Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World at War vs. Modern Warfare

Vastaus: World at War vs. Modern Warfare

Jätkät on pelannu WaWia jonkun 5 kertaa ja siitä saakin jo erittäin hyvän kuvan siitä miten se hosti toimii ja miten ei. Paljon paremmin se toimii mitä nelospuolella, älkää vängätkö ku ette tiiä. Next case. :p



Miten mun mielestä nelosessa tulee host end gamea tunnissa saman verran kun WaWissa viikon aikana? Oon vissii ollu jurrissa. Taas.

Ok, eiköhän tää host-asia ole nyt taputeltu. Makuasia sano kissa ku persettään nuoli.

MW:ssä ei tule "host ended game" jos vaan hankit oman sevun minkä saa älyttömön helposti toisin kun taas sitten wawissa jossa pelit katkeilee siitä huolimatta vaikka olisit hosti, kiitos hostin vaihdon.
 
Vastaus: World at War vs. Modern Warfare

MW:ssä ei tule "host ended game" jos vaan hankit oman sevun minkä saa älyttömön helposti toisin kun taas sitten wawissa jossa pelit katkeilee siitä huolimatta vaikka olisit hosti, kiitos hostin vaihdon.

Totta, pistää vaikka speedtestin päälle ja up-kaistan testauksen aikana hakee peliä.
 
Vastaus: World at War vs. Modern Warfare

MW:ssä ei tule "host ended game" jos vaan hankit oman sevun minkä saa älyttömön helposti

Sitten pelaat hyvällä pingillä ja vastapuolelle pamahtaa jenkkiheliumit punasella pingillä ja ihmettelette miksei siihen vihuun vaan osu. No siitä sitten hosti-jumppaamaan vähäksi aikaa. :)

toisin kun taas sitten wawissa jossa pelit katkeilee siitä huolimatta vaikka olisit hosti, kiitos hostin vaihdon.

Host Migration nimenomaan EI hajota partyä vaikka hosti painelee, se valitsee paremman hostin. Ja todella usein se hostin tipahtaa itelle sen jälkeen.

Kohta tosin pelataan kaikki MW2, ni loppuu nämäkin väittelyt. Harmi sinänsä. :D
 
Vastaus: World at War vs. Modern Warfare

Pelasin viime yönä taas piiiitkästä aikaa WaWia ja kellonajasta johtuen palkki tasapainoili siellä punaisen ja keltaisen välimaastossa. Nelosen helppoa omaa hostia tuli hieman ikävä, mutta yllättävän sulavaa tuo kahdellakin palkilla oli.

Järkytys oli aika suuri kun huomasin että map packit, joita en omista, olivat intergroitu tuohon mappikiertoon. Noin puolet pelinhakukerroista päätyivät lobbyyn jossa alkava mappi oli jokin muu kuin pelin alkuperäinen. Sitten vaan ruutuun pamahtaa tyly teksti jossa kehotetaan ostamaan mappeja. Pelailin joku 3 tuntia ja maksimissaan taisin pelata 2 vanhaa mappia putkeen ennen kuin taas tungettiin naamaan mappia jota minulla ei ollut. Varmalla omalla hostilla (a la MW) tuostakaan ei olisi joutunut kärsimään.

Todella järkyttävän typerästi tehty tuo, Nelonen sentään hoiti tuon mappijaottelun järkevästi.
 
Vastaus: World at War vs. Modern Warfare

Siellä tosiaan vois olla köyhiä varten oma playlisti (vain default mapit).

ps. ;) jos totta puhutaan ni onhan se vähän perseestä että tavallaan pakotetaan ostamaan kaikki mapit jos haluaan sulavan online pelikokemuksen.

Pelasin viime yönä taas piiiitkästä aikaa WaWia ja kellonajasta johtuen palkki tasapainoili siellä punaisen ja keltaisen välimaastossa. Nelosen helppoa omaa hostia tuli hieman ikävä, mutta yllättävän sulavaa tuo kahdellakin palkilla oli.

Oisko se ollu paljon parempi pelikokemus jos sulla olisi ollut täydet pingit ja kaikilla muilla punasella? Eikös toi vaikuta vähän molempiin suuntiin? :eek:
 
Vastaus: World at War vs. Modern Warfare

si sillä kylä minusta ole koskaan ollut mitään välii montako suomalaista siinä lobys on kyllä minä ainakin hostaan free fo allitkin vaikka ei siel muita suomalaisii oo kun minä! se vaan et jos jollain sattuu vähän parempi pingi löytyy niin kyllä se sit hostaa
 
Vastaus: World at War vs. Modern Warfare

ps. ;) jos totta puhutaan ni onhan se vähän perseestä että tavallaan pakotetaan ostamaan kaikki mapit jos haluaan sulavan online pelikokemuksen.

Oisko se ollu paljon parempi pelikokemus jos sulla olisi ollut täydet pingit ja kaikilla muilla punasella? Eikös toi vaikuta vähän molempiin suuntiin? :eek:

En muista koskaan hostineeni peliä jossa minulla olisi neljä palkkia ja 11 muulla pelaajalla yksi, joten en osaa sanoa olisiko kyseessä ollut parempi pelikokemus, tuskin. Yleensä kun hostin yöpelejä niin erittäin harvoin siellä punaista palkkia näkyy kenelläkään. Mutta kun tämä peli ei anna mahdollisuutta hostia itse, niin koko kysymys ja sen pohdiskelu on täysin aiheeton. Ja mitä tulee molempiin suuntiin vaikuttamisesta, niin tuon voisi käsittää kannanottona siihen että on ihan sama pelaako omalla vai jonkun muun hostilla. Mutta kyllä minä aina sen oman mieluummin ottaisin.

"Yllättävän sulavaksi" minä tuota pelaamista kutsuin. Pelkkää snipausta kolme tuntia joillakin puolimegaisilla jenkkihosteilla enkä kertaakaan tirauttanut lagikyyneliä. Hyvä nettikoodi WaWissa on, mutta kun on vaan niin tottunut siihen Nelosen omaan hostiin.

Ja mitä tuohon map packien tuputtamiseen tulee; ymmärrän että bisnes on bisnestä, mutta kaltaisiani satunnaisia WaWittajia tuo pelkästään ärsyttää.
 
Ylös Bottom