Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Goo (WiiWare, PC)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World of Goo (WiiWare)

Sinne meni ainakin toistaiseksi Mario Galaxyltä Metan parhaan Wii-pelin titteli. Vaikka on harmi, että pelin julkaisu Euroopassa venyy, niin täytyy todeta että ensi vuoden pelirintamasta Wiillä on tulossa erityisen maukas. Eikä ekstrakama tämän kaltaiseen peliin ole ollenkaan pahitteeksi.

Jumaliste mikä hype. Aika kovaa rankingia kyllä...pakkohan tää kait sitten on hommata, kun tulee.:D

Tuli pelattua demoversio PC:llä läpitte ja täytyy sanoo että loistohupia. Pitääpä kai hankkia kokoversiokin kunhan ilmaantuu, PC-pelien netistä ostamisesta kun en perusta.

Todella törkeää sorsimista tuo pelin julkaiseminen täällä Euroopassa retailina. Ihan sama vaikka olisi muutama lisämaailma, tuskinpa ne ovat parinkymmenen ylimääräisen euron arvoisia. Ja vaikka peli varmasti on hyvä, luulen että arvosanat on nimenomaan annettu siltä pohjalta, että peli julkaistaan WiiWaressa ja suhteelliseen halpaan hintaan. Saihan Braidkin todella hyviä arvosanoja ja on kaikin puolin hieno peli, mutta en kyllä ostaisi täysihintaisena. Jos ei muuten, niin ihan periaatesyistä.

Peliä olin odottanut jo ennen WiiWaren käynnistymistä. Nyt ketuttaa.

Todella törkeää sorsimista tuo pelin julkaiseminen täällä Euroopassa retailina. Ihan sama vaikka olisi muutama lisämaailma, tuskinpa ne ovat parinkymmenen ylimääräisen euron arvoisia. Ja vaikka peli varmasti on hyvä, luulen että arvosanat on nimenomaan annettu siltä pohjalta, että peli julkaistaan WiiWaressa ja suhteelliseen halpaan hintaan. Saihan Braidkin todella hyviä arvosanoja ja on kaikin puolin hieno peli, mutta en kyllä ostaisi täysihintaisena. Jos ei muuten, niin ihan periaatesyistä.

Jos täysihintaisena myydään, niin komppaan, syö paljon pelin mielenkiintoa (vaikka varsin hyvä ostos Wii-valikoimasta se silti luultavasti olisi). Tämä peli kuitenkin tämän hetken tietojen mukaan julkaistaisiin halpisversiona. Jos olisi vaikka 20-30 euroa retailina, niin ei todellakaan olisi mikään paha summa, vieläpä ekstrat huomioiden.

Ehkäpä eurooppalaiset eivät käytä WiiWarea yhtä paljon kuin jenkit, ja täällä Wiin levyjulkaisut menestyvät paremmin? Jos näin on, niin levyjulkaisuna peli saadaan useampien kuluttajien käsiin. Lisäksi Levyjulkaisun hinta putoaa aikanaan, alennuksissa ja käytettyjen myynnissä, joten hinta tulee vähintään lähemmäksi ladattavaa, vaikka toki silloin joutuu odottelemaan vielä pidempään.

PC-version demo olisi ladattuna, kunhan vain sattuu sopiva aika...

Jos täysihintaisena myydään, niin komppaan, syö paljon pelin mielenkiintoa (vaikka varsin hyvä ostos Wii-valikoimasta se silti luultavasti olisi). Tämä peli kuitenkin tämän hetken tietojen mukaan julkaistaisiin halpisversiona. Jos olisi vaikka 20-30 euroa retailina, niin ei todellakaan olisi mikään paha summa, vieläpä ekstrat huomioiden.

Pitäis olla tuon 30 euron hujakoilla lopullinen hinta. Outo ratkaisu kaikenkaikkiaan, sillä luulisi että juurikin tuontyyppisellä pelillä tehtäis eniten VOITTOA kun se myydään latauspalvelun kautta. Ihme juttu. Ja nuo lisäkentat vois olla ladattavan maksullisen lisäsisällön muodossa..

Ihan kunkku peli! Onneksi mulla on jenkki-Wii ja sain pelin ostettua WiiWarena.

Erittäin hyvä peli kyllä, mutta vain reilun parin tunnin kesto harmittaa:/

Nyt on peli läpi pelattu ja on hatun noston paikka. Lopputekstit kruunasi pelin. Taisi olla peräti kolme nimeä :)

Keitähän pelaajia ne nyt taas ovat kuunnelleet?

Kyllä toivon että firma tajuaa että molempi parempi ja pistää sen myyntijulkaisun sitten ulos myöhemmin suunnitellusti.

Aika monia eurooppalaisia pelaajia, sillä aikamoinen haloo tästä alunperin nousi.

No kieltämättä hyvät myynnit Amerikassa varmasti nostivat mielenkiintoa julkaista tämä Wiiwaressa täälläkin.

Kyllä toivon että firma tajuaa että molempi parempi ja pistää sen myyntijulkaisun sitten ulos myöhemmin suunnitellusti.

Olisihan se ihan kiva, mutta enpä usko että tuo paljon myisi halvemman ja paljon aiemmin tapahtuneen Wiiware julkaisun jälkeen, joten ymmärrän kyllä jos sitä ei tule. Nyt vain ei sitten sitä lisämateriaalia saadakaan. Mutta tiedä sitten vaikka se tulisi ladattavana myöhemmin.

ever since we realized that releasing world of goo as a wii retail game in europe is unfair to those on the other side of the atlantic, weve been in discussions with our european publisher about how to make things right.

Q: will there be an extra chapter for europe?
A: no. everyone will get the same version of the game.

http://2dboy.com/

Ei-materialisteja.

Ja hyvä niin. World of Goo on täydellinen Wiiware-peli (halpa ja lyhyt). En minä ainakaan olisi ollut valmis maksamaan tästä sitä 30-40 euroa, mitä se olisi aivan varmasti maksanut Suomen/Euroopan kiskurihinnoilla, aivan sama vaikka se olisi tarjonnut muutaman lisäkentän

Ei-materialisteja.

Ja hyvä niin. World of Goo on täydellinen Wiiware-peli (halpa ja lyhyt). En minä ainakaan olisi ollut valmis maksamaan tästä sitä 30-40 euroa, mitä se olisi aivan varmasti maksanut Suomen/Euroopan kiskurihinnoilla, aivan sama vaikka se olisi tarjonnut muutaman lisäkentän

Itse olisin kyllä ottanut mieluummin levyversion, nykyisellään wiissä on kovin ahdasta vaikkei olisi edes montaa peliä sinne ostettuna/asennettuna. Muistikortille siirtely ja sieltä takaisin on todella tylsää rumbaa. Saisi jo pikkuhiljaa tulla tuki usb-massamuisteillekin, tai edes se että pelit voisi käynnistää suoraan kortilta.

Loistavaa matskua, nyt on ensimmäinen chapter takana ja toisen chapterin eka kenttä vaan nosti tasoa entisestään, erittäin lupaavalta näyttää :)

Kevyestihän tästä huvista olisi täydenkin hinnan maksanut! Nyt vaan joukolla Wii Wareen, hintaa tulee vaivaiset 1500 pistettä. Lähetin jo joululahjaksi neljälle kaverille.

Kyllä tuli jo odoteltuakin tätä ja oli kyllä odottamisen arvoinen. Aivan loistava peli. Peli muuttuu ja muokkautuu joka chapterissä, jonka takia siihen ei oo missään vaiheessa tullut kyllästyttyä. Luultavasti pitkä-ikäisin WiiWare peli, koska joka kentässä voi koittaa saada semmosta OCD(tai ODC :) ), jossa täytyy saada suoritettua joku ylimääräinen tehtävä (esim. mene kenttä läpi 10 siirrossa tai 21 sekunnissa yms.). Tällä hetkellä olen tietääkseni vikassa chapterissa ja kahdeksan tuntia peliaikaa takana, eli riittää pelattavaa.

Odotin peliltä paljon, koska konsepti on aivan loistava. Eikä peli pettänyt odotuksia. Mutta en osannut odottaa, että kaikki muukin pelissä on aivan yhtä korkealla tasolla. Tässä pelissä on varmaan yhtä pelimaailman kekseliäimmistä suunnitteluista ja sen ansiosta myös vaihtelua paljon enemmän kuin olisi voinut koskaan toivoa. Loppupuolen meninki on aivan erilaista kuin alun ja peli on myös todella tunnelmallinen. Asia jota en osannut tämän tyyppiseltä peliltä odottaa.

Uskomatonta, että kahden hengen tiimillä on saatu aikaan paras konsepti ja kekseliäintä suunnittelua pitkään aikaan. Sen lisäksi peli on todella loppuun asti hiottu. Myös musiikit ovat varmaan vuoden parhaimmat. Yleensäkin väitän, että tässä on vuoden paras peli ja yksi kaikkien aikojen peleistä. Pitää vielä peliä sulatella, mutta eipä ole taas aikoihin tarjonnut mikään peli tällaisia fiiliksiä. Ei ainakaan mikään peli tänä vuonna, vaikka hyviäkin pelejä on mukavasti julkaistu.

Ylös Bottom