Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Ei kyllä tänään ollut mun päivä. Aluksi muistin 19:50, että ainiin, tänäänhän on se ralli. Joten en ehtinyt treenata yhtään. Ja itse rallihan oli aika outoa. Ensimmäisellä pätkällä auto meni päin puuta ja tottakai se hajosi... toisella pätkällä heti alussa kaatui auto kyljelleen ja taas päin puuta. Samalla pätkällä uudestaan päin puuta. Loppupätkä menikin sitten 60 km/h. Mutta eipä vauhti olisi muutenkaan riittänyt, pitäis varmaan säätää autoa. Ja opetella ajamaan :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Olikos seuraavana vuorossa "Australia" vai Ranska, kun ei "kalkkis" enää muista :p
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

29dcy1f.jpg


Top-3 EK-ajat:

EK1: Jinkku95, teppoil, Nakke
EK2: Nakke, Jinkku95, teppoil
EK3: Jinkku95, teppoil, NWih
EK4: Nakke, Jinkku95, teppoil
EK5: Nakke, Jinkku95, teppoil
EK6: Jinkku95, Nakke, teppoil
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Tämän pelin Uutta-Seelantia vois sanoa kyllä pikemminkin esteradaksi kuin ralliksi. Vielä kun kopisee puiden näkymättömiin seiniin rämpiessään maastossa, niin sitten on kyllä jo ''pomppufiilis''...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Jinkku taitaa lyödä viimeisenkin naulan arkkuun mestaruuden suhteen Uudessa Seelannissa, sen verran kovia aikoja näytti listoilta löytyvän...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Uusi-Seelanti on sen verran vaikea ralli, että mitä tahansa tapahtua. Ei ne "kovat" ajat välttämättä kerro kaikkea ;)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Ei oo todellista! Työkomennus napsahti ja tarkoittaa samalla sitä että olen huomenna 400km päässä konsolista. :(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Harmin paikka, mut mitä jos nappaisit pleikan mukaan sinne komennukselle:)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Mites tuollaisesta kohdasta kuin 0:54 - 1:05 saa ajaa? Mietin vaan, kun itse ainakin olisin lähdössä sillä periaatteella, että sieltä ajetaan minne hyppy heittää :D

https://www.youtube.com/watch?v=PvlZEaJl3EQ

Hana pohjassa siitä vaan. Uskoisin että tietä pitkin kuitenkin nopein reitti.

---

Itse en ole kerennyt vielä yhtään testaamaan, tarkoitus olisi klo 17 vähän ajella. Jos joku on onlinessa tuolloin, niin voidaan testata yhdessä.

Ja harmi kun et RTW pääse taaskaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Minä en taidakaan keretä tänään ajamaan kun on ollut vähän pääkipuja, rankka päivä ja kaveri tuli käymään, mutta Ranskaan yritän tulla :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Hostaa vaan, meni viime viikollakin hyvin.

Ja Arska nyt kisaamaan sieltä, anna kaverin ajaa vaikka puolet pätkistä :D

Ei tuo Uusi-Seelanti ole muutenkaan mikään lemppari ollut, eikä se ole mennyt hyvin harkoissakaan, niin nyt joudun jättämään väliin. Ens viikolla koitan sitten taas kiriä Sawaldoa ja kumppaneita pistetaulukossa :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Semmonen kisa sitten...

Ykkösellä väliajassa neljäntenä, kun päätti ilmoittaa yhteyden hostiin katkenneen. Kakkonen ihan kohtalaisesti, mutta kolmosella sitten tuli kahteen otteeseen "osuttua" tiessä kiinni olevaan puskaan. Nelosella nurin heti ensimmäisen väliajan jälkeen ja keula väärään suuntaan (olisi muuten oikeassa rallissa aika vittumainen paikka, kun vastapenkka on niin tarjolla). Vitonen tulin taas sen mitä osasin, ja kutosella spinnistä huolimatta kolmas:eek:. Mitähän muut siellä sähläili? Yksi sija meni tuohon ykkösen tekniikkaongelmaan, mutta toisaalta puhtaalla ajolla senkin olisi saanut ajettua kiinni. Harmittavan vähän oli väkeä liikkeellä, liekö sitten matkustuskulut toisella puolelle planeettaa vaikuttaneet:D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

No joo, kyllähän tuo meni ihan kohtalaisesti. Ekalla pätkällä spinnaus ja aitaan, ja oikeastaan kaikki loput meni ihan kohtalaisesti paitsi sitten viimeisellä, vaikka kuinka yritin kiertää puuta nii varmana osuu... siihen se sit menikin. Mutta eipä ollut mitään mahdollisuuksia kärkivauhtiin.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Juu on tosiaan väki kauden edetessä vähentynyt.. Toivottavasti nelosessa saatais aina täydet kisat..

Itsellä meni taas mahtavasti. 10 vaille käynnistelen pleikkarin ja totta ai järjestelmäpäivits pitää asentaa.. Siinä meni sit eka pätkä. Kyselin sit Nakelta kutsua, vastas vaan konfin ja ajattelin että täällä on ilmoitettu jotain siirretystiä kisasta tai muusta, mutta eipä ollutkaan. Sit tajusin että sehän olikin vaan salasana :D Mun moka.

Eipä ne vastoinkäymiset siihen loppunut. Pelin ku käynnistää ohjaimella niin peliä pitää myös pelata ohjaimella, ei suostunut ratilla toimimaan niin ohjaimella joutu sit ajamaan ja eihän siittä mitään tullut. Oli hyvin aikaa ajella hyvästejä niille kaikille kahelle uusi-seelantilaiselle fanille, viimenen ralli ku oli siellä .)
 
Ylös Bottom