Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World at War vs. Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tomppa-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World at War vs. Modern Warfare

MW ehdottomasti. WaWia en ole päässyt koittamaan kun demolla. Vaikka nuo kaksi ovatkin melkein aika samanlaiset niin pidän enemmän tuosta MW :n tyylistä.

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ajatuksia kun seurannut cod4 ja cod5 ketjuja. Cod4 huippupeli. Cod5 edellisestä parannettu huippupeli. Ymmärrän sen että cod5 aikakausi ei kaikkia miellyttänyt. Mutta eikö voitaisi myöntää se tosi asia, että Cod5 on kaikin puolin parempi??? Ja unohdetaan nyt se aikakausi. Tarkoitan teknisesti ja pelattuvuudelta. Cod5 tuomittiin jo ennen kuin se oli ilmestynyt. Oikeen huomasi täällä viestiketjuissa kollektiivisen "päätöksen" että tämä on perseestä. Monet viestit pelasin "kerran", "en omista peliä mutta perseestä".
Mitäs nyt kun Cod6 ilmestyy?? Jos siitä tulee pannukakku. Pitääkö cod4 miehet siitä huolimatta sitä periaatteesta parhainpana mitä on?? Vai onko sellaisia sissejä jotka pelaa elämän loppuun asti vain cod4.
Minua huolestuttaa kun tämä kehuttu pelifirma julkaisee tämän cod4. Kaikki sillä oli perseestä kun vertaa cod5. Päivitykset ja mappakit vain esimerkkinä.
Itse odotan kuin kuuta nousevaa cod6. Pelkään vain että tämä peli floppaa pahoin nettipelin osalta. Ja kun tiedetään firman historia, niin ei paranuksia helposti luvassa.

Lopuksi toivon, että cod6 tulee maailman historian paras peli. "toivon".

Ajatuksia kun seurannut cod4 ja cod5 ketjuja. Cod4 huippupeli. Cod5 edellisestä parannettu huippupeli. Ymmärrän sen että cod5 aikakausi ei kaikkia miellyttänyt. Mutta eikö voitaisi myöntää se tosi asia, että Cod5 on kaikin puolin parempi??? Ja unohdetaan nyt se aikakausi. Tarkoitan teknisesti ja pelattuvuudelta. Cod5 tuomittiin jo ennen kuin se oli ilmestynyt. Oikeen huomasi täällä viestiketjuissa kollektiivisen "päätöksen" että tämä on perseestä. Monet viestit pelasin "kerran", "en omista peliä mutta perseestä".
Mitäs nyt kun Cod6 ilmestyy?? Jos siitä tulee pannukakku. Pitääkö cod4 miehet siitä huolimatta sitä periaatteesta parhainpana mitä on?? Vai onko sellaisia sissejä jotka pelaa elämän loppuun asti vain cod4.
Minua huolestuttaa kun tämä kehuttu pelifirma julkaisee tämän cod4. Kaikki sillä oli perseestä kun vertaa cod5. Päivitykset ja mappakit vain esimerkkinä.
Itse odotan kuin kuuta nousevaa cod6. Pelkään vain että tämä peli floppaa pahoin nettipelin osalta. Ja kun tiedetään firman historia, niin ei paranuksia helposti luvassa.

Toivottavasti viestin sisällöstä 90% oli sarkasmia..

Toivottavasti viestin sisällöstä 90% oli sarkasmia..

Sanoisin että kannataisi pelata molempia peliä, ennen kuin tuomitsee. Ei se uus oo aina niin kauheaa. Tutussa turvallisessa porukassa, ilman ennakko asenteita kokeilemaan. :cool:

Ei jeesus waw on toteutukseltaan niin päin pyllyä verrattuna mw:seen ja miksikö? S&D mapit ovat liian isoja, pulttilukkoset oikeastaan turhia koska mp 40 tai stg ajaa aivan saman asian.

Ei jeesus waw on toteutukseltaan niin päin pyllyä verrattuna mw:seen ja miksikö? S&D mapit ovat liian isoja, pulttilukkoset oikeastaan turhia koska mp 40 tai stg ajaa aivan saman asian.
Juu, samalla linjalla. Mulla on waw 2 prestigeen 65 asti pelattu ja ei vaa enää jaksanu. täyttä shittiä. Aina kun käynnistin sen mietin miksi pelaan tätä enkä cod 4? Ja cod 4 o 10 prestige 55 koska sitä jaksaa vieläkin pelata vaikka on pelattuna jo 23d.

Itse kyllä tykkään waw aikakaudesta, mutta itse toteutus on päin helvettiä. Liian ylivoimaiset aseet.. esim joku MP40. Sit kenttien koot - liian isoja, ajoneuvot ... noi riittää jo pilaamaan pelin, pikkuseikkoja pikkuseikkoja..

Suurin vika World at Warissa taisi olla se, että se tuli Modern Warfaren jälkeen. Hyvä pelihän tuo on, mutta jää pahasti edeltäjänsä varjoon. Itseäni WW2:n aikakausi kiinnostaa enemmän, kuin nykyajan muovileluilla leikkiminen, mutta en minä WaW:ia kovin paljoa jaksanut pelata (zombi-modi poislukien). Tuntui niin samalta, kuin Modern Warfare. Siihen kun oli jo kerennyt kyllästymään, niin lopputuloksen saattoi jo arvata. Samaa virhettä pyrin välttämään jättämällä tämän sarjan seuraavan osan välistä.

Ite jätin Wawin väliin, jotta sitten tämä tuleva tuntuu hieman tuoreemmalta tekeleeltä. Kun on jo 2 vuotta vetänyt tätää Modern Warfarea, niin kaikki tuntuu jo niin uudelta. Jos oisin vetänyt WAWIa täs välis, niin tuskin olis niin mahtava kokemus tämä uuden myötä. Varmaan siis tarkoitit, että tämän sarjan seuraava osan välistä, niin kuitenkin tätä Treitratsin toisen maailman sodan tekelettä, mut siis, näin!

Helvetti et kaikki jaksaa vääntää, no okei aiheen ideahan on se. Itse jätin COD4 ostamatta ihan vaan sen takia, että oli sitä tullut kaverilla ihan tarpeeksi pelattua ja muutenkin itse pidin heti alusta asti enemmän WAWista kuin 4. Nettipeliä on kummassakin aika samallaisia paitsi tietysti on niissä nyt erojakin. Esim wawissa on tankkeja ja isompia kenttiä. Ja tämä kaikki on vain plussaa EI miinusta. Yksinpeli on huomattavasti parempi WAWIssa kuin Cod4. Plussaa tulee myös wawille siitä, että se sisältää coopin kaverin kanssa ja netissä. Ja sitten Nazi Zombie. Tää kruunaa kakun. Yhteen veto: WAW on vain parempi kuin COD4. Kummatkin ovat hyviä pelejä ei siinä mitään, mutta WAW vain sisältää enemmän asioita mistä pidän :)

On totta se että WAW toimii lähes kaikelta osin cod4 paremmin. On hostin vaihtoa, paremmat saundit yms. Silti minua on wawissa häirinnyt muutama seikka jotka kaataa sen. Pahin asia on ehdottomasti snipujen hitboxit. Kuinkahan usein on jättänyt osuman rekisteröimättä? Veikkaan että 1/3 varmoista osumista on tuomittu hudeiksi. Sitte toi asetasapaino. Ei jeesus sentään. STG! Siis oikeesti, siellä HC puolella tätä käyttää 50 % pelaajista. Eikä ihme, on niin ylivoimainen vehje ettei mitään järkee. Normissa on sitte toi MP40. Siihen rumpulipas ja steady aim niin muuta ei tarvi. Kiväärit ovat ihan turhia vehkeitä johtuen siitä ettei niissä ole potkua yhtään. Perkeistä vois mainita ns. PASKA PERKIN. Waw veteraanit tietää mistä on kysymys. Eli second chance! ***** mikä peli-ilon tappaja, kaveri on downissa todella pitkään jonka aikana voi snipata Magnumilla ensin sen kuka sua ampui ja sitten vielä ne epäonnen soturit jotka ovat unohtaneet että kaveri vain haavoittui.

Kämppiminen! No wawissa tähän ei voi kyllästyä koskaan. Kämppimestoja on enemmän kun lampaat söis, johtuen isoista kartoista, realistisesta väripaletista(kyllä, toisessa maailmansodassa kaikki oli harmaata tai mustaa tai paskan väristä)
ja noista bettyistä. Hurraa!
Kartatkaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta miellytä minua. Jokin koukku niistä vaan puuttuu. Ehkä se että kämppimestoja on niin paljon.

Kyllä olen sen verran tätä pelannu että voin mielipiteeni julkaista kokemuksen enkä fiiliksen pohjalta.

Treiarkkia vastaan mulla ei ole mitään, pidin cod3 tosi paljon ja pelasin sitä ihan mielettömiä määriä. Siinä ei ollut muuta vikaa kun partyt tai siis niiden puute.

wawissa kusee myös se et sitä on mahdoton pelata jos ei oo ostanu karttapaketteja storesta itellä loppu wawin pelaamine sen jälkee ku 3. karttapaketti tuli yleiseen kiertoon publalle mikä tarkotti sitä et kokoajan partyt kaatuu ku 50% kartoista puuttuu. hakkasin kyllä vikalle prestigelle 65lvl ja kaikki aseetki tehtynä harmi vaa et uudet kartat pilaa sen pelin joten siirryin takas Cod4 missä uudet kartat ei tuu niille kenellä niitä ei ole.

Molempi parempi. Oon pelannu molempia suunnilleen sen 20 vrk onlinea ja molemmat on omalla tavallaan hyviä. Mutta jos jommankumman pitäs ottaa mukaan sinne kuuluisalle autiolle saarelle ni ottasin ... tidimtidim.. *rumpujenpärinää*.... WaWin! Jes, siinä on enempi munaa mun makuuun!

Aika samoilla linjoilla quassimon kanssa paitsi, Cod4 on omasta mielestä parempi kun se ei kuse netissä niin pahasti kuin waw ja zombeista en välitä tai co-op modeista ja bettyt kyllä hehkuu silmiin niin kirkkaasti että en niistä urputtais.

WaW on siit parempi et ei tarvi koskaan vaihtaa classii: aina riittää MP40 round drum + steady aim oli pelimuoto mikä tahansa, oli vastustaja kuka tahansa ja oli hardcorea tai corea :cool:

Huh huh, aika kovaa settii tulee :D Sanot itse että peli lytätään heti ilman pelaamatta, mutta perustelusi WaW>cod4 on vain että "parempi teknisesti ja pelattavuudelta". Teknisesti? Suht toimiva host migraatio, plussaa, muuten identtinen cod4. Pelattavuudelta? FPS peleissä tuo pelattavuus ei onneks pidä sisällään niin kauhean paljon. Jotain esimerkkejä ois ollu kiva kuulla. Jokaiseen mappiin pääsee maan alle klitsaamaan kuulostaa erittäin mahtavalta pelattavuuden kannalta (Y). Bolt Action aseet kusevat liikaa suhteessa SMG aseisiin joten se menee mp40 lonkalta pelamiseen.

Ne 5d mitä mulla oli publaa-aikaa ja 50 consolegaming matsii riitti mulle wawin onlinestä. Koitin joku pari kuukautta sitten pelata wawia uudestaan uudella accolla ja menin siihen Boot Camp -pelimuotoon jossa siis alle 12?lvl saa pelata. Hostina toimi 10 pressun äijä :D. Asevalinta oli suuri yllätys: MP40 ja tais sieltä jugga löytyy vielä kyljestä. Sitten menin FFA ja kaikki jotka olivat aukaisseet MP40 käytti sitä. Ei vaan jaksa enään sitä samaa tykytykytykytyky koko ajan.

En oo koskaan tajunnut miks jotkut pelaa väkisin paskoja pelejä jos on parempiakin tarjolla. Tosin peliseura vaikuttaa paljon jne mutta se on aivan turha koittaa käännyttää toisen ihmisen mielipidettä.

Oot kyl väärässä. HC:tä juuri kukaan pelaa mp40. Se on oikeesti ihan hirvee paska lutkutin jolla ei osu mihinkään joka on 10 metriä kauenpana. Ehkä se sopii siihen normin juoksu, spreijaus, pomppu hippaan, mut eipä muuhun. On kyllä totta, että stg on HC puolella pirun kova, mutta en sanois mitenkään ylivoimaseksi. Paljo kovia mutkia muitakin ja siellä pärjää kyl perus kivääreilläkin.

Kertokaas mitenkä se pulttilukko olis pitäny pitäny toteuttaa, että olis miellyttäny? Tottakai ne kusee suhteessa sarjatuliaseisiin, mut niinhän se menee oikeestikin. Älä pelaa niillä jos ei toimi. Turha siihen on ainakaan vedota ku peliä kokonaisuutena arvostelee.

E: Nii ja kaikki klitsit korjattiin parin kuukauden sisään julkasusta. Kiva, että joku jaksaa vielä muistaa! Mites ne nelosen lentävän pallinaamat... krhöm krhöm.

En oo koskaan tajunnut miks jotkut pelaa väkisin paskoja pelejä jos on parempiakin tarjolla. Tosin peliseura vaikuttaa paljon jne mutta se on aivan turha koittaa käännyttää toisen ihmisen mielipidettä.

jep, kukas sitä ny oikeesti jaksais jotai CoD 4 enää vääntää?? :p ...mut joo: mielipiteitä on monia.
WaWista kaikki maailman klitsit ja muut "hämyt" korjattu, iskee paremmi ku nelonen.
aika paljo siin neloseski tuli/tulee vastaan jotai smg-janttereita...staedy aim, jugga..ymym..kui siistii se si o?!?

loppupeleis aika samanlaista mättöö kummassakin, IMO...joku viksu kerran totes: samaa paskaa eri paketissa!

Wawissa pulttilukot on aivan liian tehottomia normimuodoissa = turha ees käyttää toisin kun nelosen kiväärit. Asetasapaino on parempi nelosessa.

Nii ja kaikki klitsit korjattiin parin kuukauden sisään julkasusta. Kiva, että joku jaksaa vielä muistaa! Mites ne nelosen lentävän pallinaamat... krhöm krhöm.

No ei ne kauaa lennelly. Oisko viikon tai kaks. Mut jos alkuperäisen pelin "murtaa" tai käyttää klitsejä, ei sitä voi käyttää arvostelu perusteena ellei se pilaa ihan koko peliä. Ei näissä kummassakaan niitä temppuja häiritsevän paljon voi tehdä. Ainakaan enää.

Pulttilukoista sen verran vielä että normissa kaikki tappaa ekalla jos osut rintaan/päähän. Ei se vielä vaikeaa olekkaan, mut kun niitä osumia ei rekisteröidä. Tajuutko? Omassa viestissäni tarkoitin lähinnä noita semi-auto kiväärejä. Ne on coressa täyspashoja, johtuen tosi vaatimattomasta tehosta. Vertailun vuoksi COD4:sen G3 tai M14 ovat erittäin käyttökelpoisia konepislareitakin vastaan kun vähän kattoo ettei ihan pahimpiin sumppuihin itseään tunge.

Kyl WAWia olis kiva ollut pelata kun olis voinu normia vääntää. Mut muahan ei kiinnosta käyttää yhtä ainoota, kuten Junnuuki mainitsi, asetta ja perkkejä. Mitä v***n jännää siinä on illasta toiseen. HC taas on niin hirveetä ittesä hiplaamista(harrastan sitä lähinnä itseni kanssa aina kun kämpin ja sitähän tässä saakin tehdä riittävästi:)) etten siihen ikinä oikein tykästyny.

HC on kyllä corea parempi tässä pelissä minusta. Johtuen lähes kaikkien aseiden ja perkkien käytettävyydestä. Sen vaihtelun vuoksi valintani oli HC. Plus TIETENKIN se että lähes kaikki Wawia samaan aikaan pelanneet kaverini pelasi HaartKorea.

Molemmissa on puolensa ihan varmasti. Nämä on vaan mun näkemyksiä, teillä WAW-faneilla on omanne ja ne ovat ihan yhtä oikeita. Ja sit eiku JUOMAAN.... :D

Ylös Bottom