Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 2001 aika-ajot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RPS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meisselille:

Sivusi ovat loistavat! Kiva tahkota ihan oikeita aikoja vastaan. Sivuillasi on muuten yksi virhe. Kun klikkaa Australiaa, niin se menee Uuteen Seelantiin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Meisselille:

Sivusi ovat loistavat! Kiva tahkota ihan oikeita aikoja vastaan. Sivuillasi on muuten yksi virhe. Kun klikkaa Australiaa, niin se menee Uuteen Seelantiin...

Joo, näin pääsi lipsahtamaan. Kiitos tiedosta, linkki on nyt korjattu ja aikojakin tulee taas iso nippu. :)

no joo!

Ihmettelin tuossa miten jotkut voi takoa niin hurjia aikoja noille pätkille ja kokeilin sitten itse ajaa jarruttamatta läpi.
Siinä kävi niin että ajoin huomattavasti paremman ajan kuin normaalisti tietä pitkin. Pätkä oli Monaco ek5 aikani oli 3.08.18.
Tuota aikaa 2.52.12 en todellakaan ymmärrä, mutta se kai on heitetty sinne ihan huvikseen, sillä se on ainakin minun mielestä mahdoton. Tosin omalla ajallakin auto olisi hajonut tuhannen p....n päreiksi kun en jarruttanut vaan nojasin kaiteisiin.
Ei taida oikein nuo aika-ajot antaa todellista käsitystä siitä ketä osaa ajaa. Siinä mielessä olisikin paljon parempi, jos pelissä olisikin ollut hiukan realistisempi vaurio mallennus.

Mitäs mieltä muut mahdatte olla tästä asiasta.

Kokeilkaapa tuota samaa pätkää niin huomaatte mitä tarkoitan.

Re: no joo!

[

Mitäs mieltä muut mahdatte olla tästä asiasta.

Kokeilkaapa tuota samaa pätkää niin huomaatte mitä tarkoitan. [/B][/QUOTE]
jep ,itse yritän ajaa mahdollisimman puhtailla linjoilla , seinäkosketus avittaa kyllä liikaa.
muistaakseni kenia on aika puhdas seinäkosketuksilta (ainakin EK1) ,pelkkää savannia jos ajaa mutkan pitkäksi

Re: no joo!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leka
Pätkä oli Monaco ek5 aikani oli 3.08.18.
Tuota aikaa 2.52.12 en todellakaan ymmärrä, mutta se kai on heitetty sinne ihan huvikseen, sillä se on ainakin minun mielestä mahdoton.

Juu, pätkän ajanut "Timppa" voisi tarkistaa onko aika todellakin aito. Tuntuu sen verran hurjalta...

Re: Re: no joo!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

Juu, pätkän ajanut "Timppa" voisi tarkistaa onko aika todellakin aito. Tuntuu sen verran hurjalta...

Kieltämättä näyttää aika huimalta. Piti oikein tarkistaa että olenko minä sen sinne soheltanut väärin. Tällä kertaa olin syytön. :rolleyes:

Ajoista

Moikka vaan !
Joo, näkeehän sen että noi muutamat ajat on täysin hatusta repäistyjä. Kyllähän se todellinen taso paljastuu sitten kun päästään tositoimiin ja ruvetaan muistikortilta aikoja tarkastamaan. Olis muuten kiva tietää minkälaisia aikoja porukka on ajanut rallikokeessa. (Meisselin sivuilla vain kaksi aikaa) Minun paras on tällä hetkellä 6.09.74 :)

Re: Re: Re: no joo!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Meisseli

Kieltämättä näyttää aika huimalta. Piti oikein tarkistaa että olenko minä sen sinne soheltanut väärin. Tällä kertaa olin syytön. :rolleyes:

Joo tsori! oon vahingossa laittanut ruotsin 5 pätkän aikani monacon 5:seksi ei ollut tarkoitus kusettaa.... olen tosiaankin sitä mieltä että rehellisyys maan perii!!! menee koko hyvä juttu ihan läskiks jos jengi alkaa heittää aikoja hatusta.
koitan olla huolellisempi tästä lähin.....hyvä kun huomasitte.
monacon 5 pätkän aikani on muuten näikin vaatimaton kun
3.12.78

T:timppa

Viimeksi muokannut moderaattori:
RPS! Mitkä muut ajat ovat mielestäsi hatusta repäistyjä, niin tiedän ettei tarvitse hiuksia repiä päästä turhan takia. Ja muutkin "kärkikuskit" voivat kertoa kokemuksistaan.

toivottavasti nuo minun ajat eivät aiheuta huolta. ne ainakin on täyttä totta. Leka perhana kävi tekemässä paremman ajan Keniassa.seuraava tunti on omistettu Kenialle ja Lekalle .

Ei kai noita aikoja pysty ajamaan sillä "evopower" koodilla? Auto ainakin kulkee tuolla, mutta en vielä kokeillut ottaako se ne ajat ennätyksiin mukaan?

Teukka

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lade
RPS! Mitkä muut ajat ovat mielestäsi hatusta repäistyjä, niin tiedän ettei tarvitse hiuksia repiä päästä turhan takia. Ja muutkin "kärkikuskit" voivat kertoa kokemuksistaan.

Moikka taas !

Joo, tuli laitettua tuo monikkomuoto ihan vain epähuomiossa, pahoittelen. Kiva huomata että mukana on rehtiä porukkaa. Tarkoitushan oli alunperinkin sparrata kavereita WRC-skabaa varten. Luulenpa että Suomesta saadaan aika kova luu mukaan finaaleihin. Tsemppiä vaan kaikille ! :)

Ps. sovitaanko näin porukalla, että huijauskoodia (evopower) ei käytetä ? Ajat ei ole muuten vertailukelpoisia.

Joo ilman muuta sovitaan ettei mitään koodeja käytetä!
Laittakaapa muuten tuota Italian ykköstä paremmaksi, itse jopa ihmettelen sitä aikaa minkä padilla olen saanut, ratilla kun menee paljon huonommin, että mikähän mättää? Kaipa sen saa, kerta se tuolla muistikortilla on.

Teukka

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teukka
Joo ilman muuta sovitaan ettei mitään koodeja käytetä!
Laittakaapa muuten tuota Italian ykköstä paremmaksi, itse jopa ihmettelen sitä aikaa minkä padilla olen saanut, ratilla kun menee paljon huonommin, että mikähän mättää? Kaipa sen saa, kerta se tuolla muistikortilla on.

Teukka

tuo italian aikasi on kyllä paha, mutta positiivisesti ajateltuna mukavaa että on haastetta:eek:
tulihan se aika : 3.02.12 Italia , mutta saihan tuota opetella:D

töitä tiedossa MH

Taas tuli mikael hakimille töitä.
3 pätkää kreikka, kypros ja kenia parantuivat.
Tulevat varmaan jossain vaiheessa näkyviin kun kävin äsken lähettämässä ne.

Kiitoksia muuten meisselille sivuista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikael hakim

tuo italian aikasi on kyllä paha, mutta positiivisesti ajateltuna mukavaa että on haastetta:eek:
tulihan se aika : 3.02.12 Italia , mutta saihan tuota opetella:D

Niimpä tietenkin! Ajoitko Subarulla ja ratilla, ja mikä ratti sulla on?
Mä en kyllä taida pärjätä, mutta kai se on ainakin yritettävä tuolla Logitechilla vääntää! :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teukka

Niimpä tietenkin! Ajoitko Subarulla ja ratilla, ja mikä ratti sulla on?
Mä en kyllä taida pärjätä, mutta kai se on ainakin yritettävä tuolla Logitechilla vääntää! :)

logitechilla yritän ajella , subaru alla .täytyy alkaa kokeilemaan muita autoja . Leka kiusaa minua nyt fordilla ,äitiiiii!
LEKA ,minä vastaan fordilla (tai subarulla...tai...) , mutta ei tänään
,väsyttää:p

Huh, mitä aikoja :) Ja ootte mutkin tiputtaneet pois kärkipaikoilta. Noh, eip mitiä, onpahan haastetta, taidankin mennä heti hiomaan paria ek:ta :D

Niin ja olen samaa mieltä koodeista. Niitä ei käytetä!

Tiukkaa on

Porugalin aika oli tiukassa tuntui jo siltä että ei voisi tehdä yhtään virhettä, mutta tulihan se kärki aika just äsken.

Ehkäpä huomenna lisää, kun nyt painun sänkyyn.

Re: Tiukkaa on

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leka
Porugalin aika oli tiukassa tuntui jo siltä että ei voisi tehdä yhtään virhettä, mutta tulihan se kärki aika just äsken.

Ehkäpä huomenna lisää, kun nyt painun sänkyyn.

tulin töistä ja piti heti käydä lekan aikojen kimppuun , kenia ,kypros, kreikka-ajat parani
:cool:

Ylös Bottom