Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 2 hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Lince

Well-Known Member
Wrc 2

Sony on julkaissut pientä osviitta tulevasta jatko - osasta nettisivustoilla, mutta laittaako se tarpeeksi kapuloita colinin rattaisiin, se jää nähtäväksi.

PELIT
 
Piirtoetäisyys aiotaan tuplata ja lisäriemuksi ääniraidalle saadaan suomalainen kartturi jakamaan ajo-ohjeita.

Oheinen lainaus Pelit lehden sivulta. Siis, missä kohtaa mä oon tippunut kärryiltä. Eikös jo ykkösosassa ollut suomalainen kartturi :eek:

Aika paljon on hyviä autopelejä tulossa lähiaikoina. Veikkaan että Colin vie kaikista voiton, vaikka WRC2 laittaakin tiukan vastuksen.
 
Tuskin siinä pelkät piirtoetäisyydet riittää jos peli on muutoin tylsä, kausimoodi on aika valttia tämän hetken rallipeleissä, toivottavasti tuohon tulee jotain extroja että on motivaatiota pelata, ja vaikeustason nosto vois myös tehdä ihan hyvää..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Tuskin siinä pelkät piirtoetäisyydet riittää jos peli on muutoin tylsä, kausimoodi on aika valttia tämän hetken rallipeleissä, toivottavasti tuohon tulee jotain extroja että on motivaatiota pelata

Viralliseen peliin on vähän vaikea, licensointi syistä johtuen, ympätä mitään omia nallekarhu-moodeja.
 
Toivottavasti ne pistää mukaan kunnon kaksinpelin, ykkösen kaksinpeli kun oli mitä oli. Saa nähä miten pärjää V-rallylle ja kilinkolinille. Taian oottaa, et kaikki ko. pelit on julkastu ja ostan parhaan/parhaat
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Piirtoetäisyys aiotaan tuplata ja lisäriemuksi ääniraidalle saadaan suomalainen kartturi jakamaan ajo-ohjeita.

Oheinen lainaus Pelit lehden sivulta. Siis, missä kohtaa mä oon tippunut kärryiltä. Eikös jo ykkösosassa ollut suomalainen kartturi :eek:


Niin oli . Olikin hauska laittaa suomipoika neuvomaan Sainzia :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Tuskin siinä pelkät piirtoetäisyydet riittää jos peli on muutoin tylsä, kausimoodi on aika valttia tämän hetken rallipeleissä, toivottavasti tuohon tulee jotain extroja että on motivaatiota pelata, ja vaikeustason nosto vois myös tehdä ihan hyvää..

Joo, V-rally 3:n uramoodi on loistava.
 
Aika mielenkiintoinen tarina tossa edellä mainitussa linkissä, peli saattaa olla aika hyvä loppujen lopuksi..

20.000 polygonia per auto, jos lasketaan että V-Rally3 hypetti 14.000 polygonia, ja kyllähän WRC pieksi sulavuudessa Vrallyn mennen tullen, vauhdintunne tosin oli aivan eri luokkaa..

"We have over 800km of track spread across 115 stages"
se on jo jotakin se...

"There's four times the density of objects in the world and twice the draw distance - forests are now real forests and you can see for five or six kilometres without any fogging"

Peli alkaa innostamaan mutta monesti on peli kaatunut hypeen, aika näyttää..
 
Toivottavasti "opettavat" kakkosversioon kartturin kertomaan mutkan jyrkkyyden ja lukemaan muutenkin paremmin karttaa. Tämän hetkistä WRC:tä oli pakko pelata englanninkielisen kartturin avulla. Tuo Englantilainen kun kertoi mutkien jyrkkyyden numeroina. Kun Suomalainen sanoi "kirraa", ei todellakaan kirrannut ja "nopea" oli 90 asteeen mutka. Siellä on ilmeisesti saunaillassa äänitetty kartturin sanoja, ja kun sitten piti sanoja rueta yhdistelemään peliin, niin ei enää muistettukaan mitä mikäkin tarkoittaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
GT3:ssa tais olla 5000 polygonia per auto.

Tuossa on vaan se ero, että GT3:ssa ei ollut sisätiloja mallinnettu, kun taas WRC:ssä ja V Rally 3:ssa oli.

Ajettaessahan näkyy lähinnä auto ulkoa päin, jolloin erot tasoittuvat. Tämä selittää sen, että ainakin minusta GT3:n autot ovat edelleen parhaiten mallinnettuja.

Vai lasketaanko tuohon 14 000 polygoniin jopa auton vaurioitumisen mallinnus? Eli hajonneet puskurit etc.?

Toivottavasti saavat kuitenkin tuon pyörimään tasaisesti ja tehtyä radoista mielenkiintoisia. Tietysti pelattavuudenkin on on oltava erittäin onnistunut.
 
Toivottavasti "opettavat" kakkosversioon kartturin kertomaan mutkan jyrkkyyden ja lukemaan muutenkin paremmin karttaa. Tämän hetkistä WRC:tä oli pakko pelata englanninkielisen kartturin avulla. Tuo Englantilainen kun kertoi mutkien jyrkkyyden numeroina. Kun Suomalainen sanoi "kirraa", ei todellakaan kirrannut ja "nopea" oli 90 asteeen mutka. Siellä on ilmeisesti saunaillassa äänitetty kartturin sanoja, ja kun sitten piti sanoja rueta yhdistelemään peliin, niin ei enää muistettukaan mitä mikäkin tarkoittaa.

Mun käsittääkseni noin ne menee oikeesti suomessa. Eli nopea rallikielessä on 90 jne.
 
Niin eikös toi 90 tarkota sitä että voi ajaa 90% vauhdilla eli 100 tarkottaa että mutkan voi ajaa kaasu pohjassa. Näin itse ainakin olen käsittänyt, korjatkaa jos olen väärässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff


Mun käsittääkseni noin ne menee oikeesti suomessa. Eli nopea rallikielessä on 90 jne.
jep,kyllä noi nuotit munkin mielestä oikein tulee, joskin vähän myöhässä välillä... Monille on kyllä helpompaa ajaa englanninkielisellä nuotituksella, kun ei tartte edes itse miettiä oikeaa vaihdetta vaan kartturi kertoo senkin...
 
Nuoteista....

Täys--> ajetaan täysillä

Eri--> Erittäin nopea eli kuskista riippuen 5-6 vaihteella..pieni nosto

Nopee--> Jyrkkä mutka..ei kiutenkaan 90 astetta... ehkä 4..5vaihteella

K tai hidas--> 90 asteen mutka...tai risteys..2...3 vaihteella. Risteys voidaan kyllä kuvata myös ihan vaan "risteys"

Serpo--> 180 astetta ns. neulansilmä...1-2 vaihteella.

Kirraa=kiristyy lopussa
Aukee=aukeaa lopussa
Sumppuun=Kapenee lopussa
Ahne= Leikkaa mutkaa
Älä= Älä leikkaa...

Näistä on sitten variaatiota, plus tai miinus vain tarkentavat kyseistä nuottia esim. Eri miinus ajetaan 5. vaihteella nostaen, eri plus 5. vaihteella nostamatta tai kutosella pikku nostolla.

Kaikki numerot nuoteissa kertovat etäisyyden seuraavaan mutkaan.

Esim. oikee eri kirraa, sata...vasen täys, 50

Näin rallissa oikeasti..suunnilleen...jokaisella on tietty vähän omia sävyjä...Ja sitten on paljon erikoisia harvemmin käytettäviä tien luonnetta kuvaavia juttuja..kaikilla yleensä oman tyylisiä..
 
WRC 2

MIELESTÄNI WRC PELISSÄ AUTOT KULKEE VÄHÄN TAHMEASTI.
VASTA KUN KÄYTTÄÄ KOODIA EVOPOWER ALKAA VAUHTI OLLA
KOHDALLAAN.
 
Tahmeus johtunee televisiosta. Tavallisella 4:3 telkulla todellakaan vauhdin hurmaa ei saanut, mutta 16:9:llä taasen hienosti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom