Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of goo käytännössä ilmaiseksi pc:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
2D Boy: Games

WoG_orderButton_bday.gif

electroniani ei mokoma hyväksynyt kylläkään :mad:

Vastaus: World of goo käytännössä ilmaiseksi pc:lle

Nää on kyllä hienoja tempauksia pelaajille.

Peck4, eikö onnistu jos maksat PayPalin kautta?

Nää on kyllä hienoja tempauksia pelaajille.

Peck4, eikö onnistu jos maksat PayPalin kautta?

paypal-tilin omistan, mutta ei suostu lisäämään sinne krediittejä. noo, on tässä onneksi muutakin pelattavaa :o

Kyllä tuon eilen vielä hyväksyi minun OP visa electronin, siitä get it! linkistä menin ja laittelin tietoni siihen vasemmalle (Pay with Credit Card or Log In), en siis mennyt Paypal tilin kautta (kun en sellaista omista).

e: meni jo
Gfizkin jos viitsisi editoida quoten pois

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hahah, oikein hyvä peli kyllä ja varsin addiktoiva, mut meidän kissa perrskele kiinnostu pelin mustasta kursorista vähän liikaa..

Pelatessa huomas että mitäs kissa seuraa ja sydän siinä jo pomppas kurkkuun kun se hyppäs takajaloille teeveepöytää vasten ja oli valmiina hyökkään. Oli pakko pistää virrat pois ettei raapase.
Se kun nukkuu aina teeveen edessä niin nyt ei voi sitten pelata kun kissa on telsun edessä. Ei meinaan olis tollaselle pehmeepintaiselle HD teeveelle varmaan kissankynnet hyvä juttu :S Reikähän siihen tulis, kun se vielä on aina kynnet pihalla, jos jotain kiinni ottamassa.

On mulla ongelmat :D

Pelintekijät eivät tuota peliä ilmaiseksi jaa. Ostaessa pelin saa sähköpostiinsa linkin mistä pelin voi ladata (tuon nyt tyrkyllä olevan). Viestissä kiitetään pelin ostamisesta ja toivovat ihmisten olevan sen verran rehellisiä, ettei linkiä jaettaisi muille.

Itseltänihän se ei ole pois maksavatko ihmiset tuosta, mutta kahden tyypin indy-pelifirmaa voi hieman harmittaa.

Pelintekijät eivät tuota peliä ilmaiseksi jaa. Ostaessa pelin saa sähköpostiinsa linkin mistä pelin voi ladata (tuon nyt tyrkyllä olevan). Viestissä kiitetään pelin ostamisesta ja toivovat ihmisten olevan sen verran rehellisiä, ettei linkiä jaettaisi muille.

Itseltänihän se ei ole pois maksavatko ihmiset tuosta, mutta kahden tyypin indy-pelifirmaa voi hieman harmittaa.

linkki on kuitenkin yleisesti ollut jaossa, joten ton laillisuudesta en voi tietää. jos modet näkee asian häiritseväksi, niin minun puolestani sen voi editoida pois.

linkki on kuitenkin yleisesti ollut jaossa, joten ton laillisuudesta en voi tietää. jos modet näkee asian häiritseväksi, niin minun puolestani sen voi editoida pois.

Laillista saattaa vaikka ollakin, mutta pelin ostaneille tulleessa sähköpostissa tosiaan nimenomaan pyydetään että linkkiä ei jaella julkisesti, joten vähintäänkin moraalitonta toimintaa.

Ja kyseessähän on siis äärimmäisen hyvä peli, josta alkuperäinen 20 dollariakin on pilkkahinta.

Laillista saattaa vaikka ollakin, mutta pelin ostaneille tulleessa sähköpostissa tosiaan nimenomaan pyydetään että linkkiä ei jaella julkisesti, joten vähintäänkin moraalitonta toimintaa.

Ja kyseessähän on siis äärimmäisen hyvä peli, josta alkuperäinen 20 dollariakin on pilkkahinta.

noh, taidan ottaa ja laittaa moisen piiloon, sillä itse en mailia saanut, kun en peliäkään pystynyt ostamaan :o

Ylös Bottom