Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World Of Tanks (beta)

Vastaus: World Of Tanks (beta)

Onko muilla ollut mahdoton input lagi tässä pelissä? Latailin betan ja aattelin, että tyypataan nyt, mutta tuo oli itselläni ihan pelikelvoton (lagi ~20s siitä ku jotain tekee). Ainut, mikä toimi kuten pitää, oli tykkitornin kääntäminen.
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Onko muilla ollut mahdoton input lagi tässä pelissä? Latailin betan ja aattelin, että tyypataan nyt, mutta tuo oli itselläni ihan pelikelvoton (lagi ~20s siitä ku jotain tekee). Ainut, mikä toimi kuten pitää, oli tykkitornin kääntäminen.
Jptain samasuuntaista ongelmaa oli itsellä, paljon piti tästäkin videota pistää mutta kyllä tuo toimimattomuus tappoi pelihalut. Epäilen kyllä että vika korjattu kokoversioon.
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Jptain samasuuntaista ongelmaa oli itsellä, paljon piti tästäkin videota pistää mutta kyllä tuo toimimattomuus tappoi pelihalut. Epäilen kyllä että vika korjattu kokoversioon.

Harmillista, sillä normaalisti Beta-testeillä pyritään poistamaan pahimmat lapsukset pelistä ennen julkaisua, mutt ajos itse Beta ei toimi, eipä saada testidataa juurikaan, jos jonegi ei jaksa montaa minuuttia pidempään olla linjoilla. Ennenkin "bugisiin" betoihin törmätty, mutta ei näin pelikelvottomiin...
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Vitti kun kukaan muu ei jää ikinä puolustelemaan tota omaa "pesää" Kaikki vaan lähtee ryntäilemään eturintamaan heti -_-
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Sain kans avaimen tänään, training ei oikein toiminut, ja sen jälkeen bugas koko homma, mut nyt toiminut moitteettomasti, matchmaking sujuu nopsaan ja matsit toimii hyvin
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Rasittava bugi ilmeni tässä päivityksen jälkeen. Ei saa päivitettyä kalustoa parempaan iskuun, vaikka ostaa ja kiroilee. Korjausta on ilmeisesti tulossa lähiaikoina...
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Itse olen jokusen pelin PC:llä pelannut ja tuntuu olevan kosolimiehillä aivan erilaiset taktiikat käytössä. Alkaa melkein hymyilyttämään jos ensimmäisen 3min. jälkeen on vastustajalla tuhoutuneena 2 tankkia ja omalla tiimillä on samanverran toimintakuntoisia tankkeja jäljellä. Tässä pelissä ei todellakaan kannata ajaa putket punaisena eturintamalle jos ei ole ketään takana turvaamassa. Ajoittain kallion takana tulitellessa näkyy kun, kiven murikat lentelee vieressä ja huomaat ampuneesi läpinäkyvään seinään.
Kontrollit on jotain aivan jäätävää mutta, kaipa tähänkin tottuu jollain aikataululla. Valikot on sairaan sekavat ja ei aina muista mistä saa tankkia kehiteltyä, mitä siihen saa kehiteltyä ja mistä saa tutkittua uuden tankin.
Suosittelen niille jotka ei ole PC versiota kokeillun niin, ei tuota PC versiota kokeilekkaan. Boxille tullut versio tuntuu "telan alle jääneeltä" sen jälkeen.
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Kontrollit on jotain aivan jäätävää mutta, kaipa tähänkin tottuu jollain aikataululla. Valikot on sairaan sekavat ja ei aina muista mistä saa tankkia kehiteltyä, mitä siihen saa kehiteltyä ja mistä saa tutkittua uuden tankin.
Suosittelen niille jotka ei ole PC versiota kokeillun niin, ei tuota PC versiota kokeilekkaan. Boxille tullut versio tuntuu "telan alle jääneeltä" sen jälkeen.

Kyseessä on beta. Itse olen myös puucee-versiota testannut (kaveri myös) ja en/emme nyt sanoisi että hirveän paljon huonommasta tekeleestä on kyse, tai että olisin mistään sekavuudesta tuon suhteen kärsinyt. Paljon vielä kuitenkin syvennystä ON luvassa, nimenomaan hyvässä. Kontrollit ei myöskään ole aiheuttaneet valittamista, ehkä jopa vaikeampaa oli hallita puucee kaimaansa, joskin siinä lienee kyse vain tottumattomuuden voimasta.
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Onko muilla ollut mahdoton input lagi tässä pelissä? Latailin betan ja aattelin, että tyypataan nyt, mutta tuo oli itselläni ihan pelikelvoton (lagi ~20s siitä ku jotain tekee). Ainut, mikä toimi kuten pitää, oli tykkitornin kääntäminen.

Itsekään en päässyt betaa tutorialia pidemmällä juuri samaisesta syystä johtuen. Sitä ennen olin jo ehtinyt kiroamaan vaikean ohjauksen ja tuo 20 sekunnin lagi yksinpelissä(!) tappoi sitten lopunkin innon.
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Itellä ei tuommosia enää viime päivityksen jälkeen ole ollut. Peli on toiminut paremmin kaikin puolin, lukuunottamatta ärsyttäviä jäätymisiä tuolla "hallin" puolella ja tietysti em. osapäivityksien satunaista toimimattomuutta tankeissa. Innolla odotan koko versiota ja korjauksia. Yhä. :)
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Jonkin verran tullut pelattua tankkia, mutta tänään alkoi lagaamaan niin pahasti ettei pysty pelaamaan. Aiemmin oli täydet palkit yhteyskuvakkeessa, nyt punaisella. Ei johdu omasta yhteydestä. No, pitää toivoa että korjaantuisi...
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Herätelläänpä tämä ketju nyt kun uutta patchia pukkaa parhaillaan. Jospa alkaisi beta olla viimein siinä mallissa että pahimmat bugit on korjattu.

Viikonlopuksi luvattu tapahtumia joissa palkintoina Locust ja Ram II unlockattuina valmiseen peliin. Kultakolikoita on myös viikonloppuna tarjolla, mutta ne ovat käytettävissä vain betassa.

Ja päivää vain kaikille, eka postaus minulta. :D

Edit: No päästiin Sand Riveristä ja upgrade-bugista eroon. Tilalle tuli kaksi uutta mappia ja uusia bugeja. Pelattavuus kaikkiaan parani, mutta vielä on devillä säätämistä. Tämä boxiversio ei siis ole vain PC:ltä käännetty vaan kokonaan uusi kyhäelmä... ei ihme että teettää työtä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Ah, tankkikaverihan se sieltä putkahti linjoille myös!

Patch tosiaan korjasi muutamia asioita ja lisäsi tavaraa. Käyttis jälleen muuttui hiukan "konsolimaisemmaksi" ja tulipa tänään otettua ensimmäinen törmäystappo, kun olin panokset unohtanut ostaa. :D Kyllä tämän parissa yhä vain viihtyy, yhteysongelmatkin näyttäisi vähentyneen, tai loppuneen ainakin täällä päässä kokonaan.
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Nyt näyttäisi olevan peli kaikille avoinna. Itse en vaan pääse ollenkaan kokeilemaan, sillä peli ei anna minun suorittaa tutoriaalia tai liittyä peliin. Tankkia valittaessa peli ilmoittaa tilini olevan lukossa. Onko jollakin vinkkejä tähän?
 
Vastaus: World Of Tanks (beta)

Nyt näyttäisi olevan peli kaikille avoinna. Itse en vaan pääse ollenkaan kokeilemaan, sillä peli ei anna minun suorittaa tutoriaalia tai liittyä peliin. Tankkia valittaessa peli ilmoittaa tilini olevan lukossa. Onko jollakin vinkkejä tähän?
Sama ongelma täällä, mutta tällaisen löysin virallisilta foorumeilta.
Hey There Tankers!


We love to see all of your faces on the battlefield! It appears that with everyone entering into the game, we are experiencing some overload on our tutorial missions.

If you have entered our tutorial missions, please do NOT back out. Please wait for your turn in the queues as backing out can cause you to become locked out of the game.

If you have backed out and are currently locked out, please be patient as our development team has found the solution to the issue and are working on a fix.

We apologize for any inconveniences this may cause and appreciate your patience during this process.
 
Ylös Bottom