Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Meisselille:
Sivusi ovat loistavat! Kiva tahkota ihan oikeita aikoja vastaan. Sivuillasi on muuten yksi virhe. Kun klikkaa Australiaa, niin se menee Uuteen Seelantiin...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leka
Pätkä oli Monaco ek5 aikani oli 3.08.18.
Tuota aikaa 2.52.12 en todellakaan ymmärrä, mutta se kai on heitetty sinne ihan huvikseen, sillä se on ainakin minun mielestä mahdoton.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Juu, pätkän ajanut "Timppa" voisi tarkistaa onko aika todellakin aito. Tuntuu sen verran hurjalta...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Meisseli
Kieltämättä näyttää aika huimalta. Piti oikein tarkistaa että olenko minä sen sinne soheltanut väärin. Tällä kertaa olin syytön.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lade
RPS! Mitkä muut ajat ovat mielestäsi hatusta repäistyjä, niin tiedän ettei tarvitse hiuksia repiä päästä turhan takia. Ja muutkin "kärkikuskit" voivat kertoa kokemuksistaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teukka
Joo ilman muuta sovitaan ettei mitään koodeja käytetä!
Laittakaapa muuten tuota Italian ykköstä paremmaksi, itse jopa ihmettelen sitä aikaa minkä padilla olen saanut, ratilla kun menee paljon huonommin, että mikähän mättää? Kaipa sen saa, kerta se tuolla muistikortilla on.
Teukka
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikael hakim
tuo italian aikasi on kyllä paha, mutta positiivisesti ajateltuna mukavaa että on haastetta
tulihan se aika : 3.02.12 Italia , mutta saihan tuota opetella
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teukka
Niimpä tietenkin! Ajoitko Subarulla ja ratilla, ja mikä ratti sulla on?
Mä en kyllä taida pärjätä, mutta kai se on ainakin yritettävä tuolla Logitechilla vääntää!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leka
Porugalin aika oli tiukassa tuntui jo siltä että ei voisi tehdä yhtään virhettä, mutta tulihan se kärki aika just äsken.
Ehkäpä huomenna lisää, kun nyt painun sänkyyn.