Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Warcraft

Vastaus: World Of WarCraft

Avustakaahan minua vähän. Kiinnostuin nyt tästä WoWista, vaikken ole aiemmin pelannut mitään MMORPG:tä. Jos Runescapea ei lasketa. Eli olen siis täysi aloittelija. WoWissa kuulemma pääsee kuitenkin aika nopeasti sisään peliin? Sitten olisi tuo kuukausimaksu. Luottokorttiongelmaa ei tule, kun voin ostaa peliaikakorttejakin.

Mutta siis osaisittekohan sanoa, onko tämä sellainen peli, joka koukuttaa ainakin nyt kolmen kuukauden ajaksi (ilmainen kuukausi + peliaikakortti) myös tällaisen ummikon? Minulla kun on sellainen "ongelma", että tällaiset vapaammat ja "päämäärättömämmät" pelit tapaavat jäädä hyllyyn pölyttymään.
 
Vastaus: World Of WarCraft

teräsporkkana sanoi:
Avustakaahan minua vähän. Kiinnostuin nyt tästä WoWista, vaikken ole aiemmin pelannut mitään MMORPG:tä. Jos Runescapea ei lasketa. Eli olen siis täysi aloittelija. WoWissa kuulemma pääsee kuitenkin aika nopeasti sisään peliin? Sitten olisi tuo kuukausimaksu. Luottokorttiongelmaa ei tule, kun voin ostaa peliaikakorttejakin.

Mutta siis osaisittekohan sanoa, onko tämä sellainen peli, joka koukuttaa ainakin nyt kolmen kuukauden ajaksi (ilmainen kuukausi + peliaikakortti) myös tällaisen ummikon? Minulla kun on sellainen "ongelma", että tällaiset vapaammat ja "päämäärättömämmät" pelit tapaavat jäädä hyllyyn pölyttymään.

Itse pidän nyt taukoa kun on muitakin pelejä (ja muita menoja) mutta voin kyllä sanoa että alkuinnostus on huumaavaa. :)

Helposti vierähtää varsinkin eka viikon aikana sellaiset 9 tuntia päivässä pelkästään pelatessa jos ei muuta menoa ole.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Manix sanoi:
Itse pidän nyt taukoa kun on muitakin pelejä (ja muita menoja) mutta voin kyllä sanoa että alkuinnostus on huumaavaa. :)

Helposti vierähtää varsinkin eka viikon aikana sellaiset 9 tuntia päivässä pelkästään pelatessa jos ei muuta menoa ole.

Seelvä. Entäs tämä Guild Wars? Siinä pelaaminen on kai enemmän tarinavetoista eli siis ei voi pitää taukoa questeistä ja vaikka kalastella koko päivää? Eli siis GW:ssä pelataan questit läpi ja sitten siirrytään PvP:n eikä jäädä vain "hillumaan"?

Pitää katsoa, jos ostaisi tuon WoWin ennen joululomaa.
 
Vastaus: World Of WarCraft

teräsporkkana sanoi:
Seelvä. Entäs tämä Guild Wars? Siinä pelaaminen on kai enemmän tarinavetoista eli siis ei voi pitää taukoa questeistä ja vaikka kalastella koko päivää? Eli siis GW:ssä pelataan questit läpi ja sitten siirrytään PvP:n eikä jäädä vain "hillumaan"?

Pitää katsoa, jos ostaisi tuon WoWin ennen joululomaa.

Guild Wars on hyvä peli ja tekee monet asiat erittäin fiksusti (muihin nettiropeihin verrrattuna). Totuus kuitenkin on, että se on pahasti itseääntoistava eikä questeissa ole juuri lainkaan vaihtelua. Minäkin kyllästyin ekalla hahmollani tasolla 19, eli juuri ennen kuin olisi päässyt sinne PvP-areenalle riehumaan. Kannattaa muistaa kuitenkin, että se on kuukausimaksuton eikä muistuta esim. WoW:ia juuri ollenkaan.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Wile sanoi:
Guild Wars on hyvä peli ja tekee monet asiat erittäin fiksusti (muihin nettiropeihin verrrattuna). Totuus kuitenkin on, että se on pahasti itseääntoistava eikä questeissa ole juuri lainkaan vaihtelua. Minäkin kyllästyin ekalla hahmollani tasolla 19, eli juuri ennen kuin olisi päässyt sinne PvP-areenalle riehumaan. Kannattaa muistaa kuitenkin, että se on kuukausimaksuton eikä muistuta esim. WoW:ia juuri ollenkaan.

Eli minun kohdallani kaupasta lähtee mukaan WoW, jos lähtee. Riippuu siitä, onko isä hyvällä tuulella :D. Luin tämän ketjun aiemmasta viestistä, ettei WoWia saisi myydä eteenpäin (minä en saisi myydä). Onko näin?

EDIT: Jaa kyllähän noita näyttäisi huuto.netissä olevan myynnissä. Hienoa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World Of WarCraft

Tilt-peliohjelma valitsi vuoden 2005 peliksi World of Warcraftin. Ei mennyt pahasti vikaan vaikka monia muitakin kiitettävän arvosanan teoksia olisi ollut. Vaikka nyt menee jo toinen pidempi tauko pelistä, palataan kyllä tähän taas vuoden vaihteen jälkeen. Kuka olisi uskonut että niinkin vaikea ja pienen piirin puuhasteluksi tuomittu maksullinen nettirope keräisi tälläiset pelaajamäärät ja addiktoisi aikuiset ihmiset perheen ja työn kustannuksella?

Haaveissa olisi vastaavanlainen pelikokemus konsolipuolella. Siihen tämä uusi sukupolvi antaisi hyvät mahdollisuudet.
 
Vastaus: World Of WarCraft

1. Miten toimii taistelut? Naksuttamalla hiirtä?
2. Voiko toisen iskun torjua muuten kuin pistämällä hyvät armorit tj.?
3. Voiko alempilevelinen hahmo voittaa ylempilevelisen? Ja jos voi, millä periaatteella?
 
Vastaus: World Of WarCraft

Tuplat, jotta tämä saadaan ylös!

Eikö kukaan WoWia pelaava osaa muka vastata :confused: :mad:
 
Vastaus: World Of WarCraft

Lotho sanoi:
1. Miten toimii taistelut? Naksuttamalla hiirtä?
2. Voiko toisen iskun torjua muuten kuin pistämällä hyvät armorit tj.?
3. Voiko alempilevelinen hahmo voittaa ylempilevelisen? Ja jos voi, millä periaatteella?

Varmasti tapoja on monia, mutta itse pelaan näin.

1. Taistelut hoidetaan hiirellä naksuttelemalla tai/ja numeronäppäimistä suoraan
2. Hyvät armorit ratkaisevat, peli heittää virtuaalinoppaa paljonko tulee osumaa. Juoksemalla karkuun tai muuten elehtien voi myös säästyä iskulta
3. Olen itse maksimi levelillä 60 ja helposti tälläisen warrun tappaa alempilevelinen. Oikeastaan tällä ei pitäisi lähteä kotikyläänsä pidemmälle ainakaan yksin. Asia on toisin jos osaa pelata, ehkä silloin warrukin pärjää ilman apuja ;)
 
Vastaus: World Of WarCraft

frozen9999 sanoi:
saa nahda kuinka kauan parjaa kun warrua nerffataan jo 3-4 kertaa jo putkeen ;)

Alussahan warru ei pärjännyt vaikka kamat olisivat olleet kuinka uberit, kaikki veivät.
Nyt warru vie aikalailla kenet vaan jos alta löytyy "uber epix shittiä" ja kyllä warru pärjää vieläkin vaikka nerffiä todellakin on ollut 3 kertaa ja neljäs tulee seuraavassa pätsissä, yay :)
 
Vastaus: World Of WarCraft

Nisupulla sanoi:
Varmasti tapoja on monia, mutta itse pelaan näin.

1. Taistelut hoidetaan hiirellä naksuttelemalla tai/ja numeronäppäimistä suoraan
2. Hyvät armorit ratkaisevat, peli heittää virtuaalinoppaa paljonko tulee osumaa. Juoksemalla karkuun tai muuten elehtien voi myös säästyä iskulta
3. Olen itse maksimi levelillä 60 ja helposti tälläisen warrun tappaa alempilevelinen. Oikeastaan tällä ei pitäisi lähteä kotikyläänsä pidemmälle ainakaan yksin. Asia on toisin jos osaa pelata, ehkä silloin warrukin pärjää ilman apuja ;)

1. Tosiaan kaikissa uudemmissa hiirissä joissa on kaikenlaisia lisänappeja, ovat meinaan pirun käteviä.

2. Ei se armor aina ratkaise [kyllä, nyt ********* pilkkua] maagi jos on vastassa niin turha sitä kilpeä on pitää ja toivoa lisä armoria, 2h ronksisti käteen ja toivotaan maagin tippuvan [ovat muute tällähetkellä tietyillä buildeilla mukavan imboja]

3. Alku, ouch.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Jos kiinnostaa toisenlainen, kypsempi MMORPG niin suosittelen lämpimästi jo yli vuoden kokemuksella: Eve-Online (esittelyvideon voi hakea painamalla tätä hiiren kakkosnäppäimellä ja tallentamalla kovalevylle). Jos haluaa 14-päivän ilmaisen trialin niin voi laittaa privaviestiä.

Ja tosiaan sori että tulin mainostamaan toista peliä tähän ketjuun.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Podu sanoi:
Alussahan warru ei pärjännyt vaikka kamat olisivat olleet kuinka uberit, kaikki veivät.
Nyt warru vie aikalailla kenet vaan jos alta löytyy "uber epix shittiä" ja kyllä warru pärjää vieläkin vaikka nerffiä todellakin on ollut 3 kertaa ja neljäs tulee seuraavassa pätsissä, yay :)

Quoteen itseäni :) .. Kun warrusta puhuttiin, niin jatketaan. Warriorin talent ´puussa protection puu on aika suuri vitsi tällä hetkellä .. Kovien [eikä niin kovienkaan] guildien tankit voivat vetää BWLssä MTnä ilman yhtään pojoa prot puussa.. Ja jos prot puussa pisteitä on, niin se on sitten max 15 pojoa, muut ovat täääysin turhia
 
Vastaus: World Of WarCraft

Tervehdys taas pitkästä aikaa.. Ajattelin päivittää kuulumisia kun nyt on aihetta. Nyt on Nefarian saatu ensimmäisen kerran tapettua. 10 päivää sitä yhteensä yritettiin ja lopulta kaatui :) Serverin toisena kiltana BWL tyhjennetty. Nyt innolla odottaa AQ:n avautumista.

Loot:
Staff
Cloak
Nemesis
Netherwind

Video löytyy tosta nefarian taposta: (viimoset prosentit) löytyy Täältä
 
VU Games tiedottaa

WORLD OF WARCRAFT® yli miljoona käyttäjää Euroopassa

Ranska, Pariisi - 19 tammikuuta, 2006 -- Blizzard Entertainmentin, World of Warcraft® - maailman johtavin tiliasiakkuuteen perustuva massiivinen monin-, online-, ja roolipeli - on ylittänyt yhden miljoonan käyttäjän rajapyykin Euroopassa, mikä on nelinkertainen määrä ennakkoarviohin verrattuna koko Euroopassa. World of Warcraft hallitsikin Euroopassa PC-pelien *myyntitilastoja viime vuoden. Maailmanlaajuisesti pelin edelleen kasvava asiakaskunta on saavuttanut jo 5,5 miljoonan rajan.

World of Warcraftia hallinnoidaan Euroopassa Blizzardin paikallisen Euroopan toimiston avulla, käyttökielinä Euroopassa ovat Englanti, Ranska tai Saksa. Toimisto perustettiin vuoden 2003 loppupuoliskolla ja työntekijöitä on jo 400, jotka tulevat 22 eri maasta. Blizzard Eurooppa - toiseksi suurin Blizzardin toimisto maailmassa- on laajentunut sitä mukaa kun World of Warcrafin suosio Europaassa on kasvanut.

* Perustuu Media Control:in & GFK:n lukuihin ympäri Eurooppaa, sekä sisäiseen tutkimukseen, että tiliasiakkuus tietoihin.


World of Warcraft Lunar festival 27.1.- 14.2 2006

Festivaali perustuu Kiinalaisten Uuden Vuoden juhlintaan joka alkaa uuden, alkavan vuoden uuden kuun ensimmäisenä (29.1) päivänä ja päättyy 15 vuorokauden kuluttua täysikuuhun. Kiinalainen Uusi Vuosi on noussut ympäri maailmaa juhlituksi trendijuhlaksi. Perinteisesti se on Aasiassa vietetty vuoden tärkein juhla, mutta vähitellen sen suosio on kasvanut joka puolella varsinkin nuorten aikuisten otettua sen omakseen suurkaupungeissa. World of Warcraftin - Lunar Festival - on globaali juhla ja pelaajat ympäri Eurooppa voivat osallistua mukaan juhlaan.
Lunar Festival - History

The Lunar Festival is a time of celebration. The people of Azeroth celebrate their triumph of many thousands of years ago, when an alliance of good races (Night Elves, Tauren, and Earthen a proto-Dwarven race) defeated a terrible evil. It is also a time of remembrance for the valor and wisdom of that ancient age.

The demi-god Omen was a being of great strength and knowledge. Blessed by Elune, Omen wandered primordial Kalimdor, guiding hunters and gatherers and offering luck and advice to all he met. When the Burning Legion launched their attack, Omen allied with Azeroths defenders. Omen fought bravely, but after many battles, his wounds from demonic forces plunged him into a deep, dreaming sleep where fel-inspired nightmares slowly consumed him. When he finally awoke, centuries later, he had fallen to madness.

The transformed Omen rampaged. No longer a creature of wisdom - but still possessing the strengh of Elunes blessing - he tore through the land, killing and devouring. Terror rode before him, and death trailed in his wake.

Omens spree of horror ended when a coterie of ancient heroes gathered in the village of Nighthaven and faced the beast. They called down the moons wrath and Omen, blinded and stunned by the power of the moon goddess, fled into the deep waters of Lake Eluneara. That day marked the end of his rampage, and symbolized a new beginning for the people of Azeroth, and the followers of Elune.

Today, the Lunar Festival is held by the druids of Nighthaven. Both the Horde and Alliance are welcomed to celebrate and shoot fireworks a symbol of Elunes power. Ancient heroes of the past also appear throughout the land, offering gifts to those who find and honor them.

It is a time of happiness, fortune and celebration, but it has a deeper motive as well

Omen, defeated so many centuries ago, yet remains in Lake Eluneara. Although driven insane by the Burning Legion, the demi-god still possesses Elunes blessing and is, hence, immortal. During the Lunar Festival, he stirs and heroes of the land are called to defeat him once again.
Että semmosta.
 
Ylös Bottom