Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Worms [PSN]

Vastaus: Worms [PSN]

Itse olen kyllä tyytyväinen peliin.. tosin worms 2 tasonen grafiikka vähän ihmetytti, mut pelin idea on tärkeämpi kuin grafiikka karkki.. Aikä vähän puoleisesti on tosiaan säätöjä mut toisaalta eipä tarvitse keskittyä kuin itse pelaamiseen.. Musta tuo 60sek on juuri sopiva, eipä kukaan ehdi hyppiä ruudun päästä päähän vuorollaan.. Verkkopeli oli ihan jees, en tiedä kykeneekö puhe yhteyttä ottamaan, olis ihan jees jos voi?

Mut eiköhän tämäkin peli ole parasta, kavereiden kanssa samalla sohvalla istuen ja pari kylmää kaljaa :)
 
Vastaus: Worms [PSN]

Saahan tuota aikaa nostettua kun vain luo oman peli "tyylin" vai mikä se oli... Netti puolella entiedä sitten saako säädettyä. Kyllähän tämä ihan vanhalta hyvältä worms mäiskeeltä vaikuttaa! Mun PSN tunnuksen voi kans laittaa ni voin netti peleihin tulla koittelee, kuhan saa tuol yksinpeli puolla hiottua tarkkuutta ensin, nyt aika surkiaa oli nimittäin tarkkuus. Onhan siitä aikaakin kun viimeksi mitään wormsia tullu pelattua...
 
Vastaus: Worms [PSN]

Vaikka neljä on vähemmän kuin kuusi, tuli tämän verkkopelistä kyllä mukavia takautumia sinne 10 vuoden taakse Worms II:n. Välillä näki taas sitä taidokasta köyden käyttöä, jonka ansiosta juuri mikään ei voinut ollut esteenä kun pahat oli mielessä :D Puheyhteys on päällä jatkuvasti, joka sopi hyvin ainakin suomalaisten kanssa pelatessa - tiedä sitten minkälaiseksi se menee kun peliseura on muualta.

Jotain ihme bugiakin tuli vastaan, kun peli jämähti välillä tilanteissa joissa hain kaverin peliserveriä.
 
Vastaus: Worms [PSN]

Tässä sitten laitetaan ip bannia tai vastaavaa jos yhdenkin madon nimi on vähänki epäasiallinen. Oli yhden madon nimi OSAMA niin minut potkittiin ekasta pelistä kesken pelin pois ja nyt en oo päässyt liittyy yhteenkää verkkopeliin yöllä enkä nyt aamulla millään psn:llä vaikka olisi asialliset nimet :mad:

Kiva kun en muista ainakaa yhtään käyttöehto juttua mistä olisi ollut tuosta. Olisivat edes potkiessa jotenkin viestineet etten voi enää nettipelii pelata.

Eli tässä varoituksen sana muille. Sinne meni 10 aina ei voi voittaa.
 
Vastaus: Worms [PSN]

Tässä sitten laitetaan ip bannia tai vastaavaa jos yhdenkin madon nimi on vähänki epäasiallinen. Oli yhden madon nimi OSAMA niin minut potkittiin ekasta pelistä kesken pelin pois ja nyt en oo päässyt liittyy yhteenkää verkkopeliin yöllä enkä nyt aamulla millään psn:llä vaikka olisi asialliset nimet :mad:

Kiva kun en muista ainakaa yhtään käyttöehto juttua mistä olisi ollut tuosta. Olisivat edes potkiessa jotenkin viestineet etten voi enää nettipelii pelata.

Eli tässä varoituksen sana muille. Sinne meni 10 aina ei voi voittaa.

Ei kait se tuollasen takia voi bannia tulla ? Eikös oo ihan perus nimeä arabien keskuudessa muutenkin ?! Tuntuu ainakin aika radikaalilta ratkasulta tuo... Ettei ole vain joku muu netti ongelma kyseessä ?
 
Vastaus: Worms [PSN]

Ei kait se tuollasen takia voi bannia tulla ? Eikös oo ihan perus nimeä arabien keskuudessa muutenkin ?! Tuntuu ainakin aika radikaalilta ratkasulta tuo... Ettei ole vain joku muu netti ongelma kyseessä ?

Ei ole. Tosin yhden madon nimi oli barack ja yhden saddam joten olisiko toi sitten varmistanu ketä sillä osamalla tarkoitetaa :eek:
 
Vastaus: Worms [PSN]

Tässä sitten laitetaan ip bannia tai vastaavaa jos yhdenkin madon nimi on vähänki epäasiallinen. Oli yhden madon nimi OSAMA niin minut potkittiin ekasta pelistä kesken pelin pois ja nyt en oo päässyt liittyy yhteenkää verkkopeliin yöllä enkä nyt aamulla millään psn:llä vaikka olisi asialliset nimet :mad:

Kiva kun en muista ainakaa yhtään käyttöehto juttua mistä olisi ollut tuosta. Olisivat edes potkiessa jotenkin viestineet etten voi enää nettipelii pelata.

Eli tässä varoituksen sana muille. Sinne meni 10 aina ei voi voittaa.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. :) Miksi yleensä pitää tuollaisia nimiä laittaa? Ihan oikeen et sait banaania. :D
 
Vastaus: Worms [PSN]

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. :) Miksi yleensä pitää tuollaisia nimiä laittaa? Ihan oikeen et sait banaania. :D

No, pitää toivoa että jos nimeän matoni vaikka Petteriksi, että kukaan Petteri ei ala radikaaliksi terroristiksi.

Kyllä pitkälle kaikkien nimien pitäisi olla sallittuja. Kyseessä on kuitenkin vain huumoripitoinen peli.
 
Vastaus: Worms [PSN]

Ei ole. Tosin yhden madon nimi oli barack ja yhden saddam joten olisiko toi sitten varmistanu ketä sillä osamalla tarkoitetaa :eek:

Tämän tarinan opetus on: Älä laita liian arvelluttavia nimiä.
Oma joukkueeni Sales
-Master Sale
-Ben
-Greg
-Boris
ja ei oo mitään ongelmia ollut :)
 
Vastaus: Worms [PSN]

Oman jengini madothan ovat kaikki Nakkeja, yhtä lukuunottamatta. Nakki on mun jengissä ollut jo
ekasta Wormssista lähtien :D .

Vähän tuli tossa päivällä jo netissä kokeiltuakin. Hyvinkin viihdyttävää puuhaa, kuten aina ollutkin.
Ainoa mitkä häiritsee, on laskuvarjon puuttuminen ja varsinkin se kun tuo kameranäkymä pomppii
välillä minne sattuu, usein jopa kesken oman vuoron! Aseiden tuntuma on pikkasen erilainen
noihin aikasempiin verrattuna, mutta siihen tottuu. Wormssilta tämä kuitenkin vahvasti tuntuu,
eli eipä suurempia napinoita.
 
Vastaus: Worms [PSN]

jumiiko peli muilla kuin minulla. nettipeliin mennessä ja etsiessä muiden starttaamia pelejä ei kärsi päivittää neliöllä listaa kovin montaa kertaa ennenkuin menee koko roska jumiin. välillä jopa iskee juntturaan kun tulee pelityypin valintojen jälkeen se connect teksti, not fun at all :(
 
Vastaus: Worms [PSN]

jumiiko peli muilla kuin minulla. nettipeliin mennessä ja etsiessä muiden starttaamia pelejä ei kärsi päivittää neliöllä listaa kovin montaa kertaa ennenkuin menee koko roska jumiin. välillä jopa iskee juntturaan kun tulee pelityypin valintojen jälkeen se connect teksti, not fun at all :(

mulla sama juttu :mad:
 
Vastaus: Worms [PSN]

jumiiko peli muilla kuin minulla. nettipeliin mennessä ja etsiessä muiden starttaamia pelejä ei kärsi päivittää neliöllä listaa kovin montaa kertaa ennenkuin menee koko roska jumiin. välillä jopa iskee juntturaan kun tulee pelityypin valintojen jälkeen se connect teksti, not fun at all :(

Mulla se alko tekee sitä muutaman onnistuneen pelin jälkeen. Sen jälkeen ei sit toiminu ollenkaa, ei semmosta että välillä toimii ja välillä ei, vaan joka kerta jumittu kone. KUNNES, rupesin kokeilee konsteja jolla sais taas toimimaan, teki mieli pelaamaan. Ja heti eka konsti toimi, saven poistaminen. Kyllä vähän vituttaa kun meni oman tiimin statsit, itse tehdyt pelimuodot sekä challenge vessanpytystä alas :( (19 challengea olin jo kerennyt vetää, yksi uupui trophystä, ja nyt pitää uudestaan). Mutta ainakin toimii nettipeli taas. Kunnes taas jumittuu... Sitten taas uudestaan.

Edit: nii, toivottavasti tietenki jossain vaiheessa tulee päivitys joka korjaa tän... ei kokoaikaa jaksais poistella seivejä.
 
Vastaus: Worms [PSN]

Mulla se alko tekee sitä muutaman onnistuneen pelin jälkeen. Sen jälkeen ei sit toiminu ollenkaa, ei semmosta että välillä toimii ja välillä ei, vaan joka kerta jumittu kone. KUNNES, rupesin kokeilee konsteja jolla sais taas toimimaan, teki mieli pelaamaan. Ja heti eka konsti toimi, saven poistaminen. Kyllä vähän vituttaa kun meni oman tiimin statsit, itse tehdyt pelimuodot sekä challenge vessanpytystä alas :( (19 challengea olin jo kerennyt vetää, yksi uupui trophystä, ja nyt pitää uudestaan). Mutta ainakin toimii nettipeli taas. Kunnes taas jumittuu... Sitten taas uudestaan.

Edit: nii, toivottavasti tietenki jossain vaiheessa tulee päivitys joka korjaa tän... ei kokoaikaa jaksais poistella seivejä.

pistä vielä niin että kaikki (lue: minäkin) ymmärtää, eli mistä save poistetaa? eli siis iha siinä ps3:n "consolessa" eli siinä ennenkö käynnistää koko roskaa, pelitiedon tallennustyökalulla poistetaa?
 
Vastaus: Worms [PSN]

Itse nimesin madot paikallisten spurgujen "lempinimien" mukaan.

Onko nuo challenget muuten samat kuin boxilla oli? Tuntuu nimittäin tutuilta jollain tavalla.. :eek:
 
Vastaus: Worms [PSN]

pystyykö tätä nyt sitten vääntämään netissä ollenkaan omalla jengillään, mihin on nimetty omat jampat?
 
Ylös Bottom