Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
olge sanoi:Voiko hahmon siirtää toiselta accountilta toiselle? Kaverilla tein jo hahmon(jota tuli kehitettyä ihan kivasti) ja olisi mukava jatkaa sillä hahmolla jos itse pelin ostan..
Podu sanoi:Jos teit kaverin acolla etkä 10 day guest passilla, et mielestäni pysty mitekään siirtämään hahmoasi. Mille levelille kerkesit ukkosi kehittämään?
olge sanoi:No ei nyt ihan hirveän pitkälle..lvl8Sillä oli vaan niin kiva pelata, hahmo oli muutenkin tosi jees, oli hyvät kamat tasoon nähden...
Podu sanoi:Sen verran vielä utelen, minkä hahmon teit? 8 lvl nyt vielä onneksi tulee nopeasti uudelleen, päivässä. Itse tehnyt 6 eri ukkoa, ja melkein kaikki 20 lvl.. Nyt vasta löytänyt hahmon jolla jaksanut pelata pitemmälle, toivottavasti
![]()
Nisupulla sanoi:Lomalla lähes 4 viikkoa ja fudut killastaTäysin pihalla uudistuksista. Miten peli on muuttunut battlegroundsien myötä?
valkoinenpupu sanoi:Mä sain potkut viikon jälkeen. Noh, emmä ois jaksanu sen porukan vauhdissa pelata muutenkaan.
Warsong on 10vs10 CTF jossa tulee nopeasti helppoja tappoja ja honorpisteitä jos on hyvä tiimi.
Alterac on 20vs20 isompi kokonaisuus. Vielä en oo siellä käyny, sehän on 51+ paikka. Kovat rewardit irtoaa sieltä, arcanite reaperiä hieman huonompi polearm mm. saa tasolla 51 jo kun vaan saa sen questin läpi. Ihmiset valittavat alteracin tylsyydestä ja siitä että siellä ei tapahdu mitään.
Suurin muutos on kai se, että tarren mill ja southshore eivät ole sodassa 24/7 enää, vaan suurin osa (ei kaikki) taistelusta on BG:eissa.
Nisupulla sanoi:Lomalla lähes 4 viikkoa ja fudut killastaTäysin pihalla uudistuksista. Miten peli on muuttunut battlegroundsien myötä?
Usean kymmenen henkilön raideissa tökkii ainakin. Samaten Horden ja Alliancen pääkaupungeissa, joissa on Auction Houset (Ironforge, Orgrimmar). Niiden ympärille kerääntyy aina sankka joukko pelaajia.olge sanoi:Pyöriiköhön WoW Radeon 9100:lla?
tuhnu sanoi:Usean kymmenen henkilön raideissa tökkii ainakin. Samaten Horden ja Alliancen pääkaupungeissa, joissa on Auction Houset (Ironforge, Orgrimmar). Niiden ympärille kerääntyy aina sankka joukko pelaajia.
Minun Athlon XP 2400+, 768 Mt SDRAM ja Radeon 9100 kyllä kuitenkin pyörittää peliä ihan tyydyttävästi (grafiikka-asetukset pitää tosin jättää suosiolla varsin pieniksi, etenkin piirtoetäisyys). Eniten tuottaa aina ongelmia Ironforgen alue pankin ja Auction Housen välillä. Mutta jos koneesi vastaa ollenkaan minun konettani, ei ole mitään estettä pelin hankinnalle.
Kannattaa huomata, että muisti on tärkeää. Sitä on pakko olla vähintään 512 Mt, mielellään kuitenkin 1024 Mt tai enemmän. WoWin paketissa annetaan minimimuistiksi 256 Mt, mutta olen kuullut kauhutarinoita noin pienen muistimäärän vaikutuksista.
olge sanoi:
Podu sanoi:No kyl![]()
Tuosta juuri wowissa pidän, isoja raideja pystytään tekemään. \o/
frozen9999 sanoi:pve servolla niin huomattavasti helpompaa ollu tuo