Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Warcraft

Siellä on Asmongoldin striimissä alkulämmittelyt menossa, klo 01:00 aukeaa suomen aikaa expansion. Itse ajattelin mennä aamulla ehkä kurkkaamaan, viimeistään ensi vkl.

 
Dingasin tuossa muutama päivä sitten lvl 60, pari päivää siinä leveloimisessa kesti.

En ehkä ymmärrä, miksi Shadowlandsia ylistetään niin paljon. Min mielestä se on sitä ihan samaa kuin aina ennenkin, tietysti kaikki näyttää nätimmältä, mut siihen se jääkin. Aion kuitenkin jatkaa pelaamista, koska oon koukussa!

Yhtään dunkkua / raidia en ole ehtinyt kokeilemaan, mut eiköhän niitäkin tuu kohta kokeiltua. En oo koskaan tykännyt käydä dunkuissa random-tyyppien kanssa, mut eipä tässä muutakaan vaihtoehtoa oo, koska kukaan min tutuista ei taida enää pelata wowia.

Muutamalla battlegroundsilla oon käynyt. Pelaan roguella, ja oon ehkä huonoin rogue ikinä, etenkin PVP:ssä. Turpiini oon saanut ihan kiitettävästi, mikä taidon puutteen lisäksi johtuu varmaan siitä, ettei mulla ole vielä kunnollisia varusteita tuohon hommaan.

Mitä mie sitten oon tehnyt? Olen nyt häpeäksi pelaaville naisille ja myönnän, että eka asia minkä tein max levelin saavutettuani, oli kokkaustaidon kehittäminen täysille :D Vielä pitäis kalastusta ja muita ammatteja vähän treenailla.

Mut siinäpä se tältä erää. Jaan lisää kokemuksiani myöhemmin!
 
Näin uutena Wowin ystävänä haluaisin kysästä et mitenkäs se menee et tarvihteeko edellisiä päivityksiä hankkia jos haluaa vaan päästä pelaa shadowlandia. perus wowi löytyy ihan kuukausi maksulla ladattuna koneelle ja nyt naputellu sitä tässä muutaman viikon ja olen saavuttanut nyt 50levelin ja vaikka pelattavaa olis ja vaikka millä mitalla ja varmastikkaan murto osaa romuista ei ole kerättynä niin tekisi mieli päästä kokeilee ihan vaan tätä uusinta päivitystä.
 
Näin uutena Wowin ystävänä haluaisin kysästä et mitenkäs se menee et tarvihteeko edellisiä päivityksiä hankkia jos haluaa vaan päästä pelaa shadowlandia. perus wowi löytyy ihan kuukausi maksulla ladattuna koneelle ja nyt naputellu sitä tässä muutaman viikon ja olen saavuttanut nyt 50levelin ja vaikka pelattavaa olis ja vaikka millä mitalla ja varmastikkaan murto osaa romuista ei ole kerättynä niin tekisi mieli päästä kokeilee ihan vaan tätä uusinta päivitystä.
Ei sun tarvitse ostaa edellisiä lisäreitä, vaan pelkästään Shadowlands.

https://us.battle.net/support/en/article/15733
 
Toi Wrath of the Lich King herättää kyllä muistoja. Mun mielestä ylivoimasesti paras lisäri wowiin, toki näitä uusia ole edes pelannut Pandaria oli viimenen mitä pelasin. Ihan järkyttäviä määriä pelitunteja käyttänyt wowiin aikoinaan.

Olihan tälläinenkin tapahtuma aikoinaan Lich Kingissä, Suomalainen Paragon nousi maailman parhaaksi killaksi kukistamalla ensimmäisenä Wrath of the Lich King -laajennuksen loppupomon. Selkäsaunan kohteeksi joutui luonnollisesti Lich King, jonka Paragon pieksi 25 pelaajan vaikeampana versiona ensimmäisenä kiltana maailmassa.
 
Tuleva lisäri ei herättänyt sen suurempaa kiinnostusta. Trailerikin oli tosi pitkäveteinen.

Mut eiköhän tota tule kuitenkin pelattua.

Wrath of the Lich Kingin julkistuksen myötä vois harkita Classicin kokeilemista. Wotlk:n aikana tuli viimeksi raidattua ihan semivakavasti. Mut vaikka sen kokeileminen kutkuttaa, mie tiiän, ettei se tunnu enää samalta kuin silloin ennen. En ole enää missään yhteyksissä sen aikaisiin pelikavereihin, eikä WoWin pelaaminen ilman hyvää porukkaa oikein maistu. Ja uusiin ihmisiin en jaksa tutustua :D
 
Joo ei voittanut tämä esitys minua takaisin. Lohikäärmerotu ei innosta laisinkaan, ja koska uusi classi on sidottu siihen, niin jää sitten se classikin samalla väliin.

Uusista talent-puista voi ehkä olla iloa, mutta se riippuu ihan siitä, kuinka monta oikeasti käyttökelpoista buildia niiden avulla saa aikaiseksi. On varmaan aika realistinen veikkaus, että lopulta jokaisella classilla on vain se yksi buildi, jolla tekee mitään, jolloin koko uudistuksella ei käytännössä ole mitään vaikutusta.
 
Tulipa katsottua tuo koko esitys ja täytyy sanoa että ainakin Blizzard yrittää tehdä WOW:ista taas hyvän, monta mielenkiintoista uudistusta jotka saattavat ainakin saada kokeilemaan.

Wrath ei kyllä kiinosta ollenkaan, classic WOW on liian HC meikäläiselle.
 
Tämäkin starttasi tuossa yöllä, itse en tähä kelkkaan enää hyppää, mutta ihan mielenkiintoiselta on vaikuttanut mitä katsonut ihmisten Launch gameplaytä

 
Ylös Bottom