Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kyllä ottaa taas päähän tuo liukuminen...

Rattia saa kääntää ihan tosissaan ja pitää tehdä nopeita suunnanmuutoksia, kun hakeutuu seiniin tämä rakkine. Hauskuus on kaukana, enkä välttämättä osallistu enää loppukauden kisoihin, kun alkaa vaan niin ärsyttämään pidottomuus. Omia hermoja tässä vaan koitan säästellä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kyllä ottaa taas päähän tuo liukuminen...

Rattia saa kääntää ihan tosissaan ja pitää tehdä nopeita suunnanmuutoksia, kun hakeutuu seiniin tämä rakkine. Hauskuus on kaukana, enkä välttämättä osallistu enää loppukauden kisoihin, kun alkaa vaan niin ärsyttämään pidottomuus. Omia hermoja tässä vaan koitan säästellä.

En käsitä, että onko tämä ongelma siis vain sinulla? Kuulostaa ihmeelliseltä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

En käsitä, että onko tämä ongelma siis vain sinulla? Kuulostaa ihmeelliseltä.

Omenanraato ainakin on valitellut tätä samaa ongelmaa. Siis mulla on ikään kuin eri fysiikat onlinessä. Liukuu holtittomasti seiniin eikä anna mennä samaa ajolinjaa kuin offlinessä :confused:
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Omenanraato ainakin on valitellut tätä samaa ongelmaa. Siis mulla on ikään kuin eri fysiikat onlinessä. Liukuu holtittomasti seiniin eikä anna mennä samaa ajolinjaa kuin offlinessä :confused:

Jaa. Mulla taas tuntuu, että välillä olisi onlinessa jopa parempi pito kuin offlinessa. Ainakin Saksan kisassa olin huomaavinani tällaista. Voisiko sitten yhteyksistä johtua?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Jaa. Mulla taas tuntuu, että välillä olisi onlinessa jopa parempi pito kuin offlinessa. Ainakin Saksan kisassa olin huomaavinani tällaista. Voisiko sitten yhteyksistä johtua?

Veikkaan että joo. Meillä on tähän tarkoitukseen surkea langaton 3G-verkko, jonka kanssa joutuu kärsimään vielä pari vuotta. Toivotaan, ettei nelososassa tule yhtä pahoja ongelmia.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kisa päättyi taas ah niin ihanaan tehobugiin. Toivottavasti ylihuomenna pääsee ajamaan täysin moitteettoman kisan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Omenanraato ainakin on valitellut tätä samaa ongelmaa. Siis mulla on ikään kuin eri fysiikat onlinessä. Liukuu holtittomasti seiniin eikä anna mennä samaa ajolinjaa kuin offlinessä :confused:

Tuo on muuten ihan hullu bugi. Ensin treenasi offlinessa, sitten alko kisa ja auto ei totellutkaan samoilla säännöillä enää ollenkaan. Liukuu vaan ihan törkeästi.

Pahinta tuossa on se, että kun ei tee aina sitä. Voi yks kaks ollakin normi fysiikat, joten ei siihen voi edes varautua.

Sen takia itsellä meni hermotkin kun kisassa alkoi ärräpäät lentämään, sen vuoksi et ajoit normi rallia, mutta yks kaks auto ei tottele. Ei sitä kauaa jaksanu..
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Jiihaa! Pitkästä aikaa erinäisten haasteiden/ongelmien takia lähtöviivalla. Toinen ek tuli todella kankeasti ja siitä eteenpäin päätin kokeilla ajaa ghosti päällä. En huomannut mitää erikoista edellä menevien ajamisessa. Suora nopeus oli jostain syystä todella huonoa minulla. Luultavasti johtuu automaatilla ajosta ja mutkasta ulos ajamisesta kun itselläni tuntuu aina pieni sivuluisu olevan kun muut ajoi jotenkin suoremmin. Niistäpä se ero sitten syntyikin ja perinteinen +30 sekkaa kärkeä jäljessä. :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Huikea suoritus vehkalta tänään, jackpot kuudella pohja-ajalla. Onnittelut!

Itse tein pari virhettä, mutta niin taisivat tehdä kaikki muutkin (paitsi vehka), joten sijoituksesta ei oiken jäänyt jossiteltavaa.

Pistetilanteessa Nakke meni nyt Jinkun ohi, joten Nakke on mestari ellei Jinkku ilmesty jostain Walesin lähtöviivalle :D Ainoastaan Sawaldon viitossija on ratkennut, muista sijoista vielä taistelut ovat käynnissä.

Tiimisarjassa Citikka johtaa Fordia 37 pisteellä ja Volkkari on pisteen Fordia jäljessä. Joten teorissa kaikki mahdollista, mutta käytännössä taistelu käydään hopeasta.

Ylihuomenna siis jatketaan klo 20. Näyttäisi, että Wales ei enää bugaa, joten siitä ei ole huolta. Nyt vain kaikki kykenevät viivalle niin saadaan hyvä loppu tälle sarjalle. :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Huikea suoritus vehkalta tänään, jackpot kuudella pohja-ajalla. Onnittelut!

Itse tein pari virhettä, mutta niin taisivat tehdä kaikki muutkin (paitsi vehka), joten sijoituksesta ei oiken jäänyt jossiteltavaa.
Kiitoksia. Se meni tosiaan aika hyvin, ensimmäisen pätkän alussa tuli muutama pikku virhe ja sen jälkeen menikin aika virheettä, lukuunottamatta 5 ek:n toiseksi viimeistä mutkaa, jossa meni joku 2 sec.

Onnittelut Nakelle mestaruudesta, Jinkkuhan sen olisi vienyt ilman poissaoloa, mutta ei mitään pois mestarilta. Tais olla Nakella pari kertaa aika huono tuurikin [mm. italiasta tais lentää pihalle] että tasasta olis voinu olla vaikka jinkku oliskin ollut mukana. Hatunnosto myös Jinkulle upeasta kaudesta!

Keskiviikkona Wales, en oo treenannut oikeastaan yhtään enkä varmaan jaksakkaan, ja jos NHL saapuu huomenna postilaatikkoon en varmasti tulekkaan treenaamaan, jätetään se treenaaminen niille lahjattomille :D


Suora nopeus oli jostain syystä todella huonoa minulla. Luultavasti johtuu automaatilla ajosta ja mutkasta ulos ajamisesta kun itselläni tuntuu aina pieni sivuluisu olevan kun muut ajoi jotenkin suoremmin. Niistäpä se ero sitten syntyikin ja perinteinen +30 sekkaa kärkeä jäljessä.
Itsekkin ajan automaatilla. Ja tosiaan asfaltti ralleissa pitää ajaa erilaisella ajotyylillä ku soralla. Ei sais yhtään ajaa poikittain vaan pitää yrittää ajaa niinkun rata-autolla ajettais. Se tuntuu ehkä hitaammalta ja tylsemmältä mutta kello tykkää :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vehkalta tosiaan suvereeni esitys, onnittelut! Oma ralli meni yllättävän hyvin reenaamisen määrään nähden. Kolme ekaa tuli ihan ok, neljäs ajettiin sähköautolla ja joku sekunti varmaan meni siinä. Viides meni ihan penkin alle (rotkoon ajelua yms) ja viimeiselläkin liimasin auton viimeisen mutkan kallioon :)
Mestaruus ilmeisesti varmistui, mutta olisihan Jinkku sen ansainnut, niin varmoja suorituksia kisasta toiseen.
Huomena sitten Wales ja toivottavasti tulis paljon porukkaa mukaan niin saatais vielä kunnon jäähyväiset tälle sarjalle!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

30jr8ds.jpg


Top-3 EK-ajat:

EK1: vehka1, Nakke, Sawaldo10
EK2: vehka1, Nakke, Sawaldo10
EK3: vehka1, Nakke, teppoil
EK4: vehka1, Nakke, teppoil
EK5: vehka1, Sawaldo10, teppoil
EK6: vehka1, Sawaldo10, RTWteam
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vehkalta tosiaan suvereeni esitys, onnittelut! Oma ralli meni yllättävän hyvin reenaamisen määrään nähden. Kolme ekaa tuli ihan ok, neljäs ajettiin sähköautolla ja joku sekunti varmaan meni siinä. Viides meni ihan penkin alle (rotkoon ajelua yms) ja viimeiselläkin liimasin auton viimeisen mutkan kallioon :)
Mestaruus ilmeisesti varmistui, mutta olisihan Jinkku sen ansainnut, niin varmoja suorituksia kisasta toiseen.
Huomena sitten Wales ja toivottavasti tulis paljon porukkaa mukaan niin saatais vielä kunnon jäähyväiset tälle sarjalle!

Eilen tuli itsekin huomattua tuo sähköautolla ajelemisen mukavuus manuaalivaihteilla. Voi olla että oli jo silloin buginalkua, mutta ei kyllä mistään muusta, kuin nopeusmittarin pienistä lukemista hahmottanut, että milloin sitä vaihdetta piti vaihtaa.

Tekiskö joku kuski sen kyselykierroksen kauden finaalista? Olis mukava nähdä pitkästä aikaa Oopp, Mageehh tai vaikka Jarnokka viivalla ;) Voin minäkin sen kyllä tehdä jos kukaan muu ei halua, kunhan saadaan vähän "harvinaisempaa" kuskia viivalle :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Eilen tuli itsekin huomattua tuo sähköautolla ajelemisen mukavuus manuaalivaihteilla. Voi olla että oli jo silloin buginalkua, mutta ei kyllä mistään muusta, kuin nopeusmittarin pienistä lukemista hahmottanut, että milloin sitä vaihdetta piti vaihtaa.

Tekiskö joku kuski sen kyselykierroksen kauden finaalista? Olis mukava nähdä pitkästä aikaa Oopp, Mageehh tai vaikka Jarnokka viivalla ;) Voin minäkin sen kyllä tehdä jos kukaan muu ei halua, kunhan saadaan vähän "harvinaisempaa" kuskia viivalle :)

Kysyin seuraavia tyyppejä mukaan: makejou, Omenanraato, SuomiFIN, oopp99, WRC_Jarnokka, antimikael, janijaakkola81, kepagt. Jos vielä muita keksit niin kysy ihmeessä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kysyin seuraavia tyyppejä mukaan: makejou, Omenanraato, SuomiFIN, oopp99, WRC_Jarnokka, antimikael, janijaakkola81, kepagt. Jos vielä muita keksit niin kysy ihmeessä.

Selvä, omalla listalla on siis Mageehh, Lisco82, speltzer358 ja se jampaze, joka ajoi ykköskaudella. Roveranilta lienee turha kysyä?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vastasinkin pleikan puolella jo. Tulisin mieluusti muttei tuo murtunut häntäluu anna kyllä armoa kisaan. Ehkä yhden EK:n pystyis vetää ni en viitti lähteä mukaan.

Mun kausi loppui siihen kun "up in the ass of Timo(tai no Mikko tässätapauksessa)"
http://www.youtube.com/watch?v=orVBkI0m9ZY
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Mites se Nakke on noin kovan ajan paukuttanut Gartheiniogiin? Ite jään normaalilla ajolla 11 sekuntia!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Mites se Nakke on noin kovan ajan paukuttanut Gartheiniogiin? Ite jään normaalilla ajolla 11 sekuntia!

Kokeiles tätä setuppia:
4 5 6 4
4 5 6 4
0 6 7 7
4 10 8 10 10

Eilen vähän testailin niin jätin jousituksen defaultiksi, auton korkeus 8 ja sit nuo muut tolleen niin ihan hyvin toimii sitenkin.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Täytyy olla iloinen, että huomenna saa todennäköisesti heittää hyvästit onlineliukumisille ja turhille osumille. Taas napsahteli ihan turhan paljon ja oli vaikeuksia pitää auto tiellä...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kysyin seuraavia tyyppejä mukaan: makejou, Omenanraato, SuomiFIN, oopp99, WRC_Jarnokka, antimikael, janijaakkola81, kepagt. Jos vielä muita keksit niin kysy ihmeessä.

Mjahas. Muistelisin että viimeksikään ei teidän hullujen kyytiin oma vauhti riittänyt enkä ole sen jälkeen ko. peliin enää selvinpäin koskenut. :)
Mutta katsotaan, The Last Of Us on pahasti kesken ja sille olin ajatellut huomisen illan varailla mutta josko tuota ehtisi rallia tänään vähän testaamaan niin huomenna kyllä aikataulujen myötä mukaan ehtisi. Mihin aikaan Walesissa on startti? Voin vielä huomenna lähempänä vahvistaa jos mukaan tulen.
 
Ylös Bottom