytynyt PC:llä jo aika monta vuotta... Veikkaisin monen muunkin sanovan samaa, mutta kyllähän tämä joillekkin voi olla kovakin juttu... (?) :D

Minua vähän hämää ajoittain tämä vanhojen klassikoiden uudelleenlämmittely, vaikka se yleensä varsin positiivista onkin. Wolf3D:n tapauksessa olen kuitenkin sitä mieltä, että ehkä tämä peli olisi pitänyt jo jättää omaan arvoonsa.. pelihän nähtiin aikoinaan jo puolivillaisena SNES-käännöksenä, ja kun GBA:lle on tullut jo käännös Doomista (tuli Doom:kin itseasiassa SNES:ille, mutta silti), en näe mitään suurempaa syytä hankkia Wolfensteinia.

Mahtava peli aikanaan, mutta ajat ovat muuttuneet.
Portatkaa nyt vaikka Quake GBA:lle niin minäkin innostuisin..!! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw

Portatkaa nyt vaikka Quake GBA:lle niin minäkin innostuisin..!! :D
Ja mieluiten uusin versio :)

Mut vakavissaan:
En kyllä vieläkään usko että ristiohjaimella voi pelata noita doomeja sun muita. Ei ole sillä saralla hiiren + näppiksen voittanutta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
En kyllä vieläkään usko että ristiohjaimella voi pelata noita doomeja sun muita. Ei ole sillä saralla hiiren + näppiksen voittanutta...

Harva Doomia hiirellä ohjastaa, vai miten? Ristiohjain toimii siinä missä näppäimistökin, vaan sorminäppäryyttä pitää tietenkin löytyä viimeistään GBA:n koon vuoksi.

Doom oli ihan mukavaa vanhojen aikojen muistelua. Kummallista vain, jos päätetään mennä kehityksessä taaksepäin Wolfensteiniin. Mieluummin ainakin itse näkisin Doomin jälkeen 3D-ammuskelua uudella juonella ja pelimaailmalla.

Ei wolfenstein enää doomin jälkeen oikeen kiinnosta. Olisin ostanu jos olis tullu ennen doomia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

My bad - yleistin liikaa. Hiiritähtäyshän tuli vasta Dukessa. Pahoittelen!
Pystykö Dukea muka pelaamaan hiirellä ja näppiksellä? Itse pelasin hiirellä ja näppiksellä ekan kerran vasta Quakea. :confused:

Ylös Bottom