Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 2001 aika-ajot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RPS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

RPS

New Member
No aloitetaanpa tämä sparraus WRC Challengea silmälläpitäen. Koitetaan selvittää missä ne limitit tulevat vastaan. Avaan omalta osaltani aikavertailut seuraavasti:

Ohjain: joypad
Päävalikosta: aika-ajo, ruotsi, 1. rammen
Auto: Peugeot 206 WRC, kuljettaja Marcus Grönholm
Säädöt: oletus-asennoissaan
Vaihteet: automaatti
Kuvakulma: nokkapelti

Aika: 1.31.44

Aikaa tullaan varmasti parantamaan runsaasti, mutta sehän tämän homman tarkoitus onkin. Ei muuta kuin hanaa !

Elikäs Ruotsin eka etappi:

Rammen:

1.Subaru Imbreza - Richard Burns 1:28:87
2.Ford Focus - Carlos Sainz: 1:29:62
3.Peugot 206 WRC - Marcus Grönholm: 1:29:78

Meisseli, tuo on hyvä idea, kannatan ja olen mukana!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mullakin oli mielessä aloittaa tämä topicci, mutta päädyin siihen että idea ei välttämättä toimi täällä...

Sivusto tulisi kasvamaan aivan hillittömän kokoiseksi, mistä ei enää loppujen lopuksi löytäisi mikä on milloinkin paras aika. Siis mun mielestä :)

Eli, eikös joku voisi avata ajoille ihan oman saitin, jossa olisi kunniataulu parhaista ajoista? Eipä sen puoleen, kyllä tännekin aikoja mielellään laitan, mutta pidemmän päälle törmäämme ongelmiin...

Jotta tämä toimisi, älkää kirjoitelko tänne muuta kuin aikoja.

Ja jottei paisu mahdottomuuksiin, kun lisäätte uuden ajan. Käyttäkää "Muokkaa viestiä" ja päivittäkää viestinne ajan tasalle.

Ei uutta viestiä vaan yksi per käyttäjä jota päivitetään. Miltä kuulostaisi.

GT3:n demon aikohin teillä oli mainio systeemi pienimuotoiseen kisailuun. Nimittäin demo-ranking -sivu.

www.ps2fin.com/ranking/gt3ranking.php3

Väsätkää ihmeessä vastaava.

Humm... Kun ei tässä oikein töitä ole eikä kouluakaan, vapaa-aikaa sitäkin enemmän, niin kaavailin ajatusta tuollaisesta vastaavasta ranking-sivusta. Halukkaat voivat käydä katsomassa mallia osoitteessa http://koti.mbnet.fi/mixu/aikademo.html. Tuosta puuttuu vain lähetysnamikka..

Kommentteja? Tuhoontuomittu idea? Aikakilpailun tiimoilta keskustelemisen voisi hoitaa tällä palstalla, mutta ehkä tuollainen taulukko olisi parempi itse aikojen esittämiseen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Meisseli
Humm... Kun ei tässä oikein töitä ole eikä kouluakaan, vapaa-aikaa sitäkin enemmän, niin kaavailin ajatusta tuollaisesta vastaavasta ranking-sivusta. Halukkaat voivat käydä katsomassa mallia osoitteessa http://koti.mbnet.fi/mixu/aikademo.html. Tuosta puuttuu vain lähetysnamikka..

Kommentteja? Tuhoontuomittu idea? Aikakilpailun tiimoilta keskustelemisen voisi hoitaa tällä palstalla, mutta ehkä tuollainen taulukko olisi parempi itse aikojen esittämiseen?

Juma, täällähän on nopeita sällejä, muussakin kuin WRC:ssä :D

Ei ollenkaan tuhoontuomittu idea. Ainoo vaan, että joudut ilmeisesti olemaan aika paljon kiinni tässä touhussa...? Mutta jos aikaa on homman pyörittämiseen, niin mä oon mukana!

Ei ollenkaan tuhoontuomittu idea. Ainoo vaan, että joudut ilmeisesti olemaan aika paljon kiinni tässä touhussa...? Mutta jos aikaa on homman pyörittämiseen, niin mä oon mukana!

Ei se loppujen lopuksi kauhean aikaavievää hommaa ole.. Ja kun tätä ylimääräistä aikaa todellakin on. MUTTA en kyllä sitoudu mihinkään, eli jos homma ei natsaa niin lopetan kyllä sen. Toki annan ajat yms. eteenpäin jollekin muulle halukkaalle. Ja palkintoja en jaa, enkä lähde tarkistamaan kenenkään luokse että onko aika paikkansapitävä vai ei.

Vaan en usko etteikö homma toimisi ollenkaan. Ainoa vaan, että päivitys ei tapahdu todellakaan reaaliajassa. Parhaimmillaan kyllä useita kertoja päivässä, mutta joskus taas parinkin päivän viiveellä (lähinnä viikonloppuna jos en ole kotona).

Laitanpa nyt samantien ensimmäisen pätkän esille.. Katsotaan nyt sillä miten homma lähtee kulkemaan. Osoitteeksi http://koti.mbnet.fi/mixu/paasivu.html. Laitan pohjalle oman aikani, joka on ajettu tasan ensimmäisellä yrityksellä.. :rolleyes:

Päivittelen sivuja jatkuvasti muutoinkin kuin aikojen osalta ja olen avoin kaikille ehdotuksille, haukuille ja parannuksille.

Huh, huh ! Ottaapa tämä WRC koville. Joutuu oikein puristamaan tosissaan noiden aikojen eteen. Saatiinhan sitä kisaa aikaiseksi lopultakin. Kiitokset Meisselille nopeasta päivittämisestä !:)

Huh, huh ! Ottaapa tämä WRC koville. Joutuu oikein puristamaan tosissaan noiden aikojen eteen. Saatiinhan sitä kisaa aikaiseksi lopultakin. Kiitokset Meisselille nopeasta päivittämisestä !:)

Joutuu kieltämättä yrittämään ihan tosissaan. En itse ole muita pätkiä vielä kovin yrittänyt, mutta Monacon ykkönen on aika tuttu jo. Olin jo aivan onnessani kun sain omasta mielestäni unelman ajan, vaan eikös samantien joku pistänyt paremmaksi. Pakkohan se oli sitten jatkaa yrittämistä.. Ja onnistuikin! Toistaiseksi ainakin.. Tämähän se on parasta näissä aikavertailuissa. :)

Varoitan jo nyt että viikonloppuna pe ilta - su ilta ei päivityksiä tule, kun en ole kotona.. Mutta muutoin päivittelen aina kun ehdin, mikä on kohtalaisen usein.. :)

wrc aikaajo

no moi, tosi hieno homma toi et laitatte aikoja ylös!!
mutta ois jo kiva saada noita muitakin maita mukaan
alkaa jo toi monaco ja ruotsi vähän tökkii.
jos siitä ei ole liikaa vaivaa niin ois kiva nähä muitten aikoja myös muista maista:)

vai mitä ootte muut mieltä?

Re: wrc aikaajo

no moi, tosi hieno homma toi et laitatte aikoja ylös!!
mutta ois jo kiva saada noita muitakin maita mukaan
alkaa jo toi monaco ja ruotsi vähän tökkii.
jos siitä ei ole liikaa vaivaa niin ois kiva nähä muitten aikoja myös muista maista:)

vai mitä ootte muut mieltä?

En viitsis noita kaikkia ainakaan vielä laittaa, mieluummin sitte kun on enemmän osallistujia? Mutta jospa laitan jokaisen maan ykköspätkän sinne nyt kuitenkin.. Koska itselläni ei ainakaan ole auki edes kaikki maat vielä!

Lisään lomakkeisiin jokaisen maan ykköspätkät, ja laitan pätkien tulokset katseltaviksi heti kun niitä tulee. Itselläni kun ei ole laittaa kaikkiin aikaa pohjalle..

Kun Meisseli on nyt hyvin ansaitulla viikonloppuvapaalla webmasterin hommista, ajattelin laittaa oheen muutaman ajan.

Monaco 1. 1.47.68
Rallikoe 6.16.98

Nyt saa riittää vähäksi aikaa tämä tahkoaminen, mutta palataan taas asiaan kunhan akkuja on hieman ladattu. Viikonloppuja ! :)

rekisteröityminen wrc-kisaan?

onko kukaan jo rekisteröitynyt wrc-kisaan?
mulle lähettivät jonkun koodin mutta se ei ainakaan käy
pelin haaste kisan salasanaksi? onko muilla samoja ongelmia vai eikö kisa ole vielä alkanut.:confused:

WRC Challenge

Kisahan koostuu neljästä viikonlopusta. Salasanaa tuskin saa vielä vähään aikaan, sillä karkelot alkavat 17.01. Ohjeet ovat varsin selkeästi tuotu esille rekisteröitymisen yhteydessä ja WRC sivustossa. Olisihan se hienoa jos tietäisi tuon salasanan jo tässä vaiheessa, jotta pääsisi treenaamaan juuri oikeita pätkiä. Joten ei muuta kun kärsivällisyyttä.
:)

PS. Rallitesti: 6.13.68

Ja vielä hieman tarkennusta tuohon koodiin jota tarvitaan. Koodi tuodaan julki WRC:n virallisilla sivustoilla to 17.01. klo 12.00 englannin aikaa.

Kas näin.. Taas on aimo nippu uusia aikoja sivuilla. Luvattoman paljon on tullut aikoja ilman lähettäjän nimeä, niitä en luonnollisesti voi laittaa sivuille.. :( Joten olkaahan tarkkoja! Ja jos ei aikaa ala näkyä taululla pidemmänkään ajan kuluttua, niin lähettäkää uudelleen ja nimen kanssa.

Re: WRC Challenge

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan RPS
Kisahan koostuu neljästä viikonlopusta. Salasanaa tuskin saa vielä vähään aikaan, sillä karkelot alkavat 17.01. Ohjeet ovat varsin selkeästi tuotu esille rekisteröitymisen yhteydessä ja WRC sivustossa. Olisihan se hienoa jos tietäisi tuon salasanan jo tässä vaiheessa, jotta pääsisi treenaamaan juuri oikeita pätkiä. Joten ei muuta kun kärsivällisyyttä.
:)

PS. Rallitesti: 6.13.68

Ja vielä hieman tarkennusta tuohon koodiin jota tarvitaan. Koodi tuodaan julki WRC:n virallisilla sivustoilla to 17.01. klo 12.00 englannin aikaa.

Kiitos vaan selventävästä vastauksesta , niihän se tais siellä lukea on vaan toi englannin taito vähän ruosteessa;)

ps. käykäähän koittaa englannin ykköspätkää on aika vaativa
laitoin aikani juuri listalle.
t:tij=timppa:cool:

Rallikoe

No on nyt tullut taas tahkottua tuota rallikoetta. On se vaan niin perusteellisen vaikeaa saada 3 pätkää onnistumaan putkeen. Tossa toi mun viimeinen tulos: 6.10.70. Pistäkää tuloksia Meisselin sivuille ! :)

Vähän vielä paremmaksi: 6.09.74 !

Ylös Bottom