Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Worms-verkkopelaamista #worms.ps3 @ quakenet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Kuulostaa hyvältä! Seuraavaksi voidaan ajatella pelkkää nyrkki peliä, jossa saa vain motata toista... Hyvä, että löytyy uusia variaatioita. :)

jooo... tai sit vaa ninjaropematsi.. voi ainoastaa lingota omia nakkeja päin toisia :cool:

edit: joo älkää ottako tosissaan.. joku rupee kuitenki itkemään :D
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Tänä torstaina saan pelin(tai ainakin pitäisi saada), jotenka löytyisikö perjantaina porukkaa?:)

-Edit-
Varmaan pelin saankin perjantaina... Mutta ei pitäis hirveästi haitata aikataulua. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Jeh, tuossa päivemmällä sain tämän ladatuksi. Koska pääsee porukkaa tulemaan? Tänä iltana? Huomen iltana vai miten?:D
Jos mahdollista, yksi mun toinen kaveri tulee porukkaa pönkittämään, jeswd. :)
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Jeh, tuossa päivemmällä sain tämän ladatuksi. Koska pääsee porukkaa tulemaan? Tänä iltana? Huomen iltana vai miten?:D
Jos mahdollista, yksi mun toinen kaveri tulee porukkaa pönkittämään, jeswd. :)

mä ainakin pelaan tänään. ajattelin joskus tunnin tai pari päästä mennä pelaamaan
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

psn: BryanFur voi lisäillä jos haluaa tasokasta matopelaamista ja kutsua lähetellä. :D
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Nyt kosahti itellänikin tuo nettihomma, eli kun koittaa hakea netissä peliä niin tilttaa eikä auta kuin uudelleen käynnistää koko pleke ?! Pystyn kyllä laittaa pelin pystyyn ite (tosin kaverini ei sitä taas pystynyt löytämään) mutta kun menee itse pelin hakuun niin siihen jämähtää koko lysti.. :confused: No ei auta kun pelata tuntemattomien kanssa, se kun vain yleensä menee niin että jos ekassa erässä ei voittoja tule lähtee puolet porukasta pois...
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Nyt kosahti itellänikin tuo nettihomma, eli kun koittaa hakea netissä peliä niin tilttaa eikä auta kuin uudelleen käynnistää koko pleke ?! Pystyn kyllä laittaa pelin pystyyn ite (tosin kaverini ei sitä taas pystynyt löytämään) mutta kun menee itse pelin hakuun niin siihen jämähtää koko lysti.. :confused: No ei auta kun pelata tuntemattomien kanssa, se kun vain yleensä menee niin että jos ekassa erässä ei voittoja tule lähtee puolet porukasta pois...

kokeile ettiä peliä niin että määrittelet pelaajien lukumäärän.. mulla tää ainakin toimi, ei oo jäätyilly sen jälkeen. aiemmin tilttas kun oli pelannu yksinpelin challengeja mutta sitten kun poisti saven niin toimi taas.. en sit tiiä vaikuttaako asiaan mut kuitenkin oman porukan kun tekee niin se taas tekee sen saven (ja jäätyy jos ei määrittele mitään ehtoja?), doh - mutta sitten kun määrittelee sen pelaajamäärän niin ei oo jäätyny..
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Jumittaako teillä toi Online, varsinkin Host -listojen refreshing? Siten et koko kone kaatuu.
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Kaikki joita kiinnostaa Worms-turnaus, ilmoittautumaan "Kiinnostaako Worms-turnaus" -ketjuun. Ens viikolla alotellaan, vielä kerkee mukaan. :)
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Vanhahkoa ketjua henkiin...

Pelaako ihmiset täällä vielä Wormsia? Itse oon jaksanut vääntää tätä jokseenkin säännöllisesti viime keväästä lähtien. Alussa oli todella rasittavia yhteysongelmia jatkuvasti, mutta nykyään 1.02 patchin jälkeen pelit sujuu suurimmaks osaks ongelmitta.

Pistin nyt hiljattain pelille omat foorumitkin pystyyn: Worms Board. Tuonne jos löytää tarpeeksi moni hyvä pelaaja niin varmasti juttua riittää ja mielenkiintosia pelejä saadaan pystyyn. Kaikki tosifanit rekisteröitymään vaan. Ja luonnollisesti, pistäkääpä PSN:ssä frendikutsua jos Worms-matsaus kiinnostaa.

Oon myös kuvannut videolle omia matsejani jonkin verran. Latailen niitä pikku hiljaa WormsBoard youtube-kanavalle. Tällä hetkellä löytyy vasta pari custom weapon set matsia, mutta pelasin päivänä eräänä yhtä todella hyvää pelaajaa vastaan (Esch88, beginner-moden ranking 1) ja latailen noita matseja piakkoin.
 
Vastaus: Worms-verkkopelaamista [PSN]

Hienoa! Itsekkin olen ajatellut palata tämän parin sillä tämä on kyllä hyvää viihdettä 4 pelaajalla ja varsinkin jos on mikit ja oikeat asetukset peliin :D Oi sitä taktikointia, kitinää ja onnistumisen iloa.

Jahka ehdin niin rekisteröidyn tuonne ja tuon samalla pari kaveriani mukaan.
 
Vastaus: Worms-verkkopelaamista [PSN]

On alettu jauhaa tätä myös änäriporukan kanssa ja nyt näyttäis servut yms toimivan niin ei pelit katkeile jos pelaa vaikka neljällä. Ja nyt saa omat asetukset myös nettipeliin.

Peli ois tarjoukses storess 8€ ellei tarjous mennyt jo umpeen. Kertokaa tähän listaan jos on kiinnostusta osallistua peleihin.
 
Vastaus: Worms-verkkopelaamista #worms.ps3 @ quakenet

Aattelin perustaa kannun jos vaikka ilmestys porukkaa. Tuolla ois helppo sopia matseja.

#worms.ps3 @ quakenet
 
Vastaus: Worms-verkkopelaamista #worms.ps3 @ quakenet

oisko sitä toista worms turnausta tulossa nyt varmaan kaikki halukkaat on kerennu ostaa sen pelin
 
Vastaus: Worms-verkkopelaamista #worms.ps3 @ quakenet

oisko sitä toista worms turnausta tulossa nyt varmaan kaikki halukkaat on kerennu ostaa sen pelin

Ei ollut ensimmäistäkään. Jos aikaa on niin mä voin järkätä tossa kesällä sitten jotain pientä räiskettä jos kiinnostusta löytyy. Vaikka tyyliin että pelkät kranaatit.

Syksyllä saattais tullakkin jo uus worms ps3:lle elikäs armageddon. Silloin on odotettavissa vähän enempi pelattavaa.
 
Vastaus: Worms-verkkopelaamista #worms.ps3 @ quakenet

Morot,

Itellä olis kanssa mielenkiintoa tohon wormssiin, jos ootta saanu pelejä jotenkin käyntiin :) ?

Anyway, PSN tunnus näkyy vasemmalla, on sama kuin nikki täällä.
 
Vastaus: Worms-verkkopelaamista #worms.ps3 @ quakenet

Itse olisin ainakin mukana jos Worms turnaus järjestettäisiin.
 
Ylös Bottom