Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Warcraft

Classic on lähes täällä jo ja moni varmasti miettii missä haluaisi pelata.

Jos haluaa valita serverinsä sieltä missä on paljon porukkaa tai vähemmän porukka, tai missä on paljon suomalaisia kannattaa katsastaa alla olevaa taulukkoa. Eihän siellä tietenkään kaikki ole antaneet tietojaan mutta on se suuntaa antava mitkä serverit tulevat pursuamaan ihmisiä.

(Poista välilyönti linkistä että se toimii.)

https:// docs.google.com/spreadsheets/d/14LUJjOp-BOOPT1J0vid1Pf3MzUbYULs-kzYlL2lMrRY/htmlview?usp=sharing&sle=true&pru=AAABbO3uZVQ*8s_LC51t-SmB6BMNqj_0DQ

Jos haluaa vastata oman valintansa listalle.

https://forms.gle/RRByhMkzVTahpTWM7

Uusia servereitä avataan tänään ennen launchia jos ei halua survoa samaan paikkaan kaikien kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Kevyet yli 150 tuhatta ihmistä katsoo Asmonin striimiä ja odottaa WoW:in uutta alkua klo 01 suomen aikaan, yhteensä yli puoli miljoonaa katsojaa jo tässä vaiheessa. WoWin suosio ei paljon ole kadonnut vuosien varrella.

 
Aika hurjat jonotusajat tuntuu olevan tällä hetkellä :D Kyllä sitä aikanaankin joutu jonottaan, mutta ei tämmösiä aikoja ole koskaan ennen ollut :D
 
Joo on siellä parhailla servuilla 6h jonot, mutta Blizzard varoitti ihmisiä et näin käy.

Juu ja ymmärrän kyllä syynkin, mutta menee tämä silti jo vähän naurettavan puolelle :D

Parin viikon päästä olis viä viimenen kesälomaviikko niin toivottavasti siihen mennessä helpottaa :D
 
Keskiviikkona ilmestyy Shadowlands pre-patch ja se tuo massiivisen muutoksen pelin hahmonkehitykseen ja moneen muuhun asiaan.

Uusi lvl 1-10 alue Exile's Reach missä opetetaan pelaamaan.

lvl 10-50 tapahtuu yhden laajennuksen aikana, uusien pelaajien on pakko mennä ensimmäisellä kerralla Exile's Reach -> Battle for Azeroth -> Shadowlands

Muut voi valita Exile's Reach tai normallista aloitus alueesta. Jos on yhtään lvl 120 (kutistuksen jälkeen lvl 50) hahmoa saat valita missä levelität hahmon 10-50, eli voit vaikka hypätä Wrath of the Lich Kingin pariin ja sitten Shadowlandsiin.

Eli enää ei tehdä useita laajennuksia levelityksen aikana ja olla ylilevelinen yhden alueen jälkeen.

Täytyy ottaa ensi viikonloppuna viimeistään työnalle tsekata miltä muutokset maistuu, jos vaikka saatais WOWista taas hauskaa.

Lisää infoa alla

 
Shadowlands ilmestyy 23.11. Sain juuri ensimmäisen hahmon ikinä maximi levelille kiitos todella paljon parannellun levelitys systeemin. Tästä on hyvä lähteä jatkamaan ensimmäistä kertaa muiden mukana uuteen laajennukseen.





AB849AE1-7E16-4F29-BD68-74609828A253.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Mitäääh, täällä on aihe WoWille! Oon muutaman kerran yrittänyt etsiä WoWille omistettua foorumilankaa, mutta en oo löytänyt.

Päivisin olen pelitoimittaja KonsoliFIN-sivustolla, ja pimeyden laskeutuessa maailman ylle muutun viekkaaksi night elf rogueksi!:cool: Olen pelannut WoWia vuodesta 2007 saakka.

Shadowlands tulee varmaan ostettua, mutta tuskin ihan heti. Odotan, että hätäisimmät saa hahmonsa leveloitua, niin ei tarvitse siinä hirveessä ruuhkassa possujen perässä juoksennella.
 
Mitäääh, täällä on aihe WoWille! Oon muutaman kerran yrittänyt etsiä WoWille omistettua foorumilankaa, mutta en oo löytänyt.

Päivisin olen pelitoimittaja KonsoliFIN-sivustolla, ja pimeyden laskeutuessa maailman ylle muutun viekkaaksi night elf rogueksi!:cool: Olen pelannut WoWia vuodesta 2007 saakka.

Shadowlands tulee varmaan ostettua, mutta tuskin ihan heti. Odotan, että hätäisimmät saa hahmonsa leveloitua, niin ei tarvitse siinä hirveessä ruuhkassa possujen perässä juoksennella.

Onhan täällä, ei tietenkän mikään kauhean aktiivinen ole ottaa huomioon ettei täällä tunnu paljon MMO pelaajia olevan.

Itse olen WOWia pelaillut kanssa jo vuosia mutta koskaan en ole jaksanut hahmoa kehittää maximi tasolle. Nyt kun sai rauhassa tehdä koko BfA laajennuksen ja nauttia tehtävistä ja tarinoista ilman että on ylilevelinen 1 alueen jälkeen. Mielenkiintoa varmaan tehdä muitakin hahmoja ja kokea nuo muut laajennukset kokonaisuudessaan jossain välissä.
 
Shadowlands-lisärin julkaisu lähenee päivä päivältä. Nyt WoWissa onkin alkanut Pre-Patch-tapahtuma, jonka aikana pahat scourget hyökkäilevät Alliancen ja Horden pääkaupunkeihin. Myös Icecrownissa sattuu ja tapahtuu: Noin 20 minuutin välein tuohon jäiseen maanosaan ilmestyy raidi-pomoja, jotka kuolon kohdatessaan saattavat tipauttaa ilvl 110 varusteita.

Itse olen näitä raidi-pomoja muutaman jo ehtinyt nirhata, ja olen saanut mm. tilavan, 34-paikkaisen laukun.

 
Shadowlands-lisärin julkaisu lähenee päivä päivältä. Nyt WoWissa onkin alkanut Pre-Patch-tapahtuma, jonka aikana pahat scourget hyökkäilevät Alliancen ja Horden pääkaupunkeihin. Myös Icecrownissa sattuu ja tapahtuu: Noin 20 minuutin välein tuohon jäiseen maanosaan ilmestyy raidi-pomoja, jotka kuolon kohdatessaan saattavat tipauttaa ilvl 110 varusteita.

Itse olen näitä raidi-pomoja muutaman jo ehtinyt nirhata, ja olen saanut mm. tilavan, 34-paikkaisen laukun.


Itsekkin ekana päivänä muutaman tapoin, jonkun turhan daggerin sain kerran :p mutta siitä saa onneksi aina valuuttaa jolla voi ostaa ilvl 100 kamaa niin ei tunnu turhalta.
 
Ylös Bottom