Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kylläpäs ajo porukka lujaa. Nakke ja Jinkku oli tietysti omilla sekunttiluvuilla mutta muutkin ajoi todella lujaa, eikä kukaan tehny isoa virhettä, harvinaista mutta hyvä näin.
Ite en tosiaan ollu hirveästi reenaillut, ensimmäinen ihan hyvin, yks neulansilmä pikkasen pitkäksi ja siinä meni kolmossija. Toisella ensimmäisen tapaan todella tiukkaa ja kolmossijasta oli taistelemassa kaikki 5 kuskia. Mutta kolmosesta eteenpäin alko sit tapahtuu jotakin, en tehnyt yhtään isompaa virhettä, mutta kaikki oli vähintään pari sec nopeampia..
Kolmosella tuli tehtyä myös rallin ainua "ulosajo". Viimenen tiukka oikealle ja kunnolla pitkäksi, ei vonut tehä mitään ja päätin vetää suoraan monttuun että peli palauttais nopeesti radalle, mutta ei, vaan antokin mennä suoraan rotkon toiselle puolella jatkuvalle tielle ja siinä olikin pian maali. Saatto jotkut mun varjon nähäkkin ku maalissa ootteli tätä sunnuntaiajelijaa :) Eli kunnon oikominen siis, mutta tuskin hirveesti mitään voitin, päinvastoin. Muutenkin tuli joitakin aitoja välillä leikattua mutta enpä niissäkään voittanu mitään. Viimestä ehin sit ennen rallia hinkata joku 5x ja se meni hyvin ja tuloksena kakkosija.

Pikasten laskujen mukaan teppoil otti kiinni 4 pisteellä. Mielenkiintoinen ensi viikko tulossa :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Anteeksi kaikille. Kaikkia kikkoja yritin/yritettiin mutta ei auttanut. Ei yhdisty niin ei.

Olisitpa päässyt mukaan, oli sen verran hyvät taistelut. Toivottavasti tuo oli joku yksittäinen oikku, eikä toistu vikoissa kisoissa.

---

Nakke palasi sitten voittokantaan, onnittelut! Kärkikaksikon vauhtia on kyllä ihailtavaa seurata sivusta.

Kärjen takana olikin sitten yksi hienoimmista taisteluista, jossa olen ollut itse mukana. Viisi kuskia tappelee kolmossijasta hullun lailla. Sawaldo pystyi vähän erottautumaan muista ja ansaitsi podiumpaikan. Viimeisen ek:n jännitysnäytelmä kääntyi minun osalta hyvin, kun pystyin nousemaan neloseksi.

Huikea ralli, kiitos kaikille paikalle saapuneille.

Ensi maanantaina onkin voiton puolustamisen vuoro, saapa nähdä miten käy... Ja muistuttaisin nyt vielä, että Wales ajetaan heti ensi viikon keskiviikkona 23.10., kun vastalauseita ei aiemmin kysellessäni ilmennyt.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Oli kyllä aivan loistavat ajot! Kärkikaksikko meni aivan uskomattoman kovaa, mutta tosiaan kärjen takana oli uskomattomat taistelut. Itse ajoin mielestäni aika puhtaasti, pari mutkaa meni pitkäksi ja yks spinnaus. Kiitos kaikille!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Puuhun törmääminen vei voittomahdollisuudet. Muuten oltaisiin Naken kanssa jälleen taisteltu voitosta.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Puuhun törmääminen vei voittomahdollisuudet. Muuten oltaisiin Naken kanssa jälleen taisteltu voitosta.

Meinas mennä oma ajo hieman sekaisin siinä ku katoin, että spliteissä ei näkynyt sua. Heti tuli roikotettua perää rotkossa :D Ja kyllähän tuota vielä hyvän kirin käynnistit siinä, mutta vikalla tais vielä jotain ohjelmaa olla. Ite sain tällä kertaa pidettyä auton tiellä koko rallin niin tulihan se voittokin pitkästä aikaa:)
Hyvät oli taistelut muillakin, harmi, ettei RTW päässyt mukaan.
Tästä on hyvä jatkaa Espanjaan. Se ralli ei kyllä jostain syystä sovi mulle ollenkaan, mutta yritetään sinnitellä mukana. Tuleekin tiukka loppurutistus, kun Waleskin pitäs ehtiä reenata samaan syssyyn.
Niin ja kiitokset onnitteluista ja hyvistä kisoista!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vikalla ek:lla ei ollut suurempia ongelmia. Tietenkin kun suuren maailman peleissä on tottunut oikomaan niiden nauha-aitojen sisäpuolelta, niin keskittyminen meni auton pitämiseksi niiden ulkopuolella. Niistä tuli penaulttia.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Nyt harmittaa, kun piti kipeenä olla! Osaan kuvitella millaset taistelut teillä oli ja itekin olisin ollut kiinnostunut ottamaan siihen osaa, kun ei kärkeen olisi vauhti riittänyt. Tai no puuhun sitä olis kuitenkin jossain vaiheessa ajanu, jolloin peli olis menetetty. Mutta mutta, ens viikolla siis tosiaan kaksi viimeistä kisaa. Espanjasta sen verran, että pitää tulla koko ajan aika ''maksimilla'' kun ei tiedä että milloin osuu kallioon ja mistä peli vielä sallii mentävän ongelmitta. On tuo aika ketuttavaa, kun voi pyöräyttää ympärikin ja siinä sitten menee aikaa pakittaessa ja kääntäessä. Wales sen sijaan on helpompi ralli, jossa legendaarisin hetkeni on niki7997:n voittaminen neljällä kymmenyksellä yhdellä pätkällä :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Olipa kyllä hieno kisa. Nelosen jälkeen 8 sekunnin sisällä sijoilla 3-7 olleet ja lopputuloksissa 4.-6. muutaman kymmenyksen sisällä. Olisi sen 8 sadasosaa ehkä voinut jossain ajaa paremminkin... Omalla kohdalla jälleen pieniä virheitä aivan liikaa, mutta toisaalta ensimmäisen kauden sarjan jälkeen olen ajanut pätkät läpi 4-5 kertaa, että sikäli ihan ok suoritus. Oli muuten aika tuskaa ajaa vatsakivuista huolimatta. Pari kertaa kramppasi sen verran pahasti, että piti ajaa pää polvien välissä, mutta maaliin päästiin
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vikalla ek:lla ei ollut suurempia ongelmia. Tietenkin kun suuren maailman peleissä on tottunut oikomaan niiden nauha-aitojen sisäpuolelta, niin keskittyminen meni auton pitämiseksi niiden ulkopuolella. Niistä tuli penaulttia.

Tuo on kyllä ärsyttävää, tulee itellekin kiusaus noista oikoa, mut oon yrittäny opetella ajamaan ne leikkaamatta niin ei siinä paljon häviä...voi sitte kuittailla niille oikojille :p
Näistäpä puheen ollen niin muistetaan välttää noiden samanlaisten aitojen leikkausta myös Espanjassa ja Walesissa...eikös me niin oo sovittu näin yleisesti, että aina jos tuollaisia aitoja on niin niistä ei leikattais?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Tuo on kyllä ärsyttävää, tulee itellekin kiusaus noista oikoa, mut oon yrittäny opetella ajamaan ne leikkaamatta niin ei siinä paljon häviä...voi sitte kuittailla niille oikojille :p
Näistäpä puheen ollen niin muistetaan välttää noiden samanlaisten aitojen leikkausta myös Espanjassa ja Walesissa...eikös me niin oo sovittu näin yleisesti, että aina jos tuollaisia aitoja on niin niistä ei leikattais?

Ööh missä noissa ralleissa on sellaisia oikaisupaikkoja?

Mistä pääsenkin seuraavaan kysymykseen: Tehän tiedätte sen Espanjan EK1:n vikan mutkan, sen asfalttineulansilmän? Pitääkö sitä edeltävässä mutkassa ajaa koko ajan tietä pitkin vai saako vetää keppien väärältä puolelta, kun on ollut ongelmia pitää auto tiellä tuossa mutkassa, usein osuu aitaan hajottaen autoa. Eipä tuosta taida ajallisesti juurikaan hyötyä.

Ja toinen samanlainen juttu on Walesin ykkös-EK:n alun serpot. Kun peli antaa leikata sen ekan neuliksen aika railakkaasti, niin miten tuo pitäisi ottaa? Tuskin sentään ruvetaan autoa sisämutkaan heittämään? Ja joo tykkään kysellä näistä kyseenalaisista paikoista :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

200zqy8.jpg


Top-3 EK-ajat:

EK1: Jinkku95, Nakke, Sawaldo10
EK2: Jinkku95, Nakke, Sawaldo10
EK3: Nakke, Sawaldo10, NWih
EK4: Jinkku95, Nakke, teppoil
EK5: Jinkku95, Nakke, Sawaldo10
EK6: Nakke, vehka1, Jinkku95
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Lomareissun kutsuessa tämä sarja päättyy osaltani tähän. Olisihan se himottanut viedä mestaruus, mutta ei voi mitään. Ei tuo hirveästi haittaa, koska sen verran leikkimielisesti tätä sarjaa olen ajellut. Joten onnittelen Nakkea näin etukäteen, sarjan kolminkertaista mestaria!

Erittäin suuret kiitokset kaikille teille, joiden kanssa olen saanut kunnian kisailla. Toivottavasti saadaan sama vanha porukka kasaan myös WRC4:n merkeissä. Ja tietenkin uusia kuskeja.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Lomareissun kutsuessa tämä sarja päättyy osaltani tähän. Olisihan se himottanut viedä mestaruus, mutta ei voi mitään. Ei tuo hirveästi haittaa, koska sen verran leikkimielisesti tätä sarjaa olen ajellut. Joten onnittelen Nakkea näin etukäteen, sarjan kolminkertaista mestaria!

Erittäin suuret kiitokset kaikille teille, joiden kanssa olen saanut kunnian kisailla. Toivottavasti saadaan sama vanha porukka kasaan myös WRC4:n merkeissä. Ja tietenkin uusia kuskeja.
Isot kiitokset mahtavasta kaudesta! Kaksi oli ylitse muiden, tasaista oli ja jos Nakke olis välttynyt italian DC:ltä Olisitte aika tasoissa, ei siis mitään sinulta pois. Uskomattoman ylivoimaisia olitte muutamissa ralleissa. Harmi että ette päässeet taistelemaan mestaruudesta ajamalla, reenien perusteella olit kyllä todella kovassa vauhdissa.


Ps: Arskan mainitsemasta paikasta saa mielestäni Epsanjassa vetää huoletta. Mites tuo viimesen pätkän, toisen sektorin ainut mutkayhdistelmä, se vasen-oikea jossa aita oikealla puoella. Sen vasemman pystyy vetämään ihan sieltä puun juuresta ja siinä saa monta sekunttia pois.. Ite en oo tuosta vetäny mutta ku kattelee leaderboardseja niin lienee aika selvää että siittä on tapana nuilla italian isoillakin herroilla vetää :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Lomareissun kutsuessa tämä sarja päättyy osaltani tähän. Olisihan se himottanut viedä mestaruus, mutta ei voi mitään. Ei tuo hirveästi haittaa, koska sen verran leikkimielisesti tätä sarjaa olen ajellut. Joten onnittelen Nakkea näin etukäteen, sarjan kolminkertaista mestaria!

Erittäin suuret kiitokset kaikille teille, joiden kanssa olen saanut kunnian kisailla. Toivottavasti saadaan sama vanha porukka kasaan myös WRC4:n merkeissä. Ja tietenkin uusia kuskeja.

No olipahan harmillista sarjan kannalta. Kun kerroit silloin pari päivää sitten, että näin ehkä käy, niin loppui kyllä reenaaminen.
Katotaan nyt kenelle se pokaali menee, koska melko varmasti itseltäkin jää toinen näistä kisoista ajamatta. Mutta on ollut kyllä todella mahtava vääntää sekunnin kymmenyksistä sun kans:)
WRC 4:n parissa sitten uudet kamppailut!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Lomareissun kutsuessa tämä sarja päättyy osaltani tähän. Olisihan se himottanut viedä mestaruus, mutta ei voi mitään. Ei tuo hirveästi haittaa, koska sen verran leikkimielisesti tätä sarjaa olen ajellut. Joten onnittelen Nakkea näin etukäteen, sarjan kolminkertaista mestaria!

Erittäin suuret kiitokset kaikille teille, joiden kanssa olen saanut kunnian kisailla. Toivottavasti saadaan sama vanha porukka kasaan myös WRC4:n merkeissä. Ja tietenkin uusia kuskeja.

Ei voi mitään. Kokemuksesta tiedän, ettei lomareissuja voi perua :D

Pitää kai silti myöntää, että olen vähän mielissänikin kuullessani tuon, nyt on paremmat mahdollisuudet napata pätkäpohjia ja taistella voitosta. Ei tietenkään minään loukkauksena Nakkea tai ketään muutakaan kohtaan, tosissaan pitää silti vetää :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Ps: Arskan mainitsemasta paikasta saa mielestäni Epsanjassa vetää huoletta.

Samaa mieltä

Mites tuo viimesen pätkän, toisen sektorin ainut mutkayhdistelmä, se vasen-oikea jossa aita oikealla puoella. Sen vasemman pystyy vetämään ihan sieltä puun juuresta ja siinä saa monta sekunttia pois.. Ite en oo tuosta vetäny mutta ku kattelee leaderboardseja niin lienee aika selvää että siittä on tapana nuilla italian isoillakin herroilla vetää :)

En oo itekkään tuosta ajanu, jonkun verranhan siitä voi leikata, mut ei oiota:)

Ööh missä noissa ralleissa on sellaisia oikaisupaikkoja?

Ei samanlaisia, samanlaista aitaa, jonkun verran saa hyötyä jos leikkaa. Niitä on kuitenkin useammalla ek:lla

Ja toinen samanlainen juttu on Walesin ykkös-EK:n alun serpot. Kun peli antaa leikata sen ekan neuliksen aika railakkaasti, niin miten tuo pitäisi ottaa? Tuskin sentään ruvetaan autoa sisämutkaan heittämään? Ja joo tykkään kysellä näistä kyseenalaisista paikoista :D

Ei liikaa, mielestäni auton verran ok.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Lomareissun kutsuessa tämä sarja päättyy osaltani tähän. Olisihan se himottanut viedä mestaruus, mutta ei voi mitään. Ei tuo hirveästi haittaa, koska sen verran leikkimielisesti tätä sarjaa olen ajellut. Joten onnittelen Nakkea näin etukäteen, sarjan kolminkertaista mestaria!

Erittäin suuret kiitokset kaikille teille, joiden kanssa olen saanut kunnian kisailla. Toivottavasti saadaan sama vanha porukka kasaan myös WRC4:n merkeissä. Ja tietenkin uusia kuskeja.

No voihan. Mutta ehkä olet suorituksillasi jo loman ansainnutkin ;D

Joka tapauksessa iso kiitos aktiivisesta osallistumisesta sarjaan! Hienoa että olette Naken kanssa näyttäneet kuinka kovaa sitä autoa voikin ajaa :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Saamarin tehobugi iski taas. Jos ei korjaannu niin on jo kolmas ralli peräjälkeen kun joudun jäämään pois :(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Saamarin tehobugi iski taas. Jos ei korjaannu niin on jo kolmas ralli peräjälkeen kun joudun jäämään pois :(
Minkälainen tää tehobugi on? Ei oo itelle varmaan koskaan tullut.. Tää Espanja on kyllä hyvä ralli, alussa olin sekunttitolkulla jinkkua jäljessä, joten oli pakko opetella uusi ajotyyli. Se alkoi toimimaan ja nyt taitaakin olla joka pätkällä yli sekunnin ennätykset jinkkuun verrattuna. Saapas nähä vaan miten sit hermo kestää kisatilannetta, espanjassa on niin helppo tehdä virhe ku välillä ajetaan oikeasti aika kapeaa tietä, eli tää espanja muistuttaa varmaan kaikista eniten oikeaa rallia.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Minkälainen tää tehobugi on? Ei oo itelle varmaan koskaan tullut..

No vauhti ei nouse 30 km/h korkeammaksi pienillä vaihteilla. Kutosella lähtee vauhti kiihtymään sinne sataseen, mutta siinä menee paljon enemmän aikaa, kuin mitä normaalisti menis.
Voi olla että lähti jo eilen tokenemaan, mutta edelleen lähti vähän tehoa, kun jarrutti mutkiin. Tai sitten mulla on vaan tän pelin manuaalitaidot ruosteessa nelosdemon pelaamisen myötä :D
 
Ylös Bottom