Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kyllähän mä voin uuden sarjan järjestää jos kiinnostusta löytyy. Itse kyllä häippäsen vuodenvaihteessa inttiin, niin saatte jatkaa sarjan loppuun ilman minua. Toki jos ajettaisiin kaksi rallia viikossa, niin kerkeäisin järjestää kokonaan.
Yks ralli olis kyllä varmaan parempi.. Järjestä vaan jos haluat, voin vaikka sitten vuodenvaihteessa kopioida aloitusviestin ja jatkaa siittä, kuhan vaan kerrot millä ohjelmalla teet pistetaulukon :) [varmaan 100 kertaa kysyny jo saman kysymyksen :)]
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Yks ralli olis kyllä varmaan parempi.. Järjestä vaan jos haluat, voin vaikka sitten vuodenvaihteessa kopioida aloitusviestin ja jatkaa siittä, kuhan vaan kerrot millä ohjelmalla teet pistetaulukon :) [varmaan 100 kertaa kysyny jo saman kysymyksen :)]

Joo on yksi ralli munkin mielestä parempi. Pistetaulukko on tehty Wikipedialla ja kisatulokset feikki-excelillä :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Joko alkaa KFIN-porukan kaasujalkaa vipattamaan? Itsellä ainakin olisi jo kova hinku päästä kisaamaan vanhan porukan kanssa ja ajattelinkin kysäistä, että joko kohta pannaan sarja pystyyn?
Aloitusajat voisivat aina olla liukuvia, eli odoteltaisiin, että kaikki nettiongelmista kärsivätkin ovat päässeet mukaan. Mitäs sanotte, toimisko tällainen?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Joko alkaa KFIN-porukan kaasujalkaa vipattamaan? Itsellä ainakin olisi jo kova hinku päästä kisaamaan vanhan porukan kanssa ja ajattelinkin kysäistä, että joko kohta pannaan sarja pystyyn?
Aloitusajat voisivat aina olla liukuvia, eli odoteltaisiin, että kaikki nettiongelmista kärsivätkin ovat päässeet mukaan. Mitäs sanotte, toimisko tällainen?
Pikkuhiljaa alkaa kaasujalka kaipaan hommia, joten vois laitella sarjaa pystyyn. Mites on, tekeekö teppoil vai?
Aloitusajaksi sopii hyvin sama maanantai 20.00, tietysti jouston varaa voi olla.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Valitettavasti joudun jättäytymään järjestäjän tehtävästä, ei riitä aika/motivaatio järjestää puolikasta kautta, joten kuka tahansa muu saa ottaa vetovastuun. Kisaamaan sitä toki itsekin haluaisi.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Minkälaiset yhteydet porukalla on. Oon harkinnut 4g:n laittamista saunalahdelta, mutta sitten ongelmaksi muodostuu, ettei tolle kamppeelle saa ip:tä, eli pleikkarilla olisi tuolloin ainoastaan NAT3 käytettävissä. Tuohan muodostuu ongelmaksi, koska silloin ei pääse kuin sellaisen hostin lobbyyn, jolla on NAT1 ...
Olisi puolet halvempi ja vähintään 3x nopeampi kuin nykyinen yhteys, mutta mitä tollaisella tekee jos ei teidän kans pääse kisaileen:D

Edit: Tuo yhteys on siis nyt mulla koekäytössä ja todella harvaan lobbyyn pääsee, ehkä 1/10 :( En tiedä sitten jos itse olisin hostina?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Itsellä Soneran 3G ja hyvin on toiminut. Ja kyllähän sä maksusta opengaten saat.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Minkälaiset yhteydet porukalla on. Oon harkinnut 4g:n laittamista saunalahdelta, mutta sitten ongelmaksi muodostuu, ettei tolle kamppeelle saa ip:tä, eli pleikkarilla olisi tuolloin ainoastaan NAT3 käytettävissä. Tuohan muodostuu ongelmaksi, koska silloin ei pääse kuin sellaisen hostin lobbyyn, jolla on NAT1 ...
Olisi puolet halvempi ja vähintään 3x nopeampi kuin nykyinen yhteys, mutta mitä tollaisella tekee jos ei teidän kans pääse kisaileen:D

Edit: Tuo yhteys on siis nyt mulla koekäytössä ja todella harvaan lobbyyn pääsee, ehkä 1/10 :( En tiedä sitten jos itse olisin hostina?

No kyllähän sä ainakin mun puolesta voisit hyvin toimia hostina, ei oo yhteys katkeillu pahemmin sun lobbyissä. Teppoilia yhtään väheksymättä :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Itsellä Soneran 3G ja hyvin on toiminut. Ja kyllähän sä maksusta opengaten saat.

Pitääpä selvitellä tuo, 3G saa saunalahdelta automaattisesti tuon opengaten(?), mut ei 4G.
Edit. Ja tuo saunalahti siksi, kun muilla operaattoreilla ei vielä ole tarjota 4G verkkoa tänne. Huomena käyn kysymässä tuota, mutta pahalta näyttää, että ei edes rahalla saa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Ja niinhän se on, ettei saunalahden 4G:hen saa vaihtuviakaan ip-osoitteita...ei edes rahalla. Lueskelin netistä niin elisa/saunalahti kämmäillyt jotain aikoinaan, jonka vuoksi niillä on ip:t loppumassa...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Valitettavasti joudun jättäytymään järjestäjän tehtävästä, ei riitä aika/motivaatio järjestää puolikasta kautta, joten kuka tahansa muu saa ottaa vetovastuun. Kisaamaan sitä toki itsekin haluaisi.
Selvä homma. Hienostihhan sä sitä 3 kautta veditkin, ite en ois varmaan jaksanu :)

Jos teppoilille on ok että kopion suurinpiirtein tuon sun aloitusviestin niin pistelen lähipäivinä sarjan pystyyn. Saa laittaa jo ilmottautumista kehiin. Kaikki on tervetulleita eikä ole mitään taitorajoituksia eikä muuta. Tietysti huijaamiset ja muut kiellettyä mutta eihän rallimiehet osaa huijata :)

Mites on, toimiiko Nakke hostina vai päädyitkö sittenkin siihen 4g mokkulaan? :)

1: uistin/vehka1
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:


Mietin tässä miten tuo auto homma hoidettais.. Jokainen saa ottaa minkä haluaa ja tehdään sitten vaikka arvalla tallikaverit? Ehdotuksia saa laittaa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Mites on, toimiiko Nakke hostina vai päädyitkö sittenkin siihen 4g mokkulaan? :)

1: uistin/vehka1
2: Nakke/Nakke
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:

Voin hostata jos sää otat tulokset, pistelaskut yms.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

1: uistin/vehka1
2: Nakke/Nakke
3: ArskaksrA/WRC-Impreza555
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:

Eikös nuo autot olleet eritasoisia? Yksinpelissä on tullut huomattua se, ettei ainakaan Nikaran Minillä pääse yhtä kovaa kuin Volkkarilla :(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Jos teppoilille on ok että kopion suurinpiirtein tuon sun aloitusviestin niin pistelen lähipäivinä sarjan pystyyn. Saa laittaa jo ilmottautumista kehiin. Kaikki on tervetulleita eikä ole mitään taitorajoituksia eikä muuta. Tietysti huijaamiset ja muut kiellettyä mutta eihän rallimiehet osaa huijata :)

Juu tottakai on ok. Hienoa jos alat sarjaa järjestämään.

Olen mukana jos huolitte puolikkaan kauden ajavan kuskin mukaan. Toki jos löydätte yli 16 koko kaudeksi sitoutunutta kuskia niin väistyn varakuskiksi.

1: uistin/vehka1
2: Nakke/Nakke
3: ArskaksrA/WRC-Impreza555
4: teppoil/teppoil
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

1: uistin/vehka1
2: Nakke/Nakke
3: ArskaksrA/WRC-Impreza555
4: teppoil/teppoil
5: Jani Jaakkola/janijaakkola81
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

1: uistin/vehka1
2: Nakke/Nakke
3: ArskaksrA/WRC-Impreza555
4: teppoil/teppoil
5: Jani Jaakkola/janijaakkola81
6: Jinkku95/Jinkku95
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

1: uistin/vehka1
2: Nakke/Nakke
3: ArskaksrA/WRC-Impreza555
4: teppoil/teppoil
5: Jani Jaakkola/janijaakkola81
6: Jinkku95/Jinkku95
7: sawaldo/Sawaldo10
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:

En varmaankaan aja kaikkia kisoja uuden ps4:n saapumisen takia. Joten ehkä pari kisaa saatan ajaa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

1: uistin/vehka1
2: Nakke/Nakke
3: ArskaksrA/WRC-Impreza555
4: teppoil/teppoil
5: Jani Jaakkola/janijaakkola81
6: Jinkku95/Jinkku95
7: sawaldo/Sawaldo10
8: RTWteam/RTWteam
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:

No niin, saa taas arkirytmin kohdalleen kun on kisa jota odottaa. :cool:
 
Ylös Bottom