Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Tuskin siinä pelkät piirtoetäisyydet riittää jos peli on muutoin tylsä, kausimoodi on aika valttia tämän hetken rallipeleissä, toivottavasti tuohon tulee jotain extroja että on motivaatiota pelata
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Piirtoetäisyys aiotaan tuplata ja lisäriemuksi ääniraidalle saadaan suomalainen kartturi jakamaan ajo-ohjeita.
Oheinen lainaus Pelit lehden sivulta. Siis, missä kohtaa mä oon tippunut kärryiltä. Eikös jo ykkösosassa ollut suomalainen kartturi
Tuskin siinä pelkät piirtoetäisyydet riittää jos peli on muutoin tylsä, kausimoodi on aika valttia tämän hetken rallipeleissä, toivottavasti tuohon tulee jotain extroja että on motivaatiota pelata, ja vaikeustason nosto vois myös tehdä ihan hyvää..
"We have over 800km of track spread across 115 stages"
se on jo jotakin se...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
GT3:ssa tais olla 5000 polygonia per auto.
Toivottavasti "opettavat" kakkosversioon kartturin kertomaan mutkan jyrkkyyden ja lukemaan muutenkin paremmin karttaa. Tämän hetkistä WRC:tä oli pakko pelata englanninkielisen kartturin avulla. Tuo Englantilainen kun kertoi mutkien jyrkkyyden numeroina. Kun Suomalainen sanoi "kirraa", ei todellakaan kirrannut ja "nopea" oli 90 asteeen mutka. Siellä on ilmeisesti saunaillassa äänitetty kartturin sanoja, ja kun sitten piti sanoja rueta yhdistelemään peliin, niin ei enää muistettukaan mitä mikäkin tarkoittaa.
jep,kyllä noi nuotit munkin mielestä oikein tulee, joskin vähän myöhässä välillä... Monille on kyllä helpompaa ajaa englanninkielisellä nuotituksella, kun ei tartte edes itse miettiä oikeaa vaihdetta vaan kartturi kertoo senkin...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Mun käsittääkseni noin ne menee oikeesti suomessa. Eli nopea rallikielessä on 90 jne.