Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 2010 -rallisarja

Superior

New Member
Yhä on aikaa ennenkuin WRC 2011 -peli ilmestyy, joten olisiko kiinnostusta ajella tätä peliä oikein kunnon kausiperiaatteella?


Kauden aikana ajettaisiin siis kaikki 13 rallia ja jokainen ralli sisältäisi 6 erikoiskoetta. Voitaisiin ajaa pari rallia viikossa, vaikka kaksi putkeen kerralla, jolloin ajoaikaa tulisi noin tunnin verran. Käytössä olisi WRC-kalusto ja damage-asetus heavylla.

Mukaan mahtuu 16 kuljettajaa. Näistä voitaisiin koota kahden kuljettajan talleja. Pisteytys menisi kauden 2010 -sääntöjen perusteella. Voisin pitää huolen tulosten dokumentoinnista ja pistetilanteiden päivityksistä.


Olisiko riittävästi kiinnostuneita sarjan toteuttamiseen?

Mukana (alustava lista, ei sitova):

- Superior (Miccis) Ford
- Thompson (Tomberton) Citroen
- Jabajaba (Jaba82)
- Moiski78 Ford
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
- PAIKKA VAPAA
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

Voisin tulla mukaan jos omistaisin pelin. Demoa olen pelannut, nyt pitäis vaan hankkia peli... Joten jos saan pelin tässä piakkoin hankittua niin olen messissä. Hinnankaan ei pitäis olla enää niin paha. :rolleyes: Niin ja meikä ajais mieluiten C4:llä.
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

Joo itsellä on kans ollu vähän aikaa harkinnassa pelin hankinta, mutta nyt sen vois ottaa vakavasti, kun kerran sarjaa ollaan laittamassa pystyyn.

edit: Tilattu. Play.com:sta 22,49 € ;)
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

Jees, katsellaan parin tulevan viikon aikana paljonko tulee kiinnostuneita ja lyödään vaikka sitten maaliskuun aikana sarjaa toden teolla käyntiin. :)

Autovarauksia voi tosiaan tehdä tänne. Itse diggailen Fordista.

WRC-malleissahan on valittavissa ruhtinaalliset kolme pirssiä: Citikka, Ford ja Subaru. Peli ei rajoita etteikö vaikka kaikki 16 online-kisailijaa voisi ajaa samalla autolla, mutta ehkä olisi hauskempaa jos porukka jaettaisiin suht tasan näiden autojen kesken. Mutta se asia voidaan sopia myöhemmin.
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Kyllä voisin tulla huristelemaan fordilla
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

onko noissa autoissa miten paljon eroja? mä voisin kurvailla subarulla.
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

Joo itsellä on kans ollu vähän aikaa harkinnassa pelin hankinta, mutta nyt sen vois ottaa vakavasti, kun kerran sarjaa ollaan laittamassa pystyyn.

edit: Tilattu. Play.com:sta 22,49 € ;)

Tilattu jo muutama viikko sitten tuohon hintaan. Ei ole vieläkään lähetetty. Sivuilla lukee "usually dispatched in 3-5 days". Kuitenkin odottaa yhä pelejä varastoon. Aika huonolta tuntuu, että saa koko peliä sieltä.

Muuten kyllä sarja kiinnostais kovasti jos siis peli joskus tulis. Ei mitään havaintoa millä autolla sitä haluais ajaa. Katellaan nyt jos joskus peli tulee, että onko vielä mitään verkkosessioita luvassa.
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

onko noissa autoissa miten paljon eroja? mä voisin kurvailla subarulla.

Autoilla on vähän eroa, mutta kuskin taidot toki merkitsevät enemmän. Kerran testasin tätä ihan konkreettisesti ja ajoin saman pätkän peräkkäin Citikalla, Fordilla ja Subarulla. Fordilla olin nopein, vaikka Citikan pitäisi kait olla nopein. Citroen ja Subaru olivat aika tasoissa, aavistuksen Fordia takana.

Mistään useiden sekuntien eroista per pätkä ei siis puhuta. Ja vaihtelee mitkä autot sopivat parhaiten minnekin. Ford saattaa sopia lumisiin Ruotsiin loistavasti kun taas Citikka menee asvaltilla hienosti.
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

Tilattu jo muutama viikko sitten tuohon hintaan. Ei ole vieläkään lähetetty. Sivuilla lukee "usually dispatched in 3-5 days". Kuitenkin odottaa yhä pelejä varastoon. Aika huonolta tuntuu, että saa koko peliä sieltä.

No voihan rähmä... Mullakin tosiaan lukee statuksessa: "Awaiting stock" :( Eli eipä siis kannata odotella liikoja, että kovin nopeasti tulee - jos ollenkaan.
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

Mut voi pistää ja alustavalle osallistujalistalle. Peli löytyy mutta olen pelannut sitä ehkä muutaman tunnin, oli vähän heräteostos juuri ennen GT5:sen tuloa ja jäänyt pahasti paitsioon.
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

Vois harkita tulla tähän mukaan, jos vaan kerkiää. Joko Citroenillä tai Fordilla.
 
Vastaus: WRC 2010 -rallisarja

No voihan rähmä... Mullakin tosiaan lukee statuksessa: "Awaiting stock" :( Eli eipä siis kannata odotella liikoja, että kovin nopeasti tulee - jos ollenkaan.

Eipä ole vieläkään lähtenyt peli postiin play.com:sta. Onko jollain tietoa, onko WRC 2011 tulossa? Jos on, niin milloin?

Mietin vaan, että perunko tuon tilauksen kokonaan...

edit. Peruin tilauksen. Kohta tässä pääsee pelaamaan DiRT3:sta, joka todennäköisesti tulee nopeammin. Jään siis pois sarjasta, jos sellainen edes on starttaamassa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom