Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wolfenstein

Hauki

New Member
Onko joku tahkonnut peliä läpi? Tahkosin läpi toiseksi helpoimmalla ja palkinnoksi pääsi pelaamaan originaali Wolfenstein 3D:tä! :D Onko tietoa, mitä saa jos mättää vaikeimmalla/2. vaikeimmalla tasolla läpi, vai saako mitään?
 
Onko, Hauki, Wolfensteinin yksinpeli niin ei-niin-hyvä/huono, mitä monessa arvostelussa väitetään? Aika useassa arvostelussa kerrotaan, että Wolfensteinin yksinpeli ei olisi mitenkään ihmeellinen, ja sitten aletaan höpistä siitä Live-pelaamisesta, että kuinka hienoa se on jne..
Siis kun itse en ole varmaan lähiaikoina Liveä ostamassa, niin peleissä, mitä ostan, pitäisi olla hyvä yksinpeli. Osaisitko antaa jonkinlaista kouluarvosanaa Wolfensteinin yksinpelille? Pystyykö muuten Wolffaria pelaamaan esim. veljen kanssa split-screenina?

:)
 
Saanen heittää oman mielipiteeni pelistä. Pelin yksinpeli ei mikään erinomainen ole. Välistä tulee mukavampia kenttiä, toisaalla taas kiroaa loputtomilta tuntuvat käytävät ja tylsät huoneet syvimpään helvettiin. Tekoäly on köyhähköä, sillä porukkaa lappaa päälle sen kummemmin miettimättä viimeisiä sanojaan. Yksinpeli on co-oppina kaverin kanssa ihan mukavaa puuhaa, mutta kun olisi tallentamisen aika, paljastuukin aivan käsittämätön moka pelisuunnittelussa: peliä ei voi mitenkään tallentaa co-op-tilassa! Siinä meni sitten tuntien pelaaminen kakkulan kaivoon...
 
No joo, yhdyn HakkiZin mielipiteeseen osittain, yksinpeli ei todellakaan mikään Halon tasoinen ole. Jotkut kentät ovat vähän tylsiä, mutta jotkut, varsinkin snaippauskentät pommitetussa kaupungissa, aika hyviä. Sellainen vankka 8, tosin Wolfenstein-fanina lisään tuohon vielä yhden pinnan eli 9. :D Loppumonsut vähän pettymys.

Mutta: mun mielestä pelin tekoäly on itse asiassa aika ovela, ei rynni ihan suoraan kimppuun vaan jää usein kytikselle, ja jos tilanne sallii koittaa jopa koukata! Joskus tulee ihan loistavia shootouteja kun molemmat koittaa listiä toisiaan suojasta. Negatiivinen puoli on ehkä se, että vastustajat on skriptatuilla paikoilla, eli pelaaminen menee joskus vähän siihen että mennään etiäpäin --> vihollinen ampuu piilosta ja paljastaa sijaintinsa --> edellinen save, vihollinen hengiltä.

Kyllä mun mielestä päihittää Medal of Honorin, ja graffat on todella hyviä mielestäni. Ei superhitti, mutta hyvää viihdettä, ja jos pitää Wolfenstein-sarjasta niin on kyllä sijoituksen arvoinen.
 
mielestäni pelissä on aivan prkl**n paljon bugeja. Yhdessäkin kohdassa kun olin listinyt yhden äijän, lähdin pois huoneesta ja tulin takaisin niin kuollut natsi-sika seisoi edessäni kuin suolapatsas.

toinen asia oli chekpointtien tallennuskohdat. Pari kertaa checkpoint-tallennus osui kohtaan jossa energiani oli melkein nollassa ja samalla veli-viholainen ampui minua kuollettavasti. Ja kun peli jatkui checkpointista sama ukko ampui minua uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

MUTTA räiskintäpelien ystävänä arvosanaksi antaisin 9-.
Snaipperi kohdat olivat aivan rautaa!!!

Oliko muilla vastaavanlaisia ongelmia???
 
Itse asiassa mulla ei ollut mitään ongelmia bugien kanssa, ihmettelin itsekin että mites nyt kaikki sujuu kuin rasvattu. Yleensä kun mulla pelit kaatuilee ja sekoilee ainakin jonkin verran... Kai nää on näitä henkimaailman asioita. :confused:
 
Ylös Bottom