Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 2 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
Tahmeus johtunee televisiosta. Tavallisella 4:3 telkulla todellakaan vauhdin hurmaa ei saanut, mutta 16:9:llä taasen hienosti.

arvelisin, että lähinnä kuitenkin siitä kuinka paljon tietä ja maasto näkyy. pelasin ensin wrc:ta 16:9-moodissa ykköstöllössä (32" sony 16:9) niin vauhdintunne oli hyvä. sitten kun siirryin kakkostöllöön (25" sony 4:3), niin vauhdintunne hieman hyytyi. sitten kun pistin myös kakkostöllössä 16:9-moodin päälle (ja tietenkin myös wrc:sta), niin vauhdintunnetta tuli lisää. ainoa "haitta" vain on se, että ruudun ala- ja yläreunassa on sitten mustat palkit mutta mitäs tuosta.
 
On ilmestynyt uutta juttua ja kuvia, alkaa näyttämään paremmalta kuin Colin ja toivottavasti alkasi myös tuntumaan siltä.
 
Näyttäs ihan hyvältä, mutta jos radat on yhtä tylsiä, helppoja ja yhtä itseääntoistavia mitä WRC ykkösessä niin jää kyllä multa ostamatta. Odotellaan...
 
Pääsin testaamaan tätä viimeviikolla ja kylläpäs vaikutti hyvältä.. huh. Tulee pistämään colin3:lle hyvin kampoihin. Ehdottomasti odottamisen arvoinen peli vaikka se colin3 sieltä kohta tuleekin jo!
 
Onko WRC ll extremessä hyvä ajotuntuma? Itse olen V-rallyyn lievästi pettynyt...grafiikat olivat hienoja, mutta pelistä ei nauti jos ajotuntuma on syvältä.Onko WRC ll:sta olemassa jotain kuvia tai videopätkää vielä, tai enemmän infoa??? :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pacman
Onko WRC ll extremessä hyvä ajotuntuma? Itse olen V-rallyyn lievästi pettynyt...grafiikat olivat hienoja, mutta pelistä ei nauti jos ajotuntuma on syvältä.Onko WRC ll:sta olemassa jotain kuvia tai videopätkää vielä, tai enemmän infoa??? :confused:

Katso pari viestiä ylempää. En tiedä oliko noissa videoissa huono pelaaja vai mikä kun ei oikein ainakaan minua vakuuttanut nuo videot. Mutta kyllä se varmaan tulee hommattua kuitenkin.
 
Ajotuntuma oli todella kohdallaan.. auto ei enää todellakaan lennä tien päällä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pacman
Onko WRC ll extremessä hyvä ajotuntuma? Itse olen V-rallyyn lievästi pettynyt...grafiikat olivat hienoja, mutta pelistä ei nauti jos ajotuntuma on syvältä.Onko WRC ll:sta olemassa jotain kuvia tai videopätkää vielä, tai enemmän infoa??? :confused:

Älä nyt, onhan V-rallyssä ohjaustuntuma ihan kohdallaa, jos pysyy tiellä ja jarruttaa hyppyreihin :)
Ne ilmalennot ja omituiset poukkoilut kyllä syövät miestä. Tiedä sitten ovatko tarkoituksella melkein nollanneet g:n arvoa...
 
Oli kyllä hienoa katseltavaa. Saa nähdä onko Colin löytänyt voittajansa. Ei se Colin ainakaan oikeassa rallissa enää pärjää. Olikos muuten WRC:ssä yöpikataipaleita? Tuossa videossa ainkin vilahti semmoinen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Oli kyllä hienoa katseltavaa. Saa nähdä onko Colin löytänyt voittajansa. Ei se Colin ainakaan oikeassa rallissa enää pärjää. Olikos muuten WRC:ssä yöpikataipaleita? Tuossa videossa ainkin vilahti semmoinen...


Eipä pärjää, ei. Antoi vissiin potkut Nickyllekin Uuden Seelannin toilailujen jälkeen:p Kyllä tämä peli on odotuslistalla Colinin edellä, pitää nyt kuitenkin katsoa mitä porukka tykkää colin3:sta kun se aikaisemmin ilmestyy. Onkohan haastekisaa odotettavissa tänä vuonna?
 
Kuvat senkun paranee ja noi pari videoo oli aika maukasta katseltavaa, kunpa kaikki muu loksahtais vielä kohdalleen..
 
CMR3:ssa on kuulemma uramoodi, joka rajoittaa pelkän Colinin ohjaamiseen. En sitten tiedä tuleeko tähän muutos (jos tulee niin kiire taitaa tulla), mutta kuulemma previkassa oli näin. Ja tienlaidassa olevan pensaat on taas betonia, eli hipaisukin niin auto pysähtyy. Ainakin siinä on syyt, että meikäläinen kääntyy WRC:n puolelle. Kukapa haluaisi ohjata koko ajan yliarvostettua skottia (paitsi tietty skotit).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Kuvat senkun paranee ja noi pari videoo oli aika maukasta katseltavaa, kunpa kaikki muu loksahtais vielä kohdalleen..

Toi video ei kyllä näytä ykkösosaa kummelta, mutta eipä kai se grafiikka ole pääasia, jos muuten homma pelaa

Itse ainakin suhtaudun epäilevästi tähän kakkososaan, koska se ensimmäinen WRC oli aivan perseestä!!!
 
Uutta tarinaa:http://fi.playstation.com/previews/previewStory.jhtml;jsessionid=PDIGHI0F3XRPMCQANIBSELQKABVAIGUG?storyId=102758_fi_FI_PREV&linktype=MPC

...oho, onpas pitkä linkki...
Hyvältä vaikuttaa edelleen. Aikasakkoja ja muuta mukavaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke
Uutta tarinaa:http://fi.playstation.com/previews/previewStory.jhtml;jsessionid=PDIGHI0F3XRPMCQANIBSELQKABVAIGUG?storyId=102758_fi_FI_PREV&linktype=MPC

...oho, onpas pitkä linkki...
Hyvältä vaikuttaa edelleen. Aikasakkoja ja muuta mukavaa.
Noista linkeistä saa nätimpiäkin.
 
?

[
Itse ainakin suhtaudun epäilevästi tähän kakkososaan, koska se ensimmäinen WRC oli aivan perseestä!!! [/B][/QUOTE]

Ai jaa... no sanopa sitten parempi rallipeli PS2:selle? V-rally ei kelpaa kun ei tue edes ratteja, muista tietääkseni ei ole mihinkään, joten mielestäni WRC on/oli paras RALLIpeli ps2:selle.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom